Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 885 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 425,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 77 700,00 UAH |
| Замовник: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 39766716 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://zakarpatska.land.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Марян Попадюк |
| Телефон: | +380312612312 |
| E-mail: | popadiuk2022@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, площа Народна, будинок 4 |
4 |
1.Перелік виявлених невідповідностей. 1.1 У складі тендерної пропозиції ТОВ “МОЯ ЗЕМЛЯ” відсутній діючий сертифікат ДСТУ ISO 9001, який виданий учаснику акредитованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму в акредитації (IAF). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасники закупівлі в своїй діяльності повинні використовувати систему управління якістю стосовно діяльності у сфері інжинірингу та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції: - діючий сертифікат ДСТУ ISO 9001, який виданий учаснику акредитованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму в акредитації (IAF), крім того, орган, що видав сертифікат повинен входити до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/EC 17021-1. На підтвердження у складі пропозиції надається Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1 Діючий сертифікат ДСТУ ISO 9001, який виданий учаснику акредитованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму в акредитації (IAF), крім того, орган, що видав сертифікат повинен входити до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/EC 17021-1; 3.2 Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації (у разі якщо такий раніше не надавався).
На виконання вимог пункту 43 Особливостей, замовником розміщується в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення наступних невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ТОВ «МОЯ ЗЕМЛЯ» у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. У складі тендерної пропозиції надано Банківську гарантію №02-92 8г-24-09 від 07.05.2024, оформлена не у відповідності до пункту 2 Розділу 3 тендерної документації: банківська гарантія не відповідає формі, затвердженій наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628, а саме не містить абзацу про те, що вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасник не надав листи згоди на обробку персональних даних працівників підприємства Онофрей Олександра Юрійовича та Алексій Богдана Васильовича. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Відповідно до пункту 2 Розділу 3 тендерної документації, замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених ч. 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. 2.2. Відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції надаються листи - згода на обробку персональних даних від усіх осіб чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Надати виправлену банківську гарантію оформлену відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 із наявним абзацем про те, що вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. 3.2. Надати листи - згоди на обробку персональних даних працівників Онофрей Олександра Юрійовича та Алексій Богдана Васильовича. .
На виконання рішення органу оскарження та з метою усунення порушень, зазначених у резолютивних частинах пунктів 1.2 та 2 рішення, Комісії від 03.06.2024 №9669-р/пк-пз. учаснику ЛЬВІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ” повідомлено про наступні виявлені невідповідності: 1.Перелік виявлених невідповідностей. 1.1 У складі Пропозиції учасника відсутня довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на строк до 11.08.2024, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника. 1.2 У складі Пропозиції учасника відсутні, зокрема, передбачені саме для учасника документи на ліцензійне програмне забезпечення, що підтверджують факт оплати за оновлення програмного забезпечення та акти наданих послуг постачальником з оновлення програмного забезпечення. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. До пункту 1.1.Переліку невідповідностей Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 2. Забезпечення тендерної пропозиції, абзац 8: На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. 2.2 До пункту 1.2. Переліку невідповідностей Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підпункт 4, Ліцензійне програмне забезпечення яке дозволяє Виконавцю здійснювати обстежувальні, топографо-геодезичні та проектно-вишукувальні роботи, функціонал якого передбачає створення файлів у форматах геоінформаційних систем, та переведення даних, отриманих за результатами надання послуг із землеустрою, у формат з можливістю публікації в геоінформаційній системі - у кількості не менше 3 робочих місць. Разом з ліцензійним програмним забезпеченням надаються документи, що підтверджують факт оплати за оновлення програмного забезпечення та акти наданих послуг постачальником з оновлення програмного забезпечення, на весь строк надання послуг, що є предметом закупівлі та письмове підтвердження постачальника про відповідність програмного забезпечення цим вимогам. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1 Довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. 3.2 Документи, що підтверджують факт оплати за оновлення програмного забезпечення та акти наданих послуг постачальником з оновлення програмного забезпечення, на весь строк надання послуг, що є предметом закупівлі
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ЛЬВІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ”, поданої на процедуру закупівлі Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Закарпатської області за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-26-011220-a. згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Відсутня фінансову звітність за 2022 або 2023 рік. 1.2. Надана у складі пропозиції банківська гарантія не містить посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано; не містить твердження про сплату коштів протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимоги Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та за вказаними у такій вимозі платіжними реквізитами для перерахування суми, що вимагається до сплати; не містить умови, що гарантія не може бути передана або переуступлена будь-кому без письмової згоди бенефіціара; не містить реквізитів документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; не містить посилання на нову редакцію тендерної документації, яка затверджена протоколом № 35/24 від 03.05.2024. 1.3. Відсутній лист від банку-гаранта з підтвердженням повернення забезпечення тендерної пропозиції в строк та за умов, визначених п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації. 1.4. Надана у складі пропозиції банківська гарантія не містить умови, згідно якої забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 1.5. У складі тендерної пропозиції відсутній оригінал листа від субпідрядника, який засвідчує згоду на виконання робіт або надання послуг, що будуть йому доручені, або довідка, яка містить відбиток печатки учасника, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та в якій повинно бути зазначено про те, що субпідрядник (субпідрядники) до виконання робіт або надання послуг залучатись не будуть. 