Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 12 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 10 000,00 UAH |
Замовник: | ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ |
ЄДРПОУ: | 26630218 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шестопал Ігор |
Телефон: | 380676541671 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79017, Україна, Львівська область,Львів, Мечникова 16а |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ПП "Галич-Центр" у процедурі закупівлі № (UA-2024-06-04-012180-a) виявлено невідповідності. У відповідності до вимог абзацу першого пункту 5 розділу 3 тендерної документації де визначено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, в тому числі зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. 1. На виконання вимог підпункту 3.1 пункту 3 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Учасники мають надати довідку про виконання аналогічного договору, складена за наведеною формою (на фірмовому бланку). У відповідності до підпункту 3.2 учасник надає скановану(і) з оригіналу(ів) копію(ї) не менше 3 (трьох) аналогічних договорів (з додатками), які повністю виконані, по об’єктах капітального ремонту, або реконструкції, або нового будівництва з класом наслідків не нижче СС2 за період 2019-2024 років, інформацію щодо якого(их) вказано у довідці про виконання аналогічних договорів, та з документальним підтвердженням їх виконання (скан-копії оригіналів актів здачі-приймання виконаних проектних робіт; скан-копії позитивних експертних звітів щодо розгляду проєктної документації, яка була розроблена за результатами виконання робіт по аналогічним договорах). Вартість кожного з аналогічних договорів повинна становити не менше ніж 30% очікуваної вартості закупівлі. На виконання вище зазначених вимог учасником було подано довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за вих. №40/5 від 17.06.2024 року (надалі - Довідка) з переліком договорів, а саме: №40/23/627 від 11.10.2023 року, 04/24 від 19.01.2024 року та №22/22/526 від 10.03.2021 року. Проте під час перевірки зазначеної в довідці №40/5 від 17.06.2024 року з фактично поданими сканкопіями з оригіналів договорів було встановлено невідповідність, а саме в п.3 Довідки зазначено договір №22/22/526 від 10.03.2021 по факту надано сканкопію договору №22/22/526 від 28.06.2022 року. Відповідно до вище наведеного встановлено невідповідність інформації відображеної учасником в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за вих №40/5 від 17.06.2024 року фактично поданим скан-копіям з оригіналів договорів. 2. На виконання вимог підпункту 3.3 пункту 3 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Учасники мають скановану(і) з оригіналу(ів) копію листів-відгуків про співпрацю за договором від замовників, що вказані в Таблиці. Відгук повинні містити назву замовника, предмет договору, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. На підтвердження вище зазначеної вимоги Учасником процедури закупівлі було подано лист-відгук: № 12/1983 від 12.06.2024 року по договору №21/22/526 від 28.06.2022 року та № 40/23/627 від 11.10.2023 року, лист-відгук №01-6788-05/24 від 29.05.2024 року на договір №04/24 від 19.01.2024 року, фактично Учасником було подано скан-копії договорів №40/23/627 від 11.10.2023 року, 04/24 від 19.01.2024 року та №22/22/526 від 28.06.2022 року року. Таким чином під час розгляду поданих документів учасником було виявлено, що лист-відгук на договір №22/22/526 від 28.06.2022 року відсутній, натомість документально підтвердженого факту наявності скан-копії договору №21/22/526 від 28.06.2022 року, який відображено в листі-відгуку №12/1983 від 12.06.2024 року не встановлено. Відповідно учасник частково- виконав вимоги підпункту 3.3 пункту 3 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, що до наявності документально підтверженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору в частині наявності листів-відгуків про співпрацю за договорами, які були подані Учасником, а саме відсутній лист-відгук на договір №22/22/526 від 28.06.2022 року. 3. На виконання вимог пункту 7 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Учасник має підтвердити наявності фінансової спроможності. На підтвердження наявності фінансової спроможності учаснику необхідно подати: скановану з оригіналу копію Балансу підприємства за останній звітний період, скановану з оригіналу копію Звіту про фінансові результати за останній звітний період, оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків про відкриття рахунку або рахунків та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитними угодами (датованої або датованих не раніше дати оприлюднення оголошення), податкову декларацію з податку на прибуток за 2023 рік (або декларацію платників єдиного податку) з відміткою контролюючого органу або з квитанцією про прийняття за останній звітний період або податкову звітність за останній звітний період або лист-пояснення щодо ненадання такої звітності відповідно до чинного законодавства України, оформлений відповідно до вимог оголошення. Під час перевірки тендерної пропозиції учасника встановлено, що на виконання вище зазначеної вимоги учасником не надано наступні документи: - скановану з оригіналу копію Балансу підприємства за останній звітний період; - скановану з оригіналу копію Звіту про фінансові результати за останній звітний період; - оригінал довідки про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитними угодами (датованої або датованих не раніше дати оприлюднення оголошення) по відкритому рахунку в АТ КОМЕРЦIЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК". Відповідно учасник не виконав вимоги пункту 7 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації в частині підтвердження наявності фінансової спроможності.
