Період оскарження умов закупівлі - по 14-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 800 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | БЛАГОДАТНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04376668 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Скуртова Юлія Олегівна |
| Телефон: | +380965161649 |
| E-mail: | rabotaotg@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 55325, Україна, Миколаївська область,Благодатне, вул.Ювілейна 16 |
6 |
Керуючись п. 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022повідомляємо, що під час розгляду Тендерної пропозиції (надалі–ТП) Учасника КОНСОРЦІУМ "ТГА АЛЬЯНС"(ЄДРПОУ: 44381194) (надалі - Учасник),Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у власній ТПта/або подання яких передбачалося Тендерною документацією (надалі–ТД), в зв’язку з чим Замовник розміщує у строк, який не є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. П.2.1. Розд.2 Дод.1 до ТД визначено: «приміщення - наявність підтверджується відповідними правовстановлюючими документами (Витягом із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності; договором купівлі-продажу, договору дарування, тощо)». Учасником у складі ТП подано файли «09.4. Довідка МТБ зміни» та «04.11. Договір_оренди_нерухомого_майна_від_01_01_2024_року» де вказується про оренду членом ТОВ «Архізем» Учасника приміщення відповідно до Договору оренди нерухомого майна №24/01/24 від 01.01.2024. Водночас, Учасником НЕ НАДАНО ВІДПОВІДНИХ ПРАВОВСТАНОВЛЮЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ НА ПРИМІЩЕННЯ (Витяг із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності; договір купівлі-продажу, договір дарування, тощо). Учасник має НАДАТИ ВІДПОВІДНІ ПРАВОВСТАНОВЛЮЮЧІ ДОКУМЕНТИ НА ПРИМІЩЕННЯ, шляхом завантаження відповідних файлів до складу своєї ТП в ЕСЗ; 2. П.2.2. Розд.2 Дод.1 до ТД визначено: «Учасник надає у складі ТП довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ, посаду, освіту працівників, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору». Учасником у складі ТП подано файл «05.1. Довідка працівники» за змістом якого зазначена інформація щодо Працівника Мачули Ю.О. - Підстава використання праці - Наказ №002/17 від 09.02.2019р. про прийняття на роботу (основна) до ТОВ «Архізем, при цьому відповідно до наданого файлу «05.6.Документи працівника Мачула Інженер-землевпорядник»,надано копію Наказу про прийняття на роботу№002/17 від 09.02.2017р. що не відповідає інформації у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації. Учасник має НАДАТИ ДОВІДКУ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ З ДОСТОВІРНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО ПІБ, ПОСАДУ, ОСВІТУ ПРАЦІВНИКІВ, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору, шляхом завантаження відповідних файлів до складу своєї ТП в ЕСЗ; 3. П.13 Додатку 4 ТД ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, Учасник має надати Довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Учасником у складі ТП подано файл «09.1. Довідка субпідряд (зміни)» за змістом якого відсутня інформація про ПОВНУ назву субпідрядника/співвиконавця та ПІБ керівника субпідрядника/співвиконавця. Учасник має НАДАТИ ДОВІДКУ З ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО ПОВНЕ НАЙМЕНУВАННЯ, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ КЕРІВНИКА щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, шляхом