Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2024, 00:00
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 736 750,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 13 683,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | СТРИЖАВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 04330007 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оксана Матяш |
Телефон: | +380432585763 |
E-mail: | stryzhavka@ukr.net |
Місцезнаходження: | 23210, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н, селище міського типу Стрижавка, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 7 |
6 |
1. Найменування замовника: СТРИЖАВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04330007 3. Місцезнаходження замовника: 23210, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, селище міського типу Стрижавка, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 7 4. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-07-08-010484-a Закупівля робіт з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Нове будівництво адміністративної будівлі для розміщення центру надання адміністративних послуг, багатофункціональних громадських приміщень освітнього та творчого призначення Стрижавської селищної ради, що розташована по вул. 40-річчя Перемоги, б/н, смт Стрижавка, Вінницького району Вінницької області» 5. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі: ТОВ "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 6. Ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань учасника процедури закупівлі: 35829997 7. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника наявна довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 22.07.2024 р. вих. № 117-Т. В Додатку № 6 до тендерної документації Учасник повинен був зазначити в тому числі наступну інформацію: «Предмет договору, дата його укладення та завершення», а також «Початок та завершення робіт (рік, місяць)». Щодо договору № 311/19Т від 31.07.2019р. про здійснення технічного нагляду Учасник зазначив дату укладення 31.07.2019р. та дата завершення 16.12.2019р., хоча кінцевий термін дії в договорі визначений 31.12.2020р. (п. 6.1 договору). Початок робіт у довідці вказує 31.07.2019р., а завершення робіт 16.12.2019 р., хоча останній акт виконання робіт № 12 від 16.07.2020 р. на суму 71769,21 грн. Щодо договору № 305/19Т від 30.07.2019р. про технічний нагляд Учасник зазначив дату укладення 30.07.2019р. та завершення 16.12.2019р., хоча кінцевий термін дії в договорі визначений 31.12.2019 р. (п. 10.3 договору). Початок робіт вказує 30.07.2019р., а завершення робіт 16.12.2019 р., хоча останній акт виконанних робіт № 4 від 19.12.2019 р. на суму 12850,56 грн. Тобто, в даній довідці містяться невідповідності щодо інформації дати завершення договору та завершення виконання робіт. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п. 5.2.1. п. 5.3 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 5.2.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Скан-копії підтверджуючих документів учасника, а саме: повністю виконані аналогічні договори з додатками і додатковими угодами (у разі їх укладення) та актами виконаних робіт на всю суму договору. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років до дати оголошенння про проведення даної процедури відкритих торгів, з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків СС2. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт (послуг), а саме з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з нового будівництва або реконструкції або реставрації або капітального ремонту об’єктів (будівель). Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копії підтвердних документів, зазначених у підпункті 5.2.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, просимо Вас надати довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за формою Додатку № 6 з інформацією щодо дати завершення договору та завершення виконання робіт. 8. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника наявна довідка про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.07.2024 р. вих. № 116-Т. В переліку наявні 3 (три) працівника Рубан Ю.Я., Франчук О.А., Маслєнніков П.В. Окрім прізвища, ім’я по батькові працівників, Учасник також повинен був зазначити розряд. Дана інформація відсутня в зазначеній довідці. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п. 5.1.1. п. 5.1 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, просимо Вас надати довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Додатку № 5 до тендерної документації з інформацією щодо розряду працівників. 9. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції учасника відсутнє пояснення щодо ненадання витягу з реєстру платників єдиного податку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.п. 3 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації Тендерна пропозиція, зокрема, повинна складатися з витягу з реєстру платників ПДВ або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, просимо Вас надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання витягу з реєстру платників єдиного податку. 10. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції учасника відсутній Витяг ЄДРПОУ/Виписка ЄДРПОУ, в якому(якій) міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.п. 5.4.3 п. 5.4 розділу ІІІ тендерної документації Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за ПВУ (або НКПВУ – зазначається Замовником) учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі його пропозиції Витяг ЄДРПОУ/Виписку ЄДРПОУ, в якому(якій) міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, просимо Вас надати Витяг ЄДРПОУ/Виписку ЄДРПОУ, в якому(якій) міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом). 11. Обґрунтування підстав оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: п. 43 Постанови № 1178 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1. Найменування замовника: СТРИЖАВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04330007 3. Місцезнаходження замовника: 23210, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, селище міського типу Стрижавка, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 7 4. