Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2024, 00:00
Комплекс робіт щодо оформлення права постійного користування земельними ділянками за рахунок земель державної власності лісогосподарського призначення та земель комунальної власності для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Чернівецької області (Подільський лісовий офіс) (ДК 021:2015: 71251000-2 Геодезичні послуги у галузях архітектури та будівництва)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 072 300,35 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 22 000,00 UAH |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Щуров Максим Дмитрович |
E-mail: | maksym.shchurov@e-forest.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
8 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Відповідно до вимог підпункту 1.2.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації, вказаної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копії повідомлень про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) із знеособленням персональних даних (закреслення інформації, що є конфіденційною, зокрема реєстраційний номер облікової картки платників податків або серія і номер паспорта). У складі тендерної пропозиції учасником було надано Інформаційну довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 08.07.2024 р. № 18 (файл “18 Довідка працівники”), у п.4 таблиці якої вказано, що учасник планує залучити для надання послуг, що є предметом закупівлі Мельник Петра Степановича. У складі тендерної пропозиції учасником було надано копію трудової книжки Мельник Петра Степановича, яка частково викладена російською мовою. Згідно пункту 7 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання тендерної пропозиції та документів іншою мовою, вони повинні мати переклад на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Проте, у складі тендерної пропозиції учасником не надано перекладу відповідних частин трудової книжки Мельник Петра Степановича на українську мову, що є порушенням вимог пункту 7 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації. 2) Відповідно до вимог пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасник торгів повинен надати інформаційну довідку довільній формі, яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, транспортних засобів – не менше одного; тахеометрів – не менше одного; GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного; широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного; комп’ютерів/ноутбуків – не менше трьох; плоттерів (формату А0+) – не менше одного; програмного забезпечення (програмного комплексу) Delta/Digitals або Геодезична Інформаційна Система 6 або еквівалент – не менше трьох робочих місць (або ліцензій). Згідно вимог п.п. 1.1.2.3. п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасник торгів для підтвердження інформації, що вказана у довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази повинен надати копію(ї) чинного (их) свідоцтв(а) про повірку засобу(ів) вимірювальної техніки (на тахеометри та GPS (та/або GNNS) приймачі). У складі тендерної пропозиції учасником було надано Інформаційну довідку щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази від 08.07.2024 р. № 15 (файл «15 Довідка МТБ»), в якій зазначено обладнання, а саме: електронний тахеометр Trimble M3 DR5 та GPS приймач GNSS приймач Trimble R4-Model2 90210-72. Водночас, у складі тендерної пропозиції учасником надано файл “Документи МТБ”, що містить: - копію свідоцтва про повірку законодавчого регульованого засобу вимірювальної техніки електронного тахеометра Trimble M3 5; - копію свідоцтва про повірку законодавчого регульованого засобу вимірювальної техніки приймача GPS Trimble R4 №5151478336; - копію свідоцтва про повірку законодавчого регульованого засобу вимірювальної техніки приймача GPS Trimble R4 №5203481269. Проте, у складі тендерної пропозиції учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії чинних свідоцтв про повірку електронного тахеометр Trimble M3 DR5 та двух GPS приймачів GNSS приймачів Trimble R4-Model2 90210-72, що вказані в довідці № 15 від 08.07.2024 р. (файл «15 Довідка МТБ»), що є порушенням вимог пункту 1.1.2.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Переклад на українську мову частин копій відповідних сторінок трудових книжок Мельник Петра Степановича, які частково викладені російською мовою. 2. Копії чинних свідоцтв про повірку електронного тахеометр Trimble M3 DR5 та двух GPS приймач GNSS приймач Trimble R4-Мodel2 90210-72, що вказані в довідці № 15 від 08.07.2024 р. (файл «15 Довідка МТБ»). або ». Інформаційна довідка (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного. Копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку GPS (та/або GNNS) приймачів, що зазначені у довідці, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу (договір(ори) оренди); Копію(ї) чинного (их) свідоцтв(а) про повірку засобу(ів) вимірювальної техніки на GPS (та/або GNNS) приймачі.