завантаження відповідних файлів до складу своєї ТП в ЕСЗ. Керуючись п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178), Замовник може відхилити ТП Учасника У РАЗІ НЕ ВИПРАВЛЕННЯ виявлених Замовником після розкриття ТПневідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі ТП, та/або якщо Учасник змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Керуючись п.43 Особливостей (Постанова КМУ №1178 від 12.10.22), під час розгляду Тендерної пропозиції (ТП) КОНСОРЦІУМУ УКРГРУП-ПРОДЖЕКТ(ЄДРПОУ45347023) (Учасник),Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у власній ТПта/або подання яких передбачалося Тендерною документацією (ТД), в зв’язку з чим Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме:1.П.2.1. Розд.2 Дод.1 до ТД визначено вимоги щодо:1.1. «не менше одного сканеру формату А0/А1». Учасником в ТП подано файл «1.Довідка МТБ», де зазначено сканер широкоформатнийCanon M40, водночас в довідціВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО ФОРМАТ А0/А1. Таким чином, Учасником в ТП НЕ НАДАНОПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ СКАНЕРУ ФОРМАТУ А0/А1. Учасник має надатиДОВІДКУ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ в якій має бути зазначено назву обладнання,матеріально-технічної бази (МТБ) та технологій, його кількість та правові підстави використання, про наявність у учасника власного та/або залученого обладнання,МТБ та технологій, необхідних для надання послуг, а саме ЩОДО НЕ МЕНШЕ ОДНОГО СКАНЕРУ ФОРМАТУ А0/А1,завантаживши файлидо складу ТП в ЕСЗ;1.2.«принтерів формату А4». Учасником в ТП подано файл «1.Довідка МТБ», де ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ПРИНТЕРІВ ФОРМАТУ А4. Учасник має надати ДОВІДКУ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ в якій має бути зазначено назву обладнання,МТБ та технологій, його кількість та правові підстави використання, про наявність у учасника власного та/або залученого обладнання,МТБта технологій, необхідних для надання послуг, а саме ЩОДО ПРИНТЕРІВ ФОРМАТУ А4, завантаживши файли до складу ТП в ЕСЗ;1.3.«транспортні засоби–не менше 1 одиниці». Вказано, що на орендоване…обладнання та/або МТБ надати…копії: чинних договорів оренди/лізингу/суборенди або інших договорів користування у повному обсязі…». Учасником в ТП подано файл «1.Довідка МТБ», де підставою користування ТЗзазначено Договір НАЙМУТЗ від 01.04.2023, а також файл «1.1.Підтвердні МТБ», згідно з яким ТЗ надається Учаснику відпов. до Договору ОРЕНДИТЗ від 01.04.2023. Отже, Учасником в ТП НАДАНО ДОВІДКУ, ІНФОРМАЦІЯ В ЯКІЙ СУПЕРЕЧИТЬ підставам користування Учасником ТЗ. Учасник має НАДАТИ ДОВІДКУ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ в якій має бути зазначено назву обладнання, МТБ та технологій, його кількість та правові підстави використання, про наявність у учасника власного та/або залученого обладнання, МТБ та технологій, необхідних для надання послуг, а саме щодо транспортних засобів – не менше 1 одиниці, завантаживши файли до складу ТП в ЕСЗ;1.4.«приміщення–наявність підтверджується відповідними правовстановлюючими документами (Витягом із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності; договором купівлі-продажу, договору дарування, тощо)». Учасником у складі ТП подано файли «1.Довідка МТБ» та «1.1.