Закупівлю оголошено - 23-07-2024, 17:41. Дата останніх змін - 27-08-2024, 00:00

Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Роботи з виготовлення проєктної документації на стадії Робочий проект по об’єкту: «Капітальний ремонт електрощитових для забезпечення резервного електропостачання КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: вул. Шовковична, 39/1 м. Київ»)

Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Роботи з виготовлення проєктної документації на стадії Робочий проект по об’єкту: «К... Державна закупівля - UA-2024-07-23-011225-a Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Роботи з виготовлення проєктної документації на стадії Робочий проект по об’єкту: «Капітальний ремонт електрощитових для забезпечення резервного електропостачання КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: вул. від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва" від 7/23/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-23-011225-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-23-013659-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-07-2024, 17:41
по 29-07-2024, 17:46
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-07-2024, 17:46
по 09-08-2024, 17:46
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 12-08-2024, 11:06
по 12-08-2024, 11:29

Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Роботи з виготовлення проєктної документації на стадії Робочий проект по об’єкту: «Капітальний ремонт електрощитових для забезпечення резервного електропостачання КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: вул. Шовковична, 39/1 м. Київ»)

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
181823.37
181 823,37 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:920,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва"
ЄДРПОУ:01994095 Досьє YouControl
Контактна особа:Мацібора Зоріна Юріївна
Телефон:+380977971929
E-mail:oklpev@ukr.net
Місцезнаходження:
01601, Україна, Київська область,Київ, Вул. Шовковична 39/1
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Код ДК 021:2015: 71320000-7 - ...
181 823,37 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-08-2024, 11:06
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Роботи з виготовлення проєктної документації на стадії Робочий проект по об’єкту: «Капітальний ремонт електрощитових для забезпечення резервного електропостачання КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: вул. Шовковична, 39/1 м. Київ»

1
робота
01601 Україна м. Київ м.Київ вул.Шовковична 39/1
по 15-10-2024
71320000-7
Послуги з інженерного проектування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Кошин Андрій Миколайович   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, село Миляч, вулиця Молодіжна, 320, 34133, Кошин Андрій Миколайович
Остаточна пропозиція:
99 500,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
155 791,48 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Кошин Андрій Миколайович   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, село Миляч, вулиця Молодіжна, 320, 34133, Кошин Андрій Миколайович
Остаточна пропозиція:
99 500,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
155 791,48 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-08-2024, 14:31
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ "   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ БОГОМОЛЬЦЯ, будинок 7/14, приміщення 182, 01024, Занузданов Михайло
Остаточна пропозиція:
99 499,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
137 899,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-08-24, 11:28:32
24

Вимога про усунення невідповідностей: 1) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Довідка з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у кількості не менше одного, складена і заповнена за формою, що наведена за формою Таблиці 1. Всупереч вимогам пункту 9.6. оголошення про проведення спрощеної закупівлі (в п. 9.6 зазначено: * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, за яким учасник в якості виконавця (генеральний проектувальник) виконував роботи з виготовлення проєктної документації щодо капітального ремонту об’єктів з метою забезпечення резервного електропостачання (живлення)) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ " – в складі пропозиції надана довідка та надані документи на вимогу п. 9.6 – не відповідають аналогічному договору (Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, за яким учасник в якості виконавця (генеральний проектувальник) виконував роботи з виготовлення проєктної документації щодо капітального ремонту об’єктів з метою забезпечення резервного електропостачання (живлення), що зазначався в п.9.6 оголошення. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати всі необхідні документи згідно п.9.6 оголошення. 2) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (складена і заповнена за формою, що наведена за формою Таблиці 2). Всупереч вимогам пункту 9.7. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ " надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не збігається з поданою інформацією, а саме: заповнена в наданій вищезазначеній табличці інформація про «Дата проходження останньої атестації, підвищення кваліфікації (дата видачі свідоцтва/ сертифікату/ іншого підтверджуючого документу) на працівника Занузданов М.Ю. зазначена не вірно (23.12.2023, а дата поданого сертифікату 31.03.2023), Новодворська О.М. (23.12.2024, а дата поданого сертифікату 23.12.2021). Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (складена і заповнена за формою, що наведена за формою Таблиці 2), приведену у відповідність до поданої інформації. 3) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: В ціну пропозиції включаються вартість всіх витрат Учасника по виконанню робіт в т.ч. на придбання супутніх матеріалів. Усі витрати, що учасник передбачає нести, виконуючи усі умови договору враховують в загальній ціні пропозиції. Учасник самостійно відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів та ліцензій на послуги по предмету закупівлі, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів та ліцензій, про що у складі пропозиції подає лист-гарантію. Всупереч вимогам додатку №1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ " – в ціну пропозиції включаються вартість всіх витрат Учасника по виконанню робіт в т.ч. на придбання супутніх матеріалів. Усі витрати, що учасник передбачає нести, виконуючи усі умови договору враховують в загальній ціні пропозиції. Учасник самостійно відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів та ліцензій на послуги по предмету закупівлі, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів та ліцензій, про що у складі пропозиції подає лист-гарантію – вищезазначений лист-гарантію - не надано. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Надати вищезазначений лист-гарантію.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-08-24, 11:28:32

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ "   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
99 499,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
137 899,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Кошин Андрій Миколайович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
99 500,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
155 791,48 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено23-07-2024, 17:53:17
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено25-07-2024, 12:30:34
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-07-2024, 19:36:53
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:23-07-2024, 17:41:35
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічний Видалено23-07-2024, 17:41:35
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічний Видалено25-07-2024, 11:59:05
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:29-07-2024, 19:34:06
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