Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 206 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 030,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081305 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Онацький Едуард Федорович |
| Телефон: | 380931049649 |
| E-mail: | ovkst@usv.com.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДНІПРОВСЬКИЙ ОРГАН З СЕРТИФІКАЦІЇ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ" виявлено: 1) у складі тендерної пропозиції учасник не надав в повному обсязі копію додатку до атестату про акредитацію №10075 від 31 серпня 2023 року, як того вимагалось згідно п.2 «Вимоги до учасника» додатку 1 до тендерної документації. 2) у складі тендерної пропозиції учасник не надав копію договору №2/29-05/23/23176 від 29.05.2023 з ПрАТ «Дніпропетровський тепловозоремонтний завод» та Документ (-ти), що підтверджує (-ють) виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: акт (-и) виконаних робіт та лист (-и) відгук (-и) контрагентів, як того вимагалось згідно «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону» додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі має право виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Учасник повинен надати: 1) в повному обсязі копію додатку до атестату про акредитацію №10075 від 31 серпня 2023 року; 2) копію договору №2/29-05/23/23176 від 29.05.2023 з ПрАТ «Дніпропетровський тепловозоремонтний завод» та Документ (-ти), що підтверджує (-ють) виконання договору №2/29-05/23/23176 від 29.05.2023, а саме: акт (-и) виконаних робіт та лист (-и) відгук (-и) контрагентів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.