Період оскарження умов закупівлі - по 08-05-2024, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Мінстрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 524 497,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 15 244,97 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 7 622,49 UAH |
Замовник: | Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02012740 Досьє YouControl |
Сайт: | http://kam.gov.ua/viddili/upravlinnya_okhoroni_zdorovya |
Контактна особа: | Світлана Парнета |
Телефон: | +380967162728 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам'янське, вул. Галини Романової, 4 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток 5 до тендерної документації передбачено надання довідки про наявність у Учасника відповідної кваліфікації, необхідних знань та досвід, На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в Таблиці № 2.1, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або копії договорів з ФОП, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору та які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Таблиці № 2.1. - Пунктом 1 Розділу V Оцінка тендерних пропозицій, їх відхилення та інша інформація тендерної документації передбачено, критерії оцінки тендерних пропозицій: – ціна з ПДВ* (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка тендерних пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість* * Учасники які не є платниками ПДВ, подають тендерну пропозицію без ПДВ. При цьому, Учасник заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. Ціна, запропонована учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо), відповідно до умов цієї документації. 2) Перелік виявлених невідповідностей: - Учасником ТОВ "Архіватор" надано довідку за формою Таблиці № 2.1 додатку 5 ТД, в якій вказано, що кваліфікаційні працівники залучені відповідно до цивільно-правових договорів. Відповідні договори також надані учасником ТОВ "Архіватор", але вони діють до 31.12.2024 року, а відповідно до ТД Замовника роботи повинні виконуватися до 31.12.2025 року. - Цінова пропозиція ТОВ "Архіватор" не приведена у відповідність пункту 1 Розділу V Оцінка тендерних пропозицій, їх відхилення та інша інформація. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - На вимогу додатку 5 до тендерної документації передбачено надання довідки про наявність у Учасника відповідної кваліфікації, необхідних знань та досвід, На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в Таблиці № 2.1, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або копії договорів з ФОП, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору та які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Таблиці № 2.1., надати підтвердження інформації до залучених спеціалістів, щодо виконання ним покладених на них обов’язків (робіт) до 31.12.2025 року. - На вимогу пункту 1 Розділу V Оцінка тендерних пропозицій, їх відхилення та інша інформація тендерної документації передбачено, «критерії оцінки тендерних пропозицій: – ціна з ПДВ* (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка тендерних пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість* * Учасники які не є платниками ПДВ, подають тендерну пропозицію без ПДВ. При цьому, Учасник заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. Ціна, запропонована учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо), відповідно до умов цієї документації», привести у відповідність цінову пропозицію відповідно до даного пункту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.