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-07-08-010484-a Закупівля робіт з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Нове будівництво адміністративної будівлі для розміщення центру надання адміністративних послуг, багатофункціональних громадських приміщень освітнього та творчого призначення Стрижавської селищної ради, що розташована по вул. 40-річчя Перемоги, б/н, смт Стрижавка, Вінницького району Вінницької області» 5. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі: ФОП Чистякова Галина Миколаївна 6. Ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань учасника процедури закупівлі: 2913416461 7. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції учасника відсутнє пояснення щодо ненадання Витягу з реєстру платників ПДВ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.п. 3 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації Тендерна пропозиція, зокрема, повинна складатися з витягу з реєстру платників ПДВ або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, просимо вас надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання Витягу з реєстру платників ПДВ, зокрема у зв’язку наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС. 8. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Чистякова Галина Миколаївна наявна заповнена тендерна пропозиція (цінова) Вих. № б/н від 20.07.2024 року (файл «4. Додаток 1 цінова пропозиція (2).pdf»), оформлена згідно з Додатком 1, яка містить строк виконання робіт, що не відповідає вимогам оголошення та тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.п. 5 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації Тендерна пропозиція, зокрема, повинна складатися із заповненої тендерної пропозиції (цінова), оформленої згідно з Додатком 1 завіреної підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. Згідно п.п. 4.4 п.1. розділу І тендерної документації строк виконання робіт до 20.12.2025 року. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, просимо Вас надати заповнену тендерну пропозицію (цінову), оформлену згідно з Додатком 1 завірену підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою у відповідності до вимог тендерної документації. 9. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції учасника наявна довідка про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. № б/н від 20.07.2024 року (файл «13. Додаток 5 (7) Працівники.pdf»), в якій учасник зазначає, що має в наявності наступних працівників: Кліріченко Максим Олександрович - Інженер технічного нагляду І категорії (будівництво). Проте дана довідка не відповідає Додатку 5 до тендерної документації, оскільки не містить інформації про освіту, спеціальність, розряд працівника. А також у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують наявність в Учасника працівників, а саме копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.п. 5.1. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема: Довідку за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, просимо Вас надати: - Довідку за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. - На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. 10. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції учасника наявна довідка про про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Вих. № б/н від 20.07.2024 року (файл «19. Додаток 6 (5) Довідка аналогічні.pdf»), в якій учасник зазначає завершення робіт по двом аналогічним договорам 31.05.2024 р., що не відповідає інформації, яка міститься у наданих договорах. А також у даній довідці Учасник не вказав дату завершення аналогічних договорів. На підтвердження виконання аналогічних договорів Учасник завантажив Акт1 від 08.05.2024р. до договору №329 від 08.08.2023р. на суму 146 606,00грн. та Акт1 від 08.05.2024р. до договору № 424 від 19.10.2023р. на суму 79 300,00 грн., тобто надані акти не підтверджують повне виконання договорів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.п. 5.2. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема: - Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. - Скан-копії підтверджуючих документів учасника, а саме: повністю виконані аналогічні договори з додатками і додатковими угодами (у разі їх укладення) та актами виконаних робіт на всю суму договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, просимо Вас надати: - Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. - Скан-копії підтверджуючих документів учасника, а саме: повністю виконані аналогічні договори з додатками і додатковими угодами (у разі їх укладення) та актами виконаних робіт на всю суму договору. 11. Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження фінансової спроможності Учасник завантажив податкові декларації за 1 місяць 2023р.; за півріччя 2024р.; за 2 місяць 2023р.; за 3 місяць 2023р.; за 4 місяць 2023р.; за 5 місяць 2022р.; за 5 місяць 2023р.; за 6 місяць 2022р.; за 6 місяць 2023р.; за 7 місяць 2022р.; за 7 місяць 2023р.; за 8 місяць 2022р.; за 9 місяць 2022р.; за 10 місяць 2022р.; за 11 місяць 2022р.; за 12 місяць 2022р.; за 2023 рік, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.п. 5.3. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника): Копії балансів Учасника (форма № 1) *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). 5.3.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2).* Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м). 5.3.3. Копії звітів про рух грошових коштів. *У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 роки) (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, просимо Вас надати: - копії тих документів, які є документами фінансової звітності для учасника фізичної особи-підприємця, що містять інформацію про обсяг доходу за звітний податковий період (рік). Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (за 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 роки) (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. 12. Обґрунтування підстав оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: п. 43 Постанови № 1178 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.