Період оскарження умов закупівлі - по 30-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 573 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 35 730,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
Сайт: | http://hts.kharkov.ua |
Контактна особа: | Анна Пивоварова |
Телефон: | +380577588535 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - з метою підтвердження повноважень директора у складі тендерної пропозиції не було надано наказ (копію наказу/витяг з наказу)/ розпорядження (копію розпорядження/ витяг з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду, або інший (інші) документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження відповідної особи учасника; - Учасник (товариство з обмеженою відповідальністю) у складі пропозиції не надав протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. - У складі тендерної пропозиції не надано лист в довільній формі, яким учасник гарантує, що в разі визнання його переможцем закупівлі, під час укладення договору про закупівлю (разом з підписаними примірниками договору) зобов’язується надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.; - в складі тендерної пропозиції не надано лист, складений у довільній формі, про те, що він ознайомлений та погоджується з умовами проєкту договору про закупівлю, наведеному у Додатку № 3 до тендерної документації. На підставі наведеного, керуючись п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. наказ (копію наказу/витяг з наказу)/ розпорядження (копію розпорядження/ витяг з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду, або інший (інші) документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження відповідної особи учасника. 2. Згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів товариства, така угода повинна обов’язково бути узгоджена загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Учасник (товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю) у складі пропозиції повинен надати протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. У разі, якщо сума угоди менше 50% чистих активів товариства, учасник має надати довідку в довільній формі з зазначенням даної інформації та надається копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу/копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі.. 3. лист в довільній формі, яким учасник гарантує, що в разі визнання його переможцем закупівлі, під час укладення договору про закупівлю (разом з підписаними примірниками договору) зобов’язується надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. 4. лист, складений у довільній формі, про те, що він ознайомлений та погоджується з умовами проєкту договору про закупівлю, наведеному у Додатку № 3 до тендерної документації. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - в супереч вимогам п. 3 розділу «6.Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Учасник не надав окремий лист, складений у довільній формі, про те, що він ознайомлений та погоджується з умовами проєкту договору про закупівлю, наведеному у Додатку № 3 до тендерної документації. - Учасником надано інформацію не у відповідності до вимог п. 7 розділу «3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; - в порушення вимог п. 5.2.18 розділу «5.Оцінка тендерної пропозиції» Учасником в файлі «14 відомості про учасника.pdf» не зазначено реквізити, зокрема адресу юридичну. На підставі наведеного, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. Лист, складений у довільній формі, про те, що він ознайомлений та погоджується з умовами проєкту договору про закупівлю, наведеному у Додатку № 3 до тендерної документації. 2. Інформацію відповідно вимог п. 7 розділу «3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 3. Довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити відомості про учасника: повне найменування учасника; код ЄДРПОУ; ІПН (у разі наявності); реквізити (адреса юридична та фактична, контактний телефон, адреса електронної пошти); інформація про керівника (посада, П.І.Б.); банківські реквізити; статус платника податку. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.