Період оскарження умов закупівлі - по 28-08-2024, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проєкт «Програма з відновлення України») від 9 грудня 2020 року FI № 91.906 Serapis № 2019-0903, ратифікованої Законом України №1645-IX від 14 липня 2021 року, Угоди про передачу коштів позики від 18.10.2023 №13110-05/166 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Миргородською міською радою Полтавської області та Відділом капітального будівництва Миргородської міської ради, Додаткової Угоди від 01.03.2024 №13110-05/166-1 «Про внесення змін до Угоди про передачу коштів позики від 18.10.2023 №13110-05/166 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Миргородською міською радою Полтавської області та Відділом капітального будівництва Миргородської міської ради». Номенклатура відповідає коду ДК. Мова закупівлі українська. Категорія замовника - І.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 159 043,02 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 21 590,43 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради |
ЄДРПОУ: | 45318469 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольга Степура |
Телефон: | +380535556193 |
E-mail: | lawyers_ukr@ukr.net |
Місцезнаходження: | 37600, Україна, Полтавська область,Миргородський р-н, місто Миргород, вул.Усика Якова, будинок 7 |
3 |
При перевірці тендерної пропозиції учасника, яка надійшла до участі в закупівлі з ідентифікатором UA-2024-08-09-004269-a уповноваженою особою були виявлені невідповідності, які полягають в наступному. 1. В документі за вих № 03/24-11/26 від 27.08.2024 «ТЕНДЕРНА (ЦІНОВА) ПРОПОЗИЦІЯ» в пункті 5 «загальний строк виконання робіт» учасником зазначено: 10 місяців, але не пізніше 30.06.2025. Це не відповідає умовами тендерної документації, а саме п. 4.4 розділу І тендерної документації (далі по тексту – ТД), оголошенню про проведення відкритих торгів, розміщеному в електронній системі закупівель, відповідно до яких кінцевим строком виконання робіт є 31.12.2025. 2. Надані учасником в складі тендерної пропозиції «Довідкова інформація» для підтвердження виконання обох аналогічних договорів не містять інформації про вартість договору (вартість наданих послуг), натомість в ній наявна інформація про вартість будівельних робіт. Пунктом 1 розділу 5 договору на виконання інвестиційних робіт від 30.06.2021 зазначено «винагорода не включає податок ПДВ, який додається до рахунку-фактури…» Отже, учасник має змогу та законодавством Республіки Польщі це передбачено та в договорі зазначено, що розрахунок за виконані роботи /надані послуги здійснюється за рахунками-фактурами. Пунктами 25, 26 розділу 1 даного договору визначено, що приймання-передача робіт відбувається за проміжними та кінцевим актами. Оскільки ці документи передбачені самим договором, прирівнюються до вимог п.2.2.2 додатку №8 до ТД, а саме – в розумінні даної вимоги ТД кінцеві акти за договором з виконання інвестиційних робіт від 30.06.2021 є актами на всю суму цього договору, відтак для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учаснику необхідно їх надати в складі тендерної пропозиції для виконання вимоги п.2.2.2 додатку №8 ТД. Крім того, в пункті 3 розділу 9 договору №AZZP.224.104.2020.C2 від 08.09.2021 зазначено, що підставою для виставлення рахунку-фактури є затверджений протокол приймання-передачі послуг. Додатком №7 до даного договору є «Протокол приймання-передачі послуг» (бланк). Передбачений договором №AZZP.224.104.2020.C2 від 08.09.2021 Протокол приймання-передачі послуг на всю суму виконаних робіт/ наданих послуг відповідав би вимогам, зазначеним в п.2.2.2 додатку №8 до ТД. Проте, учасник, посилаючись на те, що законодавством Республіки Польща не передбачено складання відповідних документів, не надає в складі своєї тендерної пропозиції акти виконання робіт на всю суму аналогічного договору. У листі-роз’ясненні від 27.08.2024 №03/24-11/21 учасник посилається на положення тендерної документації, відповідно до якого «документи, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.» Але, як видно з п.1 розділу 5, п.25-26 розділу 1 Договору на виконання інвестиційних робіт та з положень договору №AZZP.224.104.2020.C2, сторони першого договору підписують рахунки-фактури виконаних робіт, проміжні та кінцеві акти приймання-передачі робіт, сторони другого – Протокол приймання-передачі послуг, а відтак інформація, про те, що вимога ТД про надання актів на всю суму аналогічних договорів не відповідає національному законодавству фірми-нерезидента – не відповідає дійсності, та спростовується положеннями обох аналогічних договорів. Для усунення даної невідповідності необхідно надати акти виконаних робіт (або прирівняні до них документи: кінцеві акти або протокол приймання-передачі послуг або інші документи) на всю суму обох аналогічних договорів. 3. В пункті 13 розділу 12 договору на виконання інвестиційних робіт від 30.06.2021 зазначений перелік додатків – невід’ємних частин договору. Так, в підпункті 3 пункту 13 вказано, що додатком №3 є Специфікація Документації. Проте, додаток №3 має назву «Проектна документація – перелік змісту документації разом з електронною версією повної Документації». Крім того, в підпункті 4 пункту 13 вказано, що додатком №4 є Графік (матеріальний та фінансовий), а наданий учасником додаток №4 має назву «Матеріально-фінансовий розклад»). Крім того, в підпункті 5 пункту 13 вказано, що додатком №5 є Опис майна, а наданий учасником додаток №5 має назву «Опис нерухомості». 4. Умовами додатку №5 до ТД передбачено, що на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в Таблиці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або копії договорів з ФОП, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору та які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Таблиці . На виконання даної вимоги учасник подав договір про надання послуг №06/07-24-01 від 06.07.2024, який не містить відбитку печатки представництва. Для усунення даної невідповідності учаснику необхідно надати договір, в якому наявні всі реквізити учасника. 5. Умовами, викладеними в пункті 1.9.1 додатку №8 до ТД, визначено, що в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати розрахунок вартості послуг інженера-консультанта за предметом закупівлі, зазначений у формі пропозиції Додатку 1, відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями). На виконання даної вимоги учасник подав в складі пропозиції документ від 27.08.2024 за вих. №03/24-11/19 «Розрахунок вартості послуг інженера-консультанта за предметом закупівлі», в якому до розрахунку вартості послуг включив «людино-день / людино-місяць». Це не відповідає положенням кошторисних норм України, відповідно до яких надання послуг інженера-консультанта, залежно від етапу, на якому він залучений - в даній закупівлі - на етапі ведення будівництва - у розмірі 2 % відповідно зміні № 2 до Настанови з визначення вартості будівництва від підсумку глав 1-9 ЗКР без урахування вартості технологічного обладнання, у тому числі медичного, а також меблів та інвентаря. Для усунення даної невідповідності учаснику необхідно надати в складі пропозиції документ, який би відповідав вимогам кошторисних норм України та п.1.9.1 додатку №8 до ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.