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. Відповідно до вимог п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен був надати тендерну пропозицію, яка подається учасником за встановленою замовником формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. Учасником торгів не було надано тендерну пропозицію за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації, що є порушенням вимог п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації. 2. Відповідно до вимог п. 3.1.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасником було надано копії листа щодо повноважень посадових осіб Вих. № 276/07-24 від 08.07.2024р., наказу № 04-К від 14.04.2021 р., рішення одноособового учасника № 5 від 12.04.2021 р. та Статуту, затвердженого рішенням одноособового учасника № 5 від 12.04.2021 р. (файл «Статутні документи та повноваження»). Відповідно до підпункту 14 пункту 9.4. Статуту ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯЕС, до компетенції Загальних зборів учасників належить прийняття інших рішень, віднесених законом до виключної компетенції Загальних зборів учасників товариства. Згідно пункту 10.1. Статуту директор вирішує всі питання діяльності товариства, за винятком тих, що віднесені до компетенції Загальних зборів учасників товариства. Відповідно до частини 2 Статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 р. № 2275-VIII, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Виходячи з наведеного, рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно Загальними зборами учасників ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС». У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» надало фінансову звітність малого підприємства у складі «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 р. (файл «Фін. звіт Терра Альянс 2023»), відповідно до якої 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності складають 1 500,00 грн. Водночас, ціна тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» складає – 559 000,00 грн, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, отже рішення про надання згоди на вчинення правочину належить до виключної компетенції загальних зборів учасників. Таким чином, оскільки в установчих документах учасника наявні обмеження щодо права підписання договору на суму наданої пропозиції, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що надають право на підписання договору, а саме: копію(ї) протоколу/виписки/витягу з протоколу Загальних зборів учасників товариства/ наглядової ради або рішення засновників, тощо на вчинення значного правочину. Виходячи з наведеного, у складі тендерної пропозиції учасником не надано копії(й) документу(ів), що надає(ють) право на підписання договору, а саме: протоколу/виписки/витягу з протоколу Загальних зборів учасників товариства/наглядової ради або рішення засновників, тощо на вчинення зазначеного правочину, а саме: що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі, що є порушенням вимог п. 3.1.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 3. Згідно вимог п. 3.1.1.1.5. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. Учасником торгів у складі тендерної пропозиції не було надано копії Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що є порушенням вимог п. 3.1.1.1.5. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 4. Відповідно до вимог п. 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника процедури закупівлі на систему управління якістю ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015). Якщо з дати видачі сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то також надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та копія сертифікату внутрішнього аудитора системи управління якістю, який підтверджує проходження навчання по програмі «Система управління якістю» згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора. У складі тендерної пропозиції учасником торгів було надано копію Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2018 (файл «сертифікати ISO (1)»), виданого 24 травня 2023 р. У складі тендерної пропозиції учасником торгів не було надано копії рішення або іншого документу, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та копії сертифікату внутрішнього аудитора системи управління якістю, яким би було підтверджено проходження навчання по програмі «Система управління якістю» згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора, що є порушенням вимог п. 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 5. Згідно вимог п. 3.1.1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати копію Статуту в останній чинній редакції (з відміткою державного реєстратора у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016.) У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) після 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник повинен додатково надати у складі тендерної пропозиції інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити перегляд чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції). Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано копію Статуту затвердженого Рішенням одноособового учасника товариства № 5 від 12.04.2021 р. та Довідку Вих. № 280/07-24 від 08.07.2024р. із зазначенням інформації про код доступу за яким можливо здійснити перегляд чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції) (файл «Статутні документи та повноваження»). Під час перевірки коду доступу: 508735717494, наведено у Довідці Вих. № 280/07-24 від 08.07.2024р. в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який розміщено на сайті Міністерства юстиції України https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search, відкривається Статут учасника, який було затверджено Рішенням одноособового учасника товариства № 3 від 09.04.2020 р. Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасником торгів не було надано інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити перегляд чинних установчих документів юридичної особи - Статуту в новій редакції, а саме: Статуту затвердженого Рішенням одноособового учасника товариства № 5 від 12.04.2021 р., що є порушенням вимог п. 3.1.1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 6. Відповідно до вимог п. 1.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції Довідка у довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: сертифікованого інженера – землевпорядника не менше 1-ї особи; сертифікованого інженера – геодезиста не менше 1-ї особи та фахівців/спеціалістів не менше 2-х осіб. Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. № 289/07 – 24 від 08.07.2024 р. (файл «Працівники.pdf»), в який зазначено, що учасник торгів планує залучати для надання послуг, що є предметом закупівлі лише одного фахівця/спеціаліста, що є порушенням вимог п. 1.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 7. Згідно вимог п. 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: транспортних засобів – не менше одного; тахеометрів – не менше одного; GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного; широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного; комп’ютерів/ноутбуків – не менше трьох; плоттерів (формату А0+) – не менше одного та програмного забезпечення (програмного комплексу) Delta/Digitals або Геодезична Інформаційна Система 6 або еквівалент – не менше трьох робочих місць (або ліцензій). Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано Інформаційну довідку про наявність у учасника процедури закупівлі обладнання необхідного для виконання робіт згідно технічного завдання Вих № 305/07-24 від 08.07.2024 р. (файл «МТБ.pdf»), в якій не зазначено, що учасник торгів планує залучати для надання послуг, що є предметом закупівлі, широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного; плоттерів (формату А0+) – не менше одного та програмного забезпечення (програмного комплексу) Delta/Digitals або Геодезична Інформаційна Система 6 або еквівалент – не менше трьох робочих місць (або ліцензій), що є порушенням вимог п. 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 8. Згідно вимог п. 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: транспортних засобів – не менше одного; тахеометрів – не менше одного; GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного; широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного; комп’ютерів/ноутбуків – не менше трьох; плоттерів (формату А0+) – не менше одного та програмного забезпечення (програмного комплексу) Delta/Digitals або Геодезична Інформаційна Система 6 або еквівалент – не менше трьох робочих місць (або ліцензій). Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано Інформаційну довідку про наявність у учасника процедури закупівлі обладнання необхідного для виконання робіт згідно технічного завдання Вих № 305/07-24 від 08.07.2024 р. (файл «МТБ.pdf»), в п. 1 та 2 якої, зазначено, що учасник торгів планує залучати для надання послуг, що є предметом закупівлі, автомобіль марки NISSAN моделі QASHQAI, реєстраційний номер ВІ3545ЕР, згідно договору позичкі транспортного засобу № 01 від 08.06.2023, укладеного із Іващенко Л.М та автомобіль марки BMW моделі X5, реєстраційний номер СЕ1592ЕМ, згідно договору позичкі транспортного засобу № 3 від 14.02. 2024 р., укладеного із Савіцькою С.Я. Відповідно до вимог п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації, що вказана у довідці, учасник повинен надати, у тому числі, копії чинних договорів, що підтверджують право на користування транспортними засобами, а саме: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку надання послуг за договором про закупівлю) на строк надання послуг). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником транспортних засобів, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких транспортних засобів). Згідно оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-07-01-008471-a від 01.07.2024 р., вимог п. 1.8. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації та проекту договору про закупівлю, наведеного у Додатку 4 до тендерної документації, послуги, що є предметом закупівлі будуть надаватися учасником – переможцем торгів до 31.07.2025 р. В додатковій угоді № 1 від 01.02.2024. до договору позичкі транспортного засобу № 01 від 08.06.2023, зазначено, що строк дії цього договору закінчується 31.12.2024 р., а виходячи з пункту 4.1. договору позичкі транспортного засобу № 3 від 14.02.2024 р. строк його дії 12 календарних місяців з моменту передачі транспортного засобу. Акт прийому передачі транспортного засобу за договором позичкі транспортного засобу № 3 від 14.02. 