Підтвердні МТБ» де вказується про оренду Учасникомприміщення. Водночас, Учасником НЕ НАДАНО ВІДПОВІДНИХ ПРАВОВСТАНОВЛЮЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ НА ПРИМІЩЕННЯ. Учасник має НАДАТИ ВІДПОВІДНІ ПРАВОВСТАНОВЛЮЮЧІ ДОКУМЕНТИ НА ПРИМІЩЕННЯ, завантаживши файли до складу ТП в ЕСЗ;1.5.«не менше двох тахеометрів із чинними свідоцтвами на дату подання про повірку на кожний. не менше двох GPS/GNSS приймачів із чинними свідоцтвами про повірку на дату подання на кожний». Учасником у складі ТП подано файл «1.Довідка МТБ» де вказується про оренду Тахеометру SET 250RX із Св-вом про повірку №506, та двох Приймачів GPS TrimbleR8s відповідно до Договору №01-2024 від 03.06.24 та Акту від 03.06.24, а також оренду Тахеометру NPL-332 відповідно до Договору №01-2023 від 26.09.23 та Акту від 26.09.23 із Св-вом про повірку №1326/м. Водночас, Учасником в ТП подано файл «1.1.Підтвердні МТБ», відповідно до якого Тахеометр SET 250RX та один Приймач(А НЕ ДВА) GPS Trimble R8s надаються в оренду згідно із Договором №01-2024 від 30.06.24 (А НЕ 03.06.24) та Актом від 30.06.24 (А НЕ 03.06.24), а Св-ва про повірки тахеометрів ВІДСУТНІ.Учасник має НАДАТИ не менше двох тахеометрів ІЗ ЧИННИМИ СВІДОЦТВАМИ НА ДАТУ ПОДАННЯ ПРО ПОВІРКУ НА КОЖНИЙ та НЕ МЕНШЕ ДВОХ GPS/GNSS приймачів із чинними свідоцтвами про повірку на дату подання на кожний, завантаживши файли до складу ТП в ЕСЗ;1.6.«програмне забезпечення (ПЗ) кількістю не менше 6 робочих місць, що має функціонал редагування формату *.dmf та функціонал переведення даних, отриманих за результатами робіт у формат *.dmf». Учасником в ТП подано файл «1.Довідка МТБ» згідно якої в Учасника 5 робочих місць ПЗDigitals. Отже, Учасником НЕ НАДАНО ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ ПЗ НЕ МЕНШЕ 6 РОБОЧИХ МІСЦЬ, що має функціонал редагування формату *.dmf та функціонал переведення даних, отриманих за результатами робіт у формат *.dmf. Учасник має НАДАТИ ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ ВКАЗАНОГО ПЗ КІЛЬКІСТЮ НЕ МЕНШЕ 6 РОБОЧИХ МІСЦЬ, завантаживши файли до складу ТП в ЕСЗ;1.7.«для підтвердження наявності… власного обладнання та МТБ, які зазначені в довідці, надати… видаткові накладні/договір купівлі-продажу із відповідним актом передачі-приймання обладнання (за наявності)…» Учасником в ТП подано файл «1.Довідка МТБ», із обладнанням: 2.Широкоформатний принтер (плоттер) для друку в форматі A0+ EpsonSureColor SC-T7200 44’’ (АЛЕ НЕ НАДАНО ВИД.НАКЛАДНУ №012705 від 28.01.21),3.Широкоформатний принтер (плоттер) для друку в форматі A0+ EpsonSureColor SC-T7200 44’’ (АЛЕ НЕ НАДАНО ВИД.НАКЛАДНУ №053005 від 30.07.23), 4.Сканер широкоформатний Canon M40 (АЛЕ НЕ НАДАНО ВИД.НАКЛАДНУ № ЛНА-000008 від 12.07.18), 5.Багатофункціональний пристрій формату EpsonWorkForce WF 7720 A3+ (АЛЕ НЕ НАДАНО ВИД.НАКЛАДНУ №8584 від 25.06.19), 10.Ліцензійне ПЗ для розроблення МБДEsri(АЛЕ НЕ НАДАНО ДОГОВОРИ №№ЕСУ/УГП/06/23 від 21.06.23, EC/УГП/01/20 від 30.04.20 ТА АКТИ №№06-22/1 від 22.06.23, 4/05/1 від 06.05.20), 11.Ноутбуки DellVostro 5581, DellInspiron 7559, ПК (комплект) i5-Z170-16GB-1TB-400W (АЛЕ НЕ НАДАНО ВИД.НАКЛАДНІ №№2699766 від 29.10.19, 2631587 від 21.10.19, 849922 від 10.01.17, 12261 від 10.01.17, 100070 від 13.01.17).Учасник має НАДАТИ НА ВКАЗАНЕ ОБЛАДНАННЯ ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРАВА УЧАСНИКА НА ТАКЕ ОБЛАДНАННЯ,завантаживши файли до складу ТП в ЕСЗ;2.П.2.2. Розд.2 Дод.1 до ТД визначено вимоги щодо:2.1.