Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 640 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 12 800 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 19 200 UAH |
Замовник: | ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 43115923 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Каліновський Віталій |
Телефон: | 0444811875 |
E-mail: | kalinavv@customs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 11Г |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких передбачено тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання відомостей про учасника (довідка складається за формою, наданою у Додатку 1). Згідно приміток Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що відомості надаються стосовно всіх банківських установ, з якими укладено учасником договори, надаються банківські послуги та всіх відкритих рахунків учасника. Пунктом 11.Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання інших документів. Підпунктом 11.2. пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання електронної банківської гарантії (з урахуванням вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації). У складі тендерної пропозиції Учасника надано зокрема: - гарантію від 01 серпня 2024 року № 4364-24, яку видано Учаснику АТ «БАНК АЛЬЯНС»; - відомості про учасника від 30.07.2024 № 13/2. Слід зазначити, що у відомостях про Учасника відсутня інформація щодо банку, який видав гарантію від 01 серпня 2024 року № 4364-24. Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - відомості про учасника (довідка складається за формою, наданою у Додатку 1) у відповідності до вимог Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Замовник установлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників таким критеріям вказані у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, наступною інформацією та документами: Відповідно до підпункту 9.1. пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації необхідно надати інформацію (Таблиця 2) щодо наявності в учасника персоналу, який має відповідну кваліфікацію для надання послуг згідно предмету закупівлі та відповідно до вимог Технічного завдання; Відповідно до підпункту 9.2. пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації Учаснику необхідно надати зокрема підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), та копії наказів на всіх працівників наведених, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування) згідно із чинним законодавством України. У складі тендерної пропозиції Учасника зокрема надано довідку про наявність працівників від 30.07.2024 № 13/16 в якій зазначено інформацію щодо одного штатного працівника та за сумісництвом – Коник Степан Григорович та щодо одного залученого працівника – Боднарчук Тарас Богданович; Слід зазначити, що складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, зокрема відсутня копія трудової книжки Коника Степана Григоровича. Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - інформацію та/або документи у відповідності до вимог підпункту 9.2 пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Замовник установлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників таким критеріям вказані у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації необхідна наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного(их) договору(ів) наступними інформацією та документами: Відповідно до підпункту 10.1. пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації необхідно надати інформацію (Таблиця № 3), яка містить список аналогічних (відповідних) робіт з обстеження об’єктів з документальним підтвердженням наданих послуг/виконаних робіт учасником за останні 5 років. Відповідно до підпункту 10.2. пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації необхідно надати копії виконаних, аналогічних за видом робіт договорів (клас наслідків (відповідальності) не нижче СС2); Відповідно до підпункту 10.3. пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації необхідно надати документи, що підтверджують їх виконання (акти виконаних робіт складених за формою КБ-2в та/або довідки про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3); У складі тендерної пропозиції Учасника надано зокрема довідку від 30.07.2024 № 13/21 в якій зазначено інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору укладеного з Львівським держаним університетом внутрішніх справ. Проте слід зазначити, що складі тендерної пропозиції Учасника в копія документів щодо виконання аналогічних договорів не наведено інформацію про клас наслідків СС2, а також відсутня інформація та/або документи що передбачено для надання Учасником відповідно до підпункту 10.3 пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - інформацію та/або документи у відповідності до вимог пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації. 4. Пунктом 11.Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання інших документів. Підпунктом 11.3 пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 140 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, дійсна на коротший період, відхиляється Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Учаснику необхідно надати документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції. Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - інформацію та/або документи у відповідності до вимог підпункту 11.3 пункту 11 Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.