Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 33 741,39 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 168,71 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44013254 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dniprorada.gov.ua |
| Контактна особа: | Наталія Красиловець |
| Телефон: | +380969891797 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пл.Шевченка, будинок 7 |
0 |
В Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога стосовно надання учасником довідки у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (за наявності), що містить інформацію про наявність в учасника працівника/працівників відповідної кваліфікації, який/які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору із зазначенням їх прізвищ, займаних посад. Обов’язкова наявність експерта з правом проведення будівельно-технічних експертиз по спеціальності: Дослідження об’єктів нерухомості, будівельних матеріалів, конструкцій та відповідних документів. На підтвердження надається сканований оригінал або завірена належним чином копія відповідного свідоцтва (свідоцтво є у складі тендерної пропозиції учасника). На підтвердження інформації щодо працевлаштування до довідки додаються: копії наказів про призначення (витягів з наказів) або копії трудових книжок працівників (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийом на посаду, зазначену в довідці) або копії трудових угод, або інші документи, які підтверджують факт працевлаштування на посади, зазначені в довідці, згідно із чинним законодавством України. Також необхідно надати лист-згоду кожного зазначеного у довідці працівника на обробку його персональних даних (листи-згоди датовані не раніше дати оголошення закупівлі). Необхідно надати відповідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.