Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 97 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 975,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Інспекція з питань благоустрою Дніпровської міської ради |
ЄДРПОУ: | 40634559 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dniprorada.gov.ua |
Контактна особа: | Тетяна Желіба |
Телефон: | +380679561352 |
E-mail: | insdmr@ukr.net |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 75 |
0 |
При розгляді тендерної пропозиції було виявлено ряд невідповідностей тендерній документації, а саме: Відсутні документи у пропозиції учасника згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації: 1) Реєстр документів, що входять до складу тендерної пропозиції, підготовлений учасником за формою 1 Додатку 1; 2) Тендерна пропозиція, підготовлена учасником за формою 2 Додатку 1; 3) Довідка від учасника в довільній формі, яка містить достовірну інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (зокрема, але не виключно, сертифікованого інженера з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг клас наслідків СС2, сертифікованого провідного інженера з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд з посвідченням (надати скан-копію) про перевірку знань з питань охорони праці та протокол / витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Для підтвердження надати скан-копії звіту № 4 ДФ за останній звітний період. 4) Довідка від учасника, складена у довільній формі, яка містить достовірну інформацію про наявність матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг з технічного нагляду. Зазначена довідка має містити зокрема, але не виключно, інформацію про: обладнання для виконання контролю за обсягами та якістю послуг з поточного ремонту по благоустрою міста (термодетектор, лазерний далекомір, молоток Шмидта МШ-225, товщиномір, цифровий кутомір, оптичний нівелір, дорожнє вимірювальне колесо) для дотримання вимог діючих будівельних норм та правил. Учасник має надати скан-копій паспортів на дане обладнання або накладних, а у разі оренди вищезазначеного обладнання з наданням скан-копій договорів оренди та скан-копій паспортів. Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну дорожню лабораторію для проведення вхідного, операційного та приймального контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для наданих послуг, що є предметом закупівлі. Для підтвердження учасник має надати копію чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії Учасником (надається щодо залученої лабораторії), а також документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. 5) Довідка (лист) довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. 6) Відомості про учасника підготовлені учасником відповідно до форми № 4 Додатку 1. 7) Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі тому числі відповідній технічній специфікації (технічному завданню), встановленим в Додатку 3 до Документації. 8) Лист-згода учасника з проектом договору, що викладений в Додатку 4 до Документації. 9) Інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців). А також, згідно вимог оформлення документів, зазначених у додатку 1 до документації: 1. Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа. 2. Від форм довідок/листів тощо наведених Замовником у тендерній документації, учасникам заборонено відступати. 3. Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти електронний підпис (удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. 4. Усі сторінки тендерної пропозиції мають бути пронумеровані. Виправити невідповідності у тендерній пропозиції шляхом усунення перерахованих невідповідностей. Додати відсутні документи у пропозиції учасника та привести надані учасником документи у відповідність згідно зазначених вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.