2024 р. було підписано 14.02.2024, а а отже строк дії цього договору закінчується 14.02.2025 р. Таким чином, строк дії договору позичкі транспортного засобу № 01 від 08.06.2023 та договору позичкі транспортного засобу № 3 від 14.02.2024 р. закінчується до кінцевого строк надання послуг, що є предметом закупівель, що є порушенням вимог п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 9. Згідно вимог п. 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: транспортних засобів – не менше одного; тахеометрів – не менше одного; GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного; широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного; комп’ютерів/ноутбуків – не менше трьох; плоттерів (формату А0+) – не менше одного та програмного забезпечення (програмного комплексу) Delta/Digitals або Геодезична Інформаційна Система 6 або еквівалент – не менше трьох робочих місць (або ліцензій). Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано Інформаційну довідку про наявність у учасника процедури закупівлі обладнання необхідного для виконання робіт згідно технічного завдання Вих № 305/07-24 від 08.07.2024 р. (файл «МТБ.pdf»), в п. 1 та 2 якої, зазначено, що учасник торгів планує залучати для надання послуг, що є предметом закупівлі, автомобіль марки NISSAN моделі QASHQAI, реєстраційний номер ВІ3545ЕР, згідно договору позичкі транспортного засобу № 01 від 08.06.2023, укладеного із Іващенко Л.М та автомобіль марки BMW моделі X5, реєстраційний номер СЕ1592ЕМ, згідно договору позичкі транспортного засобу № 3 від 14.02. 2024 р., укладеного із Савіцькою С.Я. Відповідно до вимог п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації, що вказана у довідці, учасник повинен надати, у тому числі, копію(ї) листа(ів)-підтвердження, наданого(-их) орендодавцем, лізингодавцем або іншою особою, яка зазначена у відповідному договорі, на адресу Замовника з посиланням на оголошення цих торгів із зазначенням транспортних засобів, що пропонуються учасником для підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, яким підтверджується згода на використання транспортних засобів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг. У складі тендерної пропозиції учасником торгів було надано копію листа від 08.07.2024 р. від Іващенко Л.М. щодо підтвердження згоди на використання автомобіля марки NISSAN моделі QASHQAI, реєстраційний номер ВІ3545ЕР та листа від 08.07.2024р. від Савіцької С.Я., щодо підтвердження згоди на використання автомобіля марки BMW моделі X5, реєстраційний номер СЕ1592ЕМ, які було видано на адресу ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС», а не на адресу Замовника, що є порушенням вимог п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 10. Згідно вимог п. 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: транспортних засобів – не менше одного; тахеометрів – не менше одного; GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного; широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного; комп’ютерів/ноутбуків – не менше трьох; плоттерів (формату А0+) – не менше одного та програмного забезпечення (програмного комплексу) Delta/Digitals або Геодезична Інформаційна Система 6 або еквівалент – не менше трьох робочих місць (або ліцензій). Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано Інформаційну довідку про наявність у учасника процедури закупівлі обладнання необхідного для виконання робіт згідно технічного завдання Вих № 305/07-24 від 08.07.2024 р. (файл «МТБ.pdf»), в п. 3. якої зазначено, що учасник торгів для надання послуг, що є предметом закупівлі планує залучати приймач GPS HI-Target V30 plus із зав. № RJ11648136. Відповідно до вимог п.п. 1.1.2.2. п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації, що вказана у довідці, учасник повинен надати, у тому числі, копію(ї) чинного (их) свідоцтв(а) про повірку засобу(ів) вимірювальної техніки (на тахеометри та GPS (та/або GNNS) приймачі). У складі тендерної пропозиції учасником торгів було надано копію Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0775/М, яке чинне до 12.06.2024 р. на приймач GPS HI-Target V30 plus із зав. № RG11648136 Слід зазначити, що згідно оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-07-01-008471-a від 01.07.2024 р. та умов тендерної документації кінцевою датою подання тендерних пропозицій було встановлено 09.07.2024 р. Таким чином, учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано нечинне Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на приймач GPS HI-Target V30 plus із зав. № RG11648136, а на приймач GPS HI-Target V30 plus із зав. № RJ11648136 взагалі не було надано копії чинного свідоцтва про повірку засобу вимірювальної техніки, що є порушенням вимог п.