Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2024, 00:00
Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 121 885,63 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 609,43 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 3 656,57 UAH |
| Замовник: | Департамент муніципального управління Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44921382 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Широких Олена Анатоліївна |
| Телефон: | +380617171881 |
| E-mail: | dmu.zmr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69126, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 214 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Закупівля здійснюється за джерелом фінансування - кошти місцевого бюджету відповідно до рішення міської ради від 17.03.2024 № 70 «Про затвердження Програми комплексного благоустрою велично-дорожньої мереж, міських територій та реалізації повноважень в сфері охоронної діяльності на 2023-2025 роки»(зі змінами та доповненнями) та рішення міської ради від 22.12.2023 №75 «Про бюджет Запорізької міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами) Під час проведення Закупівлі рішеннями Запорізької міської ради від 23.10.2024 № 19 та № 27 (посилання: https://zp.gov.ua/ у розділі «Рішення») було внесено зміни до кошторису та плану асигнувань на 2024 рік, за яким скорочено видатки по КПКВК «1417461 Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету», КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» (довідки про зміни до кошторису та плану асигнувань від 24.10.2024 № 126), зокрема видатки на здійснення Закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-11-2024, 00:00
Період оскарження:
з 07-11-2024, 11:33 по 18-11-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Згідно з п.1,2 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури (далі - Порядок), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури» технічний нагляд здійснюється під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств протягом усього періоду будівництва об'єкта. Враховуючи лист Департаменту фінансової та бюджетної політики від 07.10.2024 № 859/01-17 щодо необхідності перерозподілу видатків на нагальні, першочергові та невідкладні питання, пов’язані із життєзабезпеченням міста та ліквідацією наслідків ракетних обстрілів та те, що послуги з нанесення дорожньої розмітки, відповідно до Порядку не підпадають під категорію нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств, тому у Замовника відсутня подальша потреба у закупівлі послуг з технічного нагляду за нанесенням дорожньої розмітки.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
08-10-2024, 14:55
Період оскарження:
з 08-10-2024, 14:59 по 19-10-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.