Період оскарження умов закупівлі - по 22-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 144 749,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 723,74 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області |
ЄДРПОУ: | 40311343 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Любарський Олександр Миколайович |
Телефон: | 380612280451 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69036, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, проспект Маяковського, будинок 20-А |
3 |
1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах учасника процедури відкриті торги з особливостями UA-2024-06-16-000254-a, а саме: Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією…» Відповідно до пункту 2, частини 1, розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати «інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону з урахуванням вимог Особливостей у відповідності з вимогами Додатку № 2 до тендерної документації». У таблиці 2.1 Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати: «Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за 2022 - 2024 роки (Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника або лист-відгук суб’єкта з яким було укладено аналогічний договір або інші документи, що підтверджують наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору) (документи обов’язково повинні містити – найменування та місцезнаходження замовника, контактні телефони, предмет договору (який має бути аналогічним предмету закупівлі), код ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб), номер, дату укладання та строк дії договору). Для підтвердження інформації учасник повинен надати копії договору (договорів), зазначених у довідці, з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (договорів).» Документи надані учасником процедури закупівлі ТОВ "АКАДЕМТЕСТ" (Довідка аналогічний договір.pdf, Аналогічний договір.pdf) містять загальну, формалізовану інформацію і не дають змогу зробити висновок про аналогічність наданого договору вимогам замовника. Для усунення цієї невідповідності учасник повинен надати заявки-запити або акти здачі-приймання виконаних робіт, або протоколи випробування продукції, або інші документи, які відносяться до наданого договору, та дадуть змогу стверджувати аналогічність вищевказаного договору вимогам замовника, що зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації. 2. Відповідно до частини 9, статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.