п. 1.1.2.2. п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Також, виходячи з п. 4-6 Інформаційної довідки про наявність у учасника процедури закупівлі обладнання необхідного для виконання робіт згідно технічного завдання Вих № 305/07-24 від 08.07.2024 р., учасник торгів планує залучати для надання послуг, що є предметом закупівлі приймач GPS Zenith 25 Pro, електронний тахеометр NTS-352 та електронний тахеометр Set 500. У складі тендерної пропозиції учасником торгів було надано копію Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0777/М, яке чинне до 12.06.2024 р. на приймач GPS Zenith 25 Pro, копію Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0776/М, яке чинне до 12.06.2024 р. на електронний тахеометр Set 500 та копію Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0774/М, яке чинне до 12.06.2024 р. на електронний тахеометр NTS-352 (файл «МТБ.pdf»). Таким чином, на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0777/М, № 0776/М та № 0774/М були нечинним, що є порушенням вимог п.п. 1.1.2.2. п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Тендерну пропозицію за формою, що наведена у Додатку 3 до тендерної документації. 2. Протокол/виписку/витяг з протоколу Загальних зборів учасників товариства/наглядової ради або рішення засновників, тощо на вчинення зазначеного правочину, а саме: що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі. 3. Копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. 4. Копію рішення або іншого документу, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та копію сертифікату внутрішнього аудитора системи управління якістю, яким би було підтверджено проходження навчання по програмі «Система управління якістю» згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора. 5. Інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити перегляд чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції). 6. Довідку у довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: сертифікованого інженера – землевпорядника не менше 1-ї особи; сертифікованого інженера – геодезиста не менше 1-ї особи та фахівців/спеціалістів не менше 2-х осіб із дотриманням вимог, встановлених п. 1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 7. Інформаційну довідку (форма довільна) або зміни (нову редакцію) до Інформаційної довідки про наявність у учасника процедури закупівлі обладнання необхідного для виконання робіт згідно технічного завдання Вих № 305/07-24 від 08.07.2024 р., в якій зазначити, що учасник має обладнання та матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного; плоттерів (формату А0+) – не менше одного та програмного забезпечення (програмного комплексу) Delta/Digitals або Геодезична Інформаційна Система 6 або еквівалент – не менше трьох робочих місць (або ліцензій) із дотриманням вимог п. 1.1.2 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 8. Копії додаткових угод на продовження строку дії договору позичкі транспортного засобу № 01 від 08.06.2023 та договору позичкі транспортного засобу № 3 від 14.02.2024 р. на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг за договором про закупівлю, доповнити умовами про можливість їх пролонгації (у разі якщо його строк менше строку надання послуг за договором про закупівлю) на строк надання послуг, або інформаційну довідку довільній формі, яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, транспортних засобів – не менше одного із дотриманням вимог, встановлених п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 9. Копію листа від Іващенко Л.М. щодо підтвердження згоди на використання автомобіля марки NISSAN моделі QASHQAI, реєстраційний номер ВІ3545ЕР та копію листа від Савіцької С.Я., щодо підтвердження згоди на використання автомобіля марки BMW моделі X5, реєстраційний номер СЕ1592Е, виданих на адресу Замовника з посиланням на оголошення торгів із зазначенням транспортних засобів, що пропонуються учасником для підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, яким підтверджується згода на використання транспортних засобів для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг, або інформаційну довідку довільній формі, яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, транспортних засобів – не менше одного із дотриманням вимог, встановлених п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 10. Копію чинних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки (на тахеометри та GPS (та/або GNNS) приймачі, інформація про яких наведено у п. 3-6 Інформаційної довідки про наявність у учасника процедури закупівлі обладнання необхідного для виконання робіт згідно технічного завдання Вих № 305/07-24 від 08.07.2024 р., або інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, тахеометрів – не менше одного та GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного із дотриманням вимог п 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. Відповідно до вимог п. 3.1.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник торгів – юридична особа повинен надати у складі тендерної пропозиції копію копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасником торгів не було надано копії наказу (розпорядження) на призначення Демешкан В.М. на посаду Генерального директора ТОВ «НВК «СВІТЯЗЬ» для підтвердження повноваження посадової особи учасника на підписання договору про закупівлю, що є порушенням вимог п. 3.1.