«Учасник надає у складі ТП довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ, посаду, освіту працівників, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору». Учасником в ТП подано файл «2. Довідка про наявність працівників»,щоНЕ МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ОСВІТУ ПРАЦІВНИКІВ. Учасник має НАДАТИ ДОВІДКУ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ З ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО ПІБ, ПОСАДУ, ОСВІТУ ПРАЦІВНИКІВ, які мають необхідні знання та досвід, завантаживши файли до складу ТП в ЕСЗ;2.2.«Учасником надаються наступні документи, зокрема щодо кожного сертифікованого інженера-землевпорядника… свідоцтво про підвищення кваліфікації сертифікованого інженера-землевпорядника (подається у разі виконання обов’язку підвищення кваліфікації цими спеціалістами у встановлений законом строк); документ (диплом) про освіту спеціаліста або магістра за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі землеустрою/землевпорядкування». Учасником в ТП подано файл «2.7.Плиска Василь», який НЕ МІСТИТЬ СВІДОЦТВА ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, ДОКУМЕНТУ (ДИПЛОМУ) ПРО ОСВІТУ. Учасник має НАДАТИ стосовно Плиска В.В. СВІДОЦТВО ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ СЕРТИФІКОВАНОГО ІНЖЕНЕРА-ЗЕМЛЕВПОРЯДНИКА, ДОКУМЕНТ (ДИПЛОМ) ПРО ОСВІТУ СПЕЦІАЛІСТА АБО МАГІСТРА ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ ТА/АБО КВАЛІФІКАЦІЄЮ У ГАЛУЗІ ЗЕМЛЕУСТРОЮ/ЗЕМЛЕВПОРЯДКУВАННЯ, завантаживши файли до складу ТП в ЕСЗ;3.П.2.3. Розд.2 Дод.1 до ТД визначено: «Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати… 2.Виконаний аналогічний договір (договори) за предметом: розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів».Учасником в ТП подано файли «3.Довідка аналогічні договори.pdf»; «3.2.Підтвердні межі-56-115.pdf»; «3.2.Підтвердні межі-1-55.pdf», де містяться, зокрема, Договори ПІДРЯДУ, предметом яких є «СКЛАДАННЯ проектів землеустрою щодо встановлення (змін) меж населених пунктів». Разом з тим, Замовником вимагалися аналогічні договори за предметом: РОЗРОБЛЕННЯ проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів. Ст.22, 26 ЗУ «Про землеустрій» визначено, що землеустрій здійснюється зокрема НА ПІДСТАВІ УКЛАДЕНИХ ДОГОВОРІВ МІЖ ЮРИДИЧНИМИ ЧИ ФІЗИЧНИМИ ОСОБАМИ(землевласниками і землекористувачами)ТАРОЗРОБНИКАМИдокументації із землеустрою. РОЗРОБНИКАМИ документації із землеустрою є, зокрема, юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.Отже, Учасником в ТП НЕ НАДАНО «Виконаний аналогічний договір (договори) за предметом: розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів». Учасник має НАДАТИ виконаний аналогічний договір (договори) за предметом: розроблення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів. (В такому аналогічному договорі (договорах) загальна кількість населених пунктів виконаних за всіма наданими Учасником договорами не має бути меншою ніж передбачено технічним завданням до даної закупівлі, крім того, за таким аналогічним договором учасник має надати у складі ТП відомості про межі населених пунктів, що внесені до ДЗК та отримані витяги з ДЗК про межі населених пунктів (не менше ніж 1 договір)завантаживши файли до складу ТП в ЕСЗ. Керуючись п. 44 Особливостей, Замовник може відхилити ТП Учасника У РАЗІ НЕ ВИПРАВЛЕННЯ виявлених Замовником після розкриття ТП невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі ТП, та/або якщо Учасник змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.