Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 859 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 295,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДП "Дирекція по будівництву об'єктів" |
ЄДРПОУ: | 00179737 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гочачко Оксана Миколаївна |
Телефон: | +380334440658 |
E-mail: | dp_direct@ukr.net |
Місцезнаходження: | 45311, Україна, Волинська область,Володимирський район, с.Поромів |
5 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Перелік вимог замовника до ТОВ "Компанія" Центр ЛТД"- учасника відкритих торгів по закупівлі «Послуги з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та видача експертних висновків щодо обладнання шахти №10 "Нововолинська" ДК 021:2015: 71630000-3: «Послуги з технічного огляду та випробовувань» ID UA-2024-07-09-005151-a про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Надати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: 1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання не менше 2-х аналогічних за предметом закупівлі договорів про надання послуг з експертного обстеження (технічного діагностування) стаціонарного обладнання: вентилятора, підйомної машини, інтерферометра, противаг, кліті, парашуту, підвісного пристрою, шківа, канату. 1.2. Не менше 2-х копій повністю виконаних договорів про надання послуг з експертного обстеження (технічного діагностування) стаціонарного обладнання: вентилятора, підйомної машини, інтерферометра, противаг, кліті, парашуту, підвісного пристрою, шківа, канату. 1.3. Скановану копію (-ї) (з оригіналу або з копії) акту (-ів) приймання-передачі наданих послуг/робіт за наданими договорами, що підтверджує (-ють) його повне виконання (надання аналогічної послуги/виконання аналогічних робіт), або іншого (-их) документу (-ів), що підтверджує (-ють) повне виконання договору. 1.4. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Довідка обов’язково має містити інформацію про наявність в учасника відповідного спеціального обладнання (засобів вимірювання техніки): - Віброзамірювальний аналізатор (вимога п.8.2.3 СОУ10.1.00174094.007:2005 «ПРАВИЛА ОЦІНКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ МЕТАЛЕВИХ ШАХТНИХ КОПРІВ»); - Прилад для інструментального контролю обривів дротів (вимога п. 12.12 розділу VII НПАОП 10.0-1.01-10 «Правила безпеки у вугільних шахтах»). 1.5. Скан-копію/-ї свідоцтва про повірку або калібрування обладнання, що зазначене у довідці згідно п. 1.4. 1.6. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про наявність в штаті Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (виконання робіт). У довідці повинно бути зазначено про наявність в учасника не менше двох експертів технічних з промислової безпеки з правом проведення технічного огляду та/або експертного обстеження устаткування вугільної промисловості. 1.7. На підтвердження кваліфікації кожного працівника, що зазначений в довідці зг. п. 1.6. надати: - скан-копію/-ї посвідчення та/або свідоцтва експертів технічних з промислової безпеки за вище зазначеними напрямками діяльності; - скан-копію/-ї наказів про прийняття на роботу або трудових книжок на працівників, що зазначені у довідці згідно із п. 1.6. 2. Лист-згода з проєктом договору про закупівлю (за формою Додатку 4.1 до тендерної документації), який наведений у Додатку №4 до тендерної документації; 3. Інформацію за формою «Тендерна пропозиція», що наведена у Додатку 5 до тендерної документації; 4. Інформацію щодо загальних відомостей про учасника торгів за формою Додатку 6 до тендерної документації. 5. Підтвердження інформації, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території згідно Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (зі змінами).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.