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. У складі тендерної документації учасником торгів було надано копію з витягу Протоколу № 1 від 10.09.2021 р. (файл «Витяг з Протоколу № 1 зборів призн. Директора») загальних зборів учасників ТОВ «НВК «СВІТЯЗЬ» щодо призначення Демешкан В.М. на посаду Генерального директора ТОВ «НВК «СВІТЯЗЬ», а не повну копію Протоколу № 1 від 10.09.2021 р. загальних зборів учасників ТОВ «НВК «СВІТЯЗЬ», що є порушенням вимог п. 3.1.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до вимог пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасник торгів повинен надати інформаційну довідку довільній формі, яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, - транспортних засобів – не менше одного; - тахеометрів – не менше одного; - GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного; - широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного; - комп’ютерів/ноутбуків – не менше трьох; - плоттерів (формату А0+) – не менше одного; - програмного забезпечення (програмного комплексу). Згідно вимог п.п. 1.1.2.2. п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасник торгів для підтвердження інформації, що вказана у довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази повинен надати копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання (крім обладнання та програмного ліцензійного комплексу, зазначених у підпунктах 1.1.1.1. та 1.1.1.7. підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Розділу І цього Додатку), що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або оборотно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу (договір(ори) оренди). У складі тендерної пропозиції учасником було надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та програмного забезпечення від 04.07.2024 р. № 58/3 (файл «Довідка про наявність МТБ»), в якій зазначено обладнання, програмне забезпечення та приміщення, які учасник торгів планує використовувати для надання послуг, що є предметом закупівель. Слід зазначити, що учасником торгів не було надано у складі тендерної пропозиції копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або оборотно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу на обладнання, інформація про яке зазначена у п.п. 1-32, 34-35 таблиці, наведеної у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та програмного забезпечення від 04.07.2024 р. № 58/3, шо є порушенням вимог п.п. 1.1.2.2. п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Надана учасником у складі тендерної пропозиції Виписка з бухгалтерського балансу ТОВ «НВК «СВІТЯЗЬ» від 01.07.2024 № 58/4 (файл «Виписка з бухгалтерського балансу») не є копією інвентарної картки обліку обладнання, що знаходиться на балансі учасника або інвентаризаційні відомості або оборотно-сальдової відомості або договіру(ів) купівлі продажу на обладнання, інформація про яке зазначена у п.п. 1-32, 34-35 таблиці, наведеної у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та програмного забезпечення від 04.07.2024 р. № 58/3. 3. Відповідно до вимог пункту 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасник торгів повинен надати інформаційну довідку довільній формі, яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного. У складі тендерної пропозиції учасником було надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та програмного забезпечення від 04.07.2024 р. № 58/3 (файл «Довідка про наявність МТБ»), згідно п. 37. таблиці якої, учасник торгів планував для надання послуг, що є предметом закупівлі, залучати комплект приймача GNSS Trimble Geo 7X (зав № 5625470905) відповідно до Договору оренди № 89-24 від 12.03.2023 р. Згідно вимог п.п. 1.1.2.2. п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасник торгів для підтвердження інформації, що вказана у довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази повинен надати копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання (крім обладнання та програмного ліцензійного комплексу, зазначених у підпунктах 1.1.1.1. та 1.1.1.7. підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Розділу І цього Додатку), що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або оборотно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу (договір(ори) оренди). У складі тендерної пропозиції учасником було надано копію Договору оренди обладнання № 89-24 від 12.03.2024 р., однак копії Договору оренди № 89-24 від 12.03.2023 р., надано не було, що є порушенням вимог п.п. 1.1.2.2. п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 4. Відповідно до вимог п. 1.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасник торгів повинен надати довідку у довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: №п/п Найменування кваліфікації Кількість осіб 1 Сертифікований інженер – землевпорядник не менше 1-ї особи 2 Сертифікований інженер – геодезист не менше 1-ї особи 3 Фахівець/спеціаліст не менше 2-х осіб У складі тендерної пропозиції учасником було надано Інформаційну довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 04.07.2024 р. № 58/6, у п.