Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 2 420 117,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 12 100,59 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 04058516 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Саріогло Станіслав |
Телефон: | 0577252879 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в інформації та документах, що подані ФОП "ДУРДАС ГРИГОРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" - учасником процедури закупівлі «Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по вул. Ужвій Наталії, 60 в м. Харків» (71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» Перелік виявлених невідповідностей. 1. Довідка від 16.05.2024 р. №UA-2024-05-03-005703-а/6 заповнена не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме: необхідність зазначення у відповідному розділі довідки прізвища та ініціалів працівника. 2. Кваліфікаційні сертифікати виконавців оформлено та надано не у відповідності до вимог тендерної документації. 3. Надані у складі тендерної пропозиції: - договір № 21/11/23 від 06.12.2023 року; - договір №698 від 06.10.2023 року; - договір №699 від 06.10.2023 року не є аналогічними у розумінні тендерної документації, а саме: «Під аналогічним договором вважати договір з технічного нагляду за виконанням аварійно-відновлювальних робіт (капітальний ремонт) багатоквартирного (багатоквартирних) житлового (житлових) будинку (будинків)». Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.п. 1,2 розділу 3.1 Додатку № 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки згідно з вимогами замовника та підтверджуючи документи.).
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в інформації та документах, що подані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД» - учасником процедури закупівлі «Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по вул. Ужвій Наталії, 60 в м. Харків» (71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» Перелік виявлених невідповідностей. 1.Довідка від 17.05.2024р. №20/10 не містить інформації в повному обсязі про статус платника податку. 2. Інформація, яку викладено Учасником у довідці від 17.05.2024р. №20/12 про залучення субпідрядника\співвиконавця не відповідає вимогам тендерної документації. 3. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист про те, що він має фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. 4. Довідка від 17.05.2024 р. №20/19 заповнена не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме: необхідність зазначення у відповідному розділі довідки прізвища та ініціалів працівника. 5. Кваліфікаційні сертифікати виконавців оформлено та надано не у відповідності до вимог тендерної документації. 6. Довідка від 17.05.2024 №20/24:назву наданої довідки зазначено не у відповідності до назви кваліфікаційного критерію, свою відповідність до якого має підтвердити Учасник поданням цієї довідки, та до вимог тендерної документації. Довідка надається як підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 7. Відсутні листи-відгуки, що свідчать про виконання\проведення робіт за договорами:- договір про закупівлю послуг № 856 від 23.11.2023 року; - договір про закупівлю послуг №857 від 23.11.2023 року; - договір про закупівлю послуг №858 від 23.11.2023 року; - договір № 525-23Б про надання послуг зі здійснення технічного нагляду від 12.12.2023 року. 8. Надані у складі тендерної пропозиції: - договір про закупівлю послуг № 856 від 23.11.2023 року; - договір про закупівлю послуг №857 від 23.11.2023 року; - договір про закупівлю послуг №858 від 23.11.2023 року; - договір № 525-23Б про надання послуг зі здійснення технічного нагляду від 12.12.2023 року не є аналогічними у розумінні тендерної документації, а саме: «Під аналогічним договором вважати договір з технічного нагляду за виконанням аварійно-відновлювальних робіт (капітальний ремонт) багатоквартирного (багатоквартирних) житлового (житлових) будинку (будинків)». 9. Копії фінансової звітності малого підприємства за 2023 рік та квитанції № 2 не завірені у відповідності до вимог тендерної документації. 10. Відсутня Довідка (окрема) у довільній формі на фірмовому бланку про особу яку уповноважено на підписання договору про закупівлю. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділу ІІІ, п.6 розділу VI тендерної документації, п.п. 1,2 розділу 3.1. та п.2 розділу 3.4. Додатку № 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки згідно з вимогами замовника та підтверджуючи документи.).
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.