У відповідності до вимог абзацу першого пункту 5 розділу 3 тендерної документації де визначено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, в тому числі зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. 1. На виконання вимог абзацу другого підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної Учасники мають мати офісні приміщення. Для документального підтвердження наявності приміщення (приміщень), вказаного (вказаних) учасником у довідці, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції завірену (завірені) підписом уповноваженої особи учасника, копію (копії) документа (документів), або скан-копії оригіналів документів, що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витягу про реєстрацію права власності/свідоцтва про право власності або договору оренди, який повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції. Учасником відповідно до п. 8 довідки про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт (Вих. №30/04 від 14.06.2024) зазначено офісне приміщення (вул. Київська, 3А) на праві оренди. Проте договір оренди на зазначене в довідці орендоване приміщення, як того вимагає абзац другий підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації відсутній. Також не відомо в якому населеному пункті знаходиться зазначене офісне приміщення. На виконання вимог абзацу третього підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної учасник обов’язково підтверджує наявність, комп’ютерів, оргтехніки для сканування, копіювання чи друку документів, плоттер та принтер формату А3, ліцензійної програми для виконання робіт, передбачених предметом закупівлі (програма AutoCAD, BricsCad, ArchiCAD тощо). На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або видаткової накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору користування чи надання послуг (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції), та/ або балансову довідку та/ або оборотно-сальдову відомість або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування. У відповідності до довідки про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт (Вих. №30/04 від 14.06.2024) крім п.5 та п.9 (орендованого майна), учасником було надано перелік власного майна в тому числі програмне забезпечення AutoCAD та ArchiCAD. Проте будь-які підтверджуючі документи якими учасник може підтвердити власне право користування на зазначене в довідці майно учасником не надано. Також не підтверджено наявність ліцензії на використання програмного забезпечення AutoCAD та ArchiCAD. Відповідно учасник не виконав в повній мірі вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації в частині наявності ліцензій на програмне забезпечення та право користування зазначеного в довідці про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт (Вих. №30/04 від 14.06.2024) крім п.5 та п.9. 2. На виконання вимог 2.7. пункту 2 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації учасник подає копію відповідного кваліфікаційного сертифіката інженер-проектувальник у частині виконання інженерних вишукувань, діючого на дату подання пропозиції. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника не виявлено документально підтвердженого факту наявності копії відповідного кваліфікаційного сертифіката інженер-проектувальник у частині виконання інженерних вишукувань, діючого на дату подання пропозиції. Крім цього у відповідності до абзацу 10 пункту 2 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації для належного та якісного виконання робіт учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого ГІПа, який має стаж роботи на підприємстві не менше 3 років. В інформаційній довідці необхідно зазначити досвід головного інженера проектувальника не менше як у трьох проектах на розроблення проєктної документації по об’єктах нового будівництва, або реконструкції, або капітального ремонту будівель з класом наслідків не нижче СС2. Підтверджується поданими у складі пропозиції довідкою довільної форми, копіями договорів та позитивними експертними звітами з додатками. Так на вище зазначену вимогу учасником було надано інформаційну довідку за Вих. №38/04 від 14.06.2024 року в якій зазначено, що в штаті підприємства наявний сертифікований головний інженер проекту Божемський Ярослав Олегович, який працює на посаді кошторисника з 2018 року та протягом своєї трудової діяльності брав участь проєктувані таких обєктів, надалі надається перелік 4-х об’єктів. Проте