Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2024, 00:00
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 214 515,66 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 072,58 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради» |
ЄДРПОУ: | 36421504 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бібікова Ганна Сергіївна |
Телефон: | +380522332050 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 25009, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул.Габдрахманова, буд.5 |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» у процедурі закупівлі № UA-2024-06-18-011280-a виявлено наступні невідповідності. Згідно Додатку №2 до Тендерної документації на підтвердження технічних вимог у складі тендерної пропозиції Учасник повинен підтвердити спроможність надання метрологічних послуг шляхом надання відповідних дозвільних документів на право провадження відповідної діяльності зі всіма додатками до цих документів: Свідоцтво про уповноваження на право повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології з галуззю уповноваження що є невід’ємною частиною Свідоцтва. На виконання вимог п.5 Додатку №3 Тендерної документації, Учасником було надано серед іншого, свідоцтво про уповноваження №П-24-2019, яке є чинним з 07.06.2019 року по 07.06.2024 рік. Для усунення зазначеної не відповідності та підтвердження можливості надання послуг за договором до кінця 2024 року згідно переліку обладнання, визначеного додатку 2 до тендерної документації, Учаснику необхідно надати чинне (діюче) Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки відповідних галузей уповноваження з галуззю уповноваження що є невід’ємною частиною Свідоцтва. Згідно Додатку №1 до Тендерної документації, для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», Учасник повинен надати: інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – не менше 1-го, за період 2020-2024 роки (у будь-якому з цих років); копію договору з усіма додатками та документи, що підтверджують належне виконання такого договору. Учасником було надано довідку з інформацією про наявність релевантного досвіду щодо виконання аналогічного договору. Надано копію договору №289-23М від 31.05.2023р. з КП «Регіональний медичний центр родинного здоров’я «ДОР». На підтвердження виконання наданого договору учасником було надано Акт наданих послуг та відгук. Але, згідно до умов Додатку №1 до Тендерної документації: «Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента та печаткою (за наявності)». Відгук, який наданий Учасником не містить печатки. Для усунення зазначеної не відповідності просимо Учасника надати відгук, який містить печатку контрагента. Також, відповідно до вимог Додатку №1 Тендерної документації «Інші документи, які надаються Учасниками для участі у процедурі закупівлі, Учасник, зокрема, повинен надати: Скан-копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документа. У разі надання Учасником копії установчого документа усі сторінки повинні бути завірені підписом та печаткою (у разі наявності). Учасником було надано скан-копію Статуту без завірення підписом та печаткою кожної сторінки установчого документа. Для усунення зазначеної не відповідності просимо Учасника надати скан-копію Статуту, усі сторінки якого повинні бути завірені підписом та печаткою. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи, вищевикладене, просимо ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» усунути невідповідність протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.