Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 282 875,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 828,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Лікарня Святого Мартина" |
| ЄДРПОУ: | 01992831 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Сабов |
| Телефон: | +380958252225 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 89600, Україна, Закарпатська область,м.Мукачево, вул.Новака Андрія, будинок 8-13 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ДП «Івано-Франківськстандартметрологія» згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. У складі документів тендерної пропозиції, які завантажено до електронної системи закупівель, надано Договір від 24.12.2021 року №598 укладений між ДП «Івано-Франківськстандартметрологія» та КНП «Городенківська БЛІЛ» Городенківської міської ради. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, всі документи, що вимагаються замовником, завантажуються учасниками в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.» або файлів-архівів у форматах RAR або ZIP (у разі необхідності)), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Завантажений договір не відповідає вимогам в частині завантаження документу у вигляді кольорових скан-копій. Наданий Учасником Договір від 24.12.2021 року №598 не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення невідповідностей необхідно надати кольорову скан-копію договору. 2. У складі документів тендерної пропозиції надано документ Свідоцтво про уповноваження за №П-29-2019 чинне з 27.06.2019 року по 27.06.2024 рік. Вимога надати Свідоцтво про уповноваження та Галузь (сферу) уповноваження на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки передбачена пунктом 2 розділу 2. Умови надання послуг додатку 3 до тендерної документації. Для підтвердження можливості надання послуг за договором до кінця 2024 року згідно переліку обладнання, визначеного додатком 3 до тендерної документації, Учасником необхідно надати Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки відповідних галузей уповноваження, яке буде діяти з 27.06.2024 року.
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Тестметрстандарт" згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. У складі документів тендерної пропозиції, які завантажено до електронної системи закупівель, надано документ «Тендерна пропозиція» від 04.06.2024 року. Документ не містить вихідного номера, та в документі відображено загальну вартість пропозиції без конкретної вказівки на суму з ПДВ або без ПДВ. Вимога вказати ціну тендерної пропозиції з ПДВ або без ПДВ передбачена Додатком 5 до тендерної пропозиції (*- необхідно зазначити (з ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або без ПДВ (якщо Учасник не є платником ПДВ)) (*Вказується ціна з ПДВ/чи без ПДВ, враховуючи перебування учасника на відповідній системі оподаткування). Вимога щодо оформлення реквізитів документа передбачена п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Надана Учасником «Тендерна пропозиція» від 04.06.2024 року не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення невідповідностей необхідно надати оновлену тендерну пропозицію. 2. У складі документів тендерної пропозиції надано документ Свідоцтво про уповноваження за №П-24-2019 чинне з 07.06.2019 року по 07.06.2024 рік. Вимога надати Свідоцтво про уповноваження та Галузь (сферу) уповноваження на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки передбачена пунктом 2 розділу 2. Умови надання послуг додатку 3 до тендерної документації. Для підтвердження можливості надання послуг за договором до кінця 2024 року згідно переліку обладнання, визначеного додатку 3 до тендерної документації, Учасником необхідно надати чинне (діюче) Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки відповідних галузей уповноваження. 3. У складі документів тендерної пропозиції не надано гарантійного листа в довільній формі про зобов’язання дотримуватись умов надання послуг, описаних у Додатку 3 до тендерної документації. Вимога надати гарантійний лист передбачена пунктом 11 розділу 2. Умови надання послуг Додатку 3 до тендерної документації. 4. Учасником не надано довідки, якою він підтверджує згоду з усіма умовам проекту договору про закупівлю. Вимога надати відповідний документ передбачена пунктом 3.Проект договору про закупівлю Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.