Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Роботи з виготовлення проєктної документації на стадії Робочий проект по об’єкту: «Капітальний ремонт електрощитових для забезпечення резервного електропостачання КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: вул. Шовковична, 39/1 м. Київ»)
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 181 823,37 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 920,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва" |
| ЄДРПОУ: | 01994095 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мацібора Зоріна Юріївна |
| Телефон: | +380977971929 |
| E-mail: | oklpev@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Довідка з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у кількості не менше одного, складена і заповнена за формою, що наведена за формою Таблиці 1. Всупереч вимогам пункту 9.6. оголошення про проведення спрощеної закупівлі (в п. 9.6 зазначено: * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, за яким учасник в якості виконавця (генеральний проектувальник) виконував роботи з виготовлення проєктної документації щодо капітального ремонту об’єктів з метою забезпечення резервного електропостачання (живлення)) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ " – в складі пропозиції надана довідка та надані документи на вимогу п. 9.6 – не відповідають аналогічному договору (Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, за яким учасник в якості виконавця (генеральний проектувальник) виконував роботи з виготовлення проєктної документації щодо капітального ремонту об’єктів з метою забезпечення резервного електропостачання (живлення), що зазначався в п.9.6 оголошення. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати всі необхідні документи згідно п.9.6 оголошення. 2) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (складена і заповнена за формою, що наведена за формою Таблиці 2). Всупереч вимогам пункту 9.7. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ " надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що не збігається з поданою інформацією, а саме: заповнена в наданій вищезазначеній табличці інформація про «Дата проходження останньої атестації, підвищення кваліфікації (дата видачі свідоцтва/ сертифікату/ іншого підтверджуючого документу) на працівника Занузданов М.Ю. зазначена не вірно (23.12.2023, а дата поданого сертифікату 31.03.2023), Новодворська О.М. (23.12.2024, а дата поданого сертифікату 23.12.2021). Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (складена і заповнена за формою, що наведена за формою Таблиці 2), приведену у відповідність до поданої інформації. 3) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: В ціну пропозиції включаються вартість всіх витрат Учасника по виконанню робіт в т.ч. на придбання супутніх матеріалів. Усі витрати, що учасник передбачає нести, виконуючи усі умови договору враховують в загальній ціні пропозиції. Учасник самостійно відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів та ліцензій на послуги по предмету закупівлі, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів та ліцензій, про що у складі пропозиції подає лист-гарантію. Всупереч вимогам додатку №1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ " – в ціну пропозиції включаються вартість всіх витрат Учасника по виконанню робіт в т.ч. на придбання супутніх матеріалів. Усі витрати, що учасник передбачає нести, виконуючи усі умови договору враховують в загальній ціні пропозиції. Учасник самостійно відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів та ліцензій на послуги по предмету закупівлі, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів та ліцензій, про що у складі пропозиції подає лист-гарантію – вищезазначений лист-гарантію - не надано. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Надати вищезазначений лист-гарантію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.