Період оскарження умов закупівлі - по 25-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 612 969,20 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 16 129,69 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області |
ЄДРПОУ: | 02146222 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пуга Марина Володимирівна |
Телефон: | +380574522227 |
E-mail: | osvita02146@gmail.com |
Місцезнаходження: | 64604, Україна, Харківська область,місто Лозова, мікрорайон № 1 |
1 |
Згідно умов п. 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 16 ЗАКОНУ» тендерної документації учасник повинен надати: 1.2.На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, Учаснику необхідно надати завірені належним чином скан-копії трудових книжки (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника) або наказів, згідно із чинним законодавством України, а також копії діючих кваліфікаційних сертифікатів інженерів технічного нагляду, які мають право здійснювати технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3, що завірені власниками сертифікатів. Проте, учасником надано Договір ЦПХ №2406-170-ЦП від 17.06.2024 про надання послуг, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник вимагає виправити невідповідності в документах протягом 24 годин.
Згідно умов п. 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 16 ЗАКОНУ» тендерної документації учасник повинен надати: 2.1 Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(них) договору(ів) (в даній довідці зазначити предмет договору, який відповідно до вимог порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708 має бути аналогічним предмету закупівлі за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також назви контрагентів з адресами та контактними телефонами, суми договору(ів)), укладеного(них) у період з 2021 по 2024 роки за формою, викладеною у Таблиці 2. 2.2. Для підтвердження інформації, наданої в довідці про досвід виконання аналогічного(них) договору(ів) учасник повинен надати копі(ю)ї договору(ів) та додатків до нього(них), відгуки на нього(них) від контрагентів, що зазначені у вказаній довідці та сканкопії оригіналів актів приймання виконаних робіт по договору(ам), зазначеному(ним) у довідці. Проте, учасником надано Довідку № 3 від 27.06.2024 року про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, аналогічний договір № 22 від 30.03.2021 року та відгук до нього № 536/04.08 від 07.08.2023 року, що за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник вимагає виправити невідповідності в документах протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.