Період оскарження умов закупівлі - по 01-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 100 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради |
ЄДРПОУ: | 04052554 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лілія Орлова |
Телефон: | +380966700463 |
E-mail: | zakupivli@trnvk.gov.ua |
Місцезнаходження: | 50079, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а |
5 |
Під час розгляду документів учасника: було виявлено невідповідності в поданні документів, а саме: 1. Не надано Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (сплату єдиного податку), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість, чи єдиного податку у відповідності до порядку оподаткування Учасника (за наявності) відповідно до пункту 1 «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ЗАГАЛЬНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» ДОДАТКУ 2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. 2. Не надано сканований оригінал або завірена копія витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно до пункту 3 «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ЗАГАЛЬНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» ДОДАТКУ 2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 3. Не надано лист - згоду – для всіх фізичних осіб, а саме: Григораш С.Ю., персональні дані якого надаються в тендерній документації відповідно до пункту 5 «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ЗАГАЛЬНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» ДОДАТКУ 2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. 4. Не надано копії Акт обстеження місця надання Послуг (датований не раніше дати початку закупівлі) відповідно до пункту 9 Схеми мають бути оформлені у відповідності до чинних норм та стандартів та передбачити «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 4 Тендерної документації. 5. Не коректно надано гарантійний лист щодо погодження з умовами договору та можливістю їх виконання у разі перемоги в торгах відповідно до п 4 «Умови договору, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації. Враховуючи вищевикладене учаснику необхідно завантажити в електронну систему протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме: 1. Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (сплату єдиного податку), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість, чи єдиного податку у відповідності до порядку оподаткування Учасника 2. Сканований оригінал або завірена копія витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.; 3. Лист - згоду –Григораш С.Ю 4. Акт обстеження місця надання Послуг (датований не раніше дати початку закупівлі) 5. Гарантійний лист щодо погодження з умовами договору та можливістю їх виконання у разі перемоги в торгах
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.