1.6. У складі тендерної пропозиції стосовно GPS-приймачів Leica ZENO CS25GG03 (зав.№ 206021, зав. № 206017), електронного тахеометра Nikon NPL-332 (1 шт.) відсутні посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних протягом всього строку дії договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. договорів, що посвідчують право користування Учасником таким обладнанням та устаткуванням, посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії актів приймання-передачі залученого обладнання та устаткування (або інший документ, що підтверджує отримання Учасником такого обладнання та устаткування). У складі пропозиції надано Акт № 5 від 10.09.2013, та Акт № 4 від 14.06.2007 згідно якого стороною документа не є учасник. 1.7. У складі тендерної пропозиції містяться персональні дані осіб, від яких не надано листи-згоди на обробку персональних даних. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Відповідно до п. 4 Додатку 1 тендерної документації На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність за 2022 або 2023 відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист-пояснення із посиланням на відповідні норми закону та звітність, яка подається таким учасником, за аналогічний період. Учасник повинен надати фінансову звітність, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. 2.2. Відповідно до п. 2 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безвідкличної, безумовної банківської гарантії. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897), інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі, номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, із зобов'язанням банку-гаранта сплатити Замовнику (бенефіціару) кошти у розмірі 77700 грн. (сімдесят сім тисяч сімсот грн.) протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимоги Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та за вказаними у такій вимозі платіжними реквізитами для перерахування суми, що вимагається до сплати. Гарантія не може бути передана або переуступлена будь-кому без письмової згоди бенефіціара. При оформленні гарантії фінансовим установам необхідно вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис ("М.Е.Doc", "ІІТ Користувач ЦСК-1", або інші.), вказати метод перевіряння справжності гарантії, а також зазначити реквізити документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. 2.3. Відповідно до п. 3.2 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції за зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації, про що учасник надає лист від банку-гаранта з підтвердженням повернення забезпечення тендерної пропозиції в строк та за умов, наведених вище. 2.4. Відповідно до п. 3.3 забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 2.5. Відповідно до п.п. 3 п. 7 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Оригінал листа від субпідрядника, який засвідчує згоду на виконання робіт або надання послуг, що будуть йому доручені. У разі, якщо до виконання робіт або надання послуг не буде залучено субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то учасник у складі ТП повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та в якій повинно бути зазначено про те, що субпідрядник (субпідрядники) до виконання робіт або надання послуг залучатись не будуть. 2.6. Відповідно до п. 1 Додатку 1 тендерної документації в довідці щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинна бути відображена в повному обсязі інформація про: наявність не менше 2 (двох) GPS приладів (приймачів); наявність не менше 2 (двох) електронних тахеометрів. Якщо обладнання та устаткування не є власністю Учасника, а залучене, то Учасником додатково подаються: посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних протягом всього строку дії договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. договорів, що посвідчують право користування Учасником таким обладнанням та устаткуванням; посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії актів приймання-передачі залученого обладнання та устаткування (або інший документ, що підтверджує отримання Учасником такого обладнання та устаткування). 2.7. Відповідно до п. 1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: листами згодами на обробку персональних даних від усіх осіб чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Надати фінансову звітність за 2022 або 2023 рік, яка відповідала би вимогам п. 4 Додатку 1 тендерної документації. 3.2. Надати банківську гарантію, в якій буде наявне посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано; буде наявне твердження про сплату коштів протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимоги Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та за вказаними у такій вимозі платіжними реквізитами для перерахування суми, що вимагається до сплати; буде наявна умова, що гарантія не може бути передана або переуступлена будь-кому без письмової згоди бенефіціара; будуть наявні реквізити документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; буде наявне посилання на нову редакцію тендерної документації, яка затверджена протоколом № 35/24 від 03.05.2024. 3.3. Надати лист від банку-гаранта з підтвердженням повернення забезпечення тендерної пропозиції в строк та за умов, визначених п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації. 3.4. Надати банківську гарантію, в якій буде зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений саме абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 3.5. Надати оригінал листа від субпідрядника, який засвідчує згоду на виконання робіт або надання послуг, що будуть йому доручені, або довідку, яка містить відбиток печатки учасника, складену в довільній формі, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та в якій повинно бути зазначено про те, що субпідрядник (субпідрядники) до виконання робіт або надання послуг залучатись не будуть. 3.6. Надати стосовно GPS-приймачів Leica ZENO CS25GG03 ((зав.№ 206021, зав. № 206017), електронного тахеометра Nikon NPL-332 (1 шт.) посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних протягом всього строку дії договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. договорів, що посвідчують право користування Учасником таким обладнанням та устаткуванням; посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії актів приймання-передачі залученого обладнання та устаткування (або інший документ, що підтверджує отримання Учасником такого обладнання та устаткування). 3.7. Надати листи-згоди на обробку персональних даних від усіх осіб чиї персональні дані містяться у складі тендерної пропозиції учасника ЛЬВІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ”.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.