учасник в складі тендерної пропозиції обов’язково повинен був підтвердити факт працевлаштування сертифікованого ГІПа, який має стаж роботи на підприємстві не менше 3 років, а в інформаційній довідці необхідно було зазначити досвід головного інженера проектувальника не менше як у трьох проектах на розроблення проєктної документації по об’єктах нового будівництва, або реконструкції, або капітального ремонту будівель з класом наслідків не нижче СС2. Підтверджується поданими у складі пропозиції довідкою довільної форми, копіями договорів та позитивними експертними звітами з додатками. На підтвердження даної вимоги учасником було підтверджено копіями договорів та позитивними експертними звітами з додатками тільки участь у двох проєктах, а саме: «Капітальний ремонт даху, фасаду, системи опалення (термоізоляція) ліцею №18 (ЗОШ №6) на вул. Комарова, 26-в в м. Чернівці» та «Реконструкція укриття №04073 КП «Волинський медичний центр терапії залежностей» за адресою: 43023, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Карбишева, будинок 2,1). Решта зазначених в довідці проектах на розроблення проєктної документації по об’єктах нового будівництва, або реконструкції, або капітального ремонту будівель з класом наслідків не нижче СС2 документально не підтверджено. Відповідно учасник не виконав в повній мірі вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації в частині наявності ліцензій на програмне забезпечення та право користування зазначеного в довідці про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт (Вих. №30/04 від 14.06.2024) крім п.5 та п.9. Відповідно учасник не виконав вимоги пункту 2 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації в частині наявності копії відповідного кваліфікаційного сертифіката інженер-проектувальник у частині виконання інженерних вишукувань, діючого на дату подання пропозиції та документального підтвердження копіями договорів та позитивними експертними звітами з додатками досвіду головного інженера проектувальника не менше як у трьох проектах на розроблення проєктної документації по об’єктах нового будівництва, або реконструкції, або капітального ремонту будівель з класом наслідків не нижче СС2. 3. На виконання вимог підпункту 3.2 пункту 3 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації учасник надає Скановану(і) з оригіналу(ів) копію(ї) не менше 3 (трьох) аналогічних договорів (з додатками), які повністю виконані, по об’єктах капітального ремонту, або реконструкції, або нового будівництва з класом наслідків не нижче СС2 за період 2019-2024 років, інформацію щодо якого(их) вказано у довідці про виконання аналогічних договорів, та з документальним підтвердженням їх виконання (скан-копії оригіналів актів здачі-приймання виконаних проектних робіт; скан-копії позитивних експертних звітів щодо розгляду проєктної документації, яка була розроблена за результатами виконання робіт по аналогічним договорах). Вартість кожного з аналогічних договорів повинна становити не менше ніж 30% очікуваної вартості закупівлі. Під час перевірки тендерної пропозиції учасника встановлено, що в частині наявніості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) де вартість кожного з аналогічних договорів повинна становити не менше ніж 30% очікуваної вартості закупівлі, так як очікувана вартість закупівлі становить 2 000 000.00 грн відповідно вартість аналогічного договору має становити не менше 600 000,00 грн. На дану вимогу тендерної документації учасником було подано наступні договори: Договір №307 від 22 вересня 2022 року на загальну суму - 378800,00 грн, Договір №21 від 16 травня 2023 року на загальну суму - 240 000,00 грн, та договір №494 від 21 жовтня 2022 року на загальну суму – 265000,00 грн. Крім того встановлено що учасником не надано документальне підтвердженням їх виконання (скан-копями) оригіналів актів здачі-приймання виконаних проектних робіт. Відповідно учасник не виконав вимоги 3.2 пункту 3 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації в частині документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) де вартість кожного з аналогічних договорів повинна становити не менше ніж 30% очікуваної вартості закупівлі та документальне підтвердженням їх виконання (скан-копями) оригіналів актів здачі-приймання виконаних проектних робіт, а отже наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в учасника не підтверджено.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.