п. 4, 6, 7 та 8 таблиці якої вказано, що учасник планує залучити для надання послуг, що є предметом закупівлі Мельник Олену Іванівну, Басанець Інну Анатоліївну, Забусик Людмилу Сергіївну та Комарову Марію Іванівну, без зазначення їх посад, що є порушенням вимог п. 1.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 5. Згідно вимог п. 1.2.2.5. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів повинен надати інформацію у довільній формі про поновлення доступу кожному сертифікованому інженеру – землевпоряднику, відомості про яких зазначені у довідці, що надана учасником у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог підпункту 1.2.1. пункту 1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, до Державного земельного кадастру в умовах воєнного стану, із зазначенням дати та номеру наказу(ів) Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та порядкового номеру відповідного запису про поновлення доступу у його додатку, або у разі, якщо така інформація не є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, копію такого наказу з додатком(ами). У складі тендерної пропозиції учасником було надано Інформаційну довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 04.07.2024 р. № 58/6, у п. 2 таблиці якої вказано, що учасник планує залучити у якості сертифікованого інженера – землевпорядника для надання послуг, що є предметом закупівлі, Якимчук Наталію Миколаївну. У складі тендерної пропозиції учасником не було надано інформацію у довільній формі про поновлення доступу сертифікованому інженеру – землевпоряднику Якимчук Наталії Миколаївни до Державного земельного кадастру в умовах воєнного стану, що є порушенням вимог п. 1.2.2.5. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 6. Відповідно до вимог підпункту 1.2.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації, вказаної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копії повідомлень про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) із знеособленням персональних даних (закреслення інформації, що є конфіденційною, зокрема реєстраційний номер облікової картки платників податків або серія і номер паспорта). У складі тендерної пропозиції учасником було надано Інформаційну довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 04.07.2024 р. № 58/6, у п.п. 1, 4, 5 та 8 таблиці якої вказано, що учасник планує залучити для надання послуг, що є предметом закупівлі Демишкана Володимира Миколайовича, Мельник Олену Іванівну, Гаврилюка Романа Дмитровича та Комарову Марію Іванівну. У складі тендерної пропозиції учасником було надано копії відповідних сторінок трудових книжок Демишкана Володимира Миколайовича, Мельник Олену Іванівну, Гаврилюка Романа Дмитровича та Комарову Марію Іванівну, яка частково викладена російською мовою. Згідно пункту 7 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання тендерної пропозиції та документів іншою мовою, вони повинні мати переклад на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Проте, у складі тендерної пропозиції учасником не надано перекладу відповідних частин трудових книжок Демишкана Володимира Миколайовича, Мельник Олену Іванівну, Гаврилюка Романа Дмитровича та Комарову Марію Іванівну на українську мову, що є порушенням вимог пункту 7 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації. 7. Відповідно до вимог пункту 1.3.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати копії договору та відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є розроблення документації із землеустрою (проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок та/або технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель та/або технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)) або комплекс робіт (послуг) щодо оформлення права постійного користування земельною ділянкою. У складі тендерної пропозиції учасником було надано копії: Договору № 3 від 22.01.2024р., укладеного із Національним природним парком «Кармелюкове Поділля» та листа - відгуку на нього № 211 від 08.07.2024 р.; Договору № 38А210-1376-21 від 02.02.2021р., Договору № 38А210-30771-22/ПВ від 26.12.2022р., Договору № 38А210-1663-23/ПВ від 24.01.2023р., Договору № 38А210-1664-23/ПВ від 24.01.2023р., які були укладені із АТ «Оператор газорозподільної системи «ВИННИЦЯГАЗ» та листа - відгуку на них № 210СЛ-7935-0423 від 28.04.2023 р., а також Договору підряду № 40-ПВ від 23.08.2023 р., який було укладено із ТОВ «Вінницьке кар’єроуправління» та листа – відгуку на нього № 03-14/444 від 12.03.2024 р. Проте, надана у складі тендерної пропозиції учасником копія Договору № 38А210-1376-21 від 02.02.2021р. у своєму складі не містить копій всіх додатків, які є його невід’ємною частино, а саме: Додатку 1; копія Договору № 38А210-1663-23/ПВ від 24.01.2023р. у своєму складі не містить копій всіх додатків, які є його невід’ємною частино, а саме: Додатку 4; копія Договору № 38А210-1664-23/ПВ від 24.01.2023р. у своєму складі не містить копій всіх додатків, які є його невід’ємною частино, а саме: Додатку 1, що є порушенням вимог пункту 1.3.1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, листи – відгуки № 211 від 08.07.2024 р., № 210СЛ-7935-0423 від 28.04.2023 р. та № 03-14/444 від 12.03.2024 р. не містять інформації щодо стану належного виконання договору стосовно якості або належного виконання зобов’язань за відповідним договором, на які вони були надані, що порушенням вимог пункту 1.3.1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Також, лист - відгук № 03-14/444 від 12.03.2024 р. містить посилання на Договір підряду № 40 від 23.08.2023 р., в той час як у складі тендерної пропозиції учасником надано копію Договору підряду № 40-ПВ від 23.08.2023 р., що є порушенням вимог пункту 1.3.1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Копію наказу (розпорядження) на призначення Демешкан В.