Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2024, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 762 656,67 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 17 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 52 800,00 UAH |
Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сергій КУЧЕРЕНКО |
Телефон: | 380459658511 |
E-mail: | tenderist140303@gmail.com |
Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
3 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ПРИЗМА" (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 71340000-3 Комплексні інженерні послуги (Послуги з інструментального обстеження механічного устатковання на Київській ГЕС та Київській ГАЕС філії «Каскад Київських ГЕС і ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2024-07-26-005354-a) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації. 2. Пункт 1.1. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 3. Пункт 1.3. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 4. Пункт 1.4. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 5. Пункт 3.1. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Учасник процедури закупівлі наклав удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію в цілому, а не кваліфікований електронний підпис (КЕП), як того вимагав замовник в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації. 2. Учасник процедури закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції установчі документи учасника закупівлі (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення - для юридичних осіб), як того вимагав замовник в пункті 1.1. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції лист-згоду керівника або представника учасника щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно форми, як того вимагав замовник в пункті 1.3. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 4. Учасник процедури закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ, як того вимагав замовник в пункті 1.4. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. У разі якщо учасник закупівлі не є платником ПДВ, він надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про те, що учасник закупівлі не є платником ПДВ. 5. Учасник процедури закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції дозвільні документи Держгірпромнагляду/Держпраці видані учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки з переліком видів робіт, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що дозволяють виконувати роботи відображені в технічному завдання, як того вимагав замовник в пункті 3.1. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому, як того вимагав замовник в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації. 2. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи зазначені в пункті 1.1. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи зазначені в пункті 1.3. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 4. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи зазначені в пункті 1.4. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. 5. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи зазначені в пункті 3.1. таблиці №3 продовження додатка №1 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.