Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 1 009 712 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 10 097,12 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" |
ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
Сайт: | http://hts.kharkov.ua |
Контактна особа: | Марина Губар |
Телефон: | +380577588535 |
E-mail: | m.hubar.htm@gmail.com |
Місцезнаходження: | 61608, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
2 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до пп 2 пункту 50 Особливостей
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-08-2024, 10:22
Період оскарження:
з 12-08-2024, 10:23 по 23-08-2024, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - в файлі «Основні відомості щодо підприємства» Учасником в порушення вимог п. 2 «Інша інформація» Тендерної документації, не зазначено місцезнаходження Учасника та статус платника податку та платника ПДВ; - в складі тендерної пропозиції Учасником не надав лист-погодження з вимогами, викладеними в Додатку 2 до тендерної документації; - в складі тендерної пропозиції Учасником не підтверджено ступінь локалізації товарів, який має дорвінювати або перевищувати 20% та/або не надано роз’яснень та відповідних документів, що товар підпадає під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі»; - довідка на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надана не у відповідності до вимог Додатку 4 тендерної документації – Учасником не зазначено по-батькові відповідальної особи замовника. На підставі наведеного, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, Вам необхідно усунути виявлені замовником невідповідності, а саме: 1. Довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити відомості про учасника, у відповідності до вимог тендерної документації: - повне найменування учасника; - код ЄДРПОУ; - ІПН (у разі наявності); -реквізити (місцезнаходження та/або поштова адреса, контактний телефон, адреса електронної пошти); - інформація про керівника (посада, П.І.Б.); - банківські реквізити; - статус платника податку та платника ПДВ. 2. Лист-погодження з вимогами, викладеними в Додатку 2 до тендерної документації . 3. З метою підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам замовника щодо локалізації продукції, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - або довідку у довільній формі із зазначенням відомостей про запропонований товар. В довідці має бути зазначена ідентична інформація до тієї, що визначена в переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а саме: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару. - або скриншот з інформацією про запропонований товар з переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, на якому відображена наступна інформація: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару; або фото з інформацією про запропонований товар з переліку локалізованих товарів за посиланням https://prozorro.gov.ua/page/localisation, на якому відображена наступна інформація: назва товару, найменування виробника товару, код РНОКПП / ЄДРПОУ виробника товару та ID товару. - копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Вимоги цього пункту не застосовуються до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. У разі, якщо Учасник пропонує товар, який підпадає під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", такий Учасник має надати довідку-роз’яснення в складі своєї пропозиції та копію сертифікату про походження товару. 4. Довідку про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (не менше одного), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи замовника; предмет договору; номер та дата договору; інформація про стан виконання договору (виконано в повному обсязі, тощо). Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.