М. на посаду Генерального директора ТОВ «НВК «СВІТЯЗЬ». 2. Копію Протоколу № 1 від 10.09.2021 р. загальних зборів учасників ТОВ «НВК «СВІТЯЗЬ» щодо призначення Демешкан В.М. на посаду Генерального директора ТОВ «НВК «СВІТЯЗЬ». 3. Копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу на обладнання, інформація про яке значено у п.п. 1-32, 34-35 таблиці, наведеної у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та програмного забезпечення від 04.07.2024 р. № 58/3, або інформаційну довідку довільній формі, яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, транспортних засобів – не менше одного; тахеометрів – не менше одного; GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного; широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного; комп’ютерів/ноутбуків – не менше трьох; плоттерів (формату А0+) – не менше одного та програмного забезпечення (програмного комплексу) із дотриманням вимог, встановлених у п. 1.1.2 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 4. Копію Договору оренди № 89-24 від 12.03.2023 р., або інформаційну довідку довільній формі, яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, транспортних засобів – не менше одного; тахеометрів – не менше одного; GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного; широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного; комп’ютерів/ноутбуків – не менше трьох; плоттерів (формату А0+) – не менше одного та програмного забезпечення (програмного комплексу) із дотриманням вимог, встановлених у п. 1.1.2 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 5. Зміни (або нову редакцію) до Інформаційної довідки про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 04.07.2024 р. № 58/6 із зазначення посад Мельник Олени Іванівни, Басанець Інни Анатоліївни, Забусик Людмили Сергіївни та Комарової Марії Іванівни, або довідку у довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: сертифікованих інженерів – землевпорядників не менше 1-ї особи, сертифікованих інженерів – геодезистів - не менше 1-ї особи та фахівців /спеціалістів - не менше 2-х осіб із дотриманням вимог, встановлених п. 1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 6. Інформацію у довільній формі про поновлення доступу сертифікованому інженеру – землевпоряднику Якимчук Наталії Миколаївни до Державного земельного кадастру в умовах воєнного стану, із зазначенням дати та номеру наказу(ів) Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та порядкового номеру відповідного запису про поновлення доступу у його додатку, або у разі, якщо така інформація не є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, копію такого наказу з додатком(ами), або довідку у довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: сертифікованих інженерів – землевпорядників не менше 1-ї особи, сертифікованих інженерів – геодезистів - не менше 1-ї особи та фахівців /спеціалістів - не менше 2-х осіб із дотриманням вимог, встановлених п. 1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 7. Переклад на українську мову частин копій відповідних сторінок трудових книжок Демишкана Володимира Миколайовича, Мельник Олену Іванівну, Гаврилюка Романа Дмитровича та Комарову Марію Іванівну, які частково викладені російською мовою. 8. Копію відгуку на Договір № 3 від 22.01.2024р. із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором, або копію Додатку 1 до Договору № 38А210-1376-21 від 02.02.2021р. та копію відгуку на нього із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором, або копію відгуку на Договір № 38А210-30771-22/ПВ від 26.12.2022 р., із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором, або копію Додатку 4 до Договору № 38А210-1663-23/ПВ від 24.01.2023р. та копію відгуку на нього із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором, або копію Додатку 1 до Договору № 38А210-1664-23/ПВ від 24.01.2023р. та копію відгуку на нього із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором, або копію відгуку на Договір підряду № 40-ПВ від 23.08.2023р. із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором, або копії договору та відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є розроблення документації із землеустрою (проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок та/або технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель та/або технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)) або комплекс робіт (послуг) щодо оформлення права постійного користування земельною ділянкою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.