Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2024, 00:00
Строк надання послуг: до 31.12.2024 р.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 899 524,90 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 18 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Олександра Капітоненко |
Телефон: | +380532515489 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
2 |
Пункт 1: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» (назва файлу «Відомість про досвід.pdf») в якій в стовпчику «Роль (генпідрядник, субпідрядник)» Учасник визначив себе як «Генпідрядник», проте відповідно до наданих скан-копій договорів, роль Учасника в них вказана як «Виконавець». 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1. пункту 1 частини 1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД: 1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника Учасника /посадової особи або представника Учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору, дата укладення, номер, дата договору та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи, роль Учасника (генеральний підрядник/ субпідрядник/ підрядник/ виконавець); 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити оновлену довідку про виконання аналогічних договорів, заповнену відповідно до вимог Тендерної документації. Пункт 2: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано скан-копію відгуку (назва файлу «ВІДГУК від УПГГК ПВТ.pdf») в якому йдеться про надання лише частини послуг, які є предметом договорів, які завантажені Учасником на вимогу Замовника як аналогічні. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 2. пункту 1 частини 1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку №1 до ТД: 3. Надати скан-копію(-ї) листа-відгуку/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за *аналогічним(-и) договором(-ами). Документи згідно пунктів 2. та 3. цього критерію надаються учасником по будь-якому договору вказаному в довідці/листі згідно п. 1., при чому такі документи повинні бути оформлені від одного і того ж замовника, що вказаний в довідці/листі згідно п.1 цього критерію. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити скан-копію листа-відгуку, який відповідатиме вимогам Тендерної документації. Пункт 3: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано дозвіл №657.14.30 (назва файлу «Дозвіл _657 подовжений.pdf») термін дії якого закінчується 15.06.2024р., відповідно який не дійсний на весь період надання послуг (до 31.12.2024 р.) 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Пункт 2 частини 2. «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку №1 до ТД: Надати скан-копії (з оригіналу або з копії) з документів для підтвердження наявності дозвільних документів, які дійсні на весь період надання послуг, виданих на Учасника закупівлі, відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: - Дозволу*, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці) чи її територіальними органами, та/або Декларації відповідності* матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: Технічного огляду, випробування, експертного обстеження (технічне діагностування), устатковання підвищеної небезпеки, а саме: - Устатковання, пов’язане з використанням, переробкою, зберіганням, вибухопожежонебезпечних речовин Або - Устатковання нафтогазопереробної промисловості та/або виробництв; - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - Газонебезпечні роботи; - Роботи в замкнутому просторі (ємностях). У випадку, коли надані дозвільні документи не дійсні на весь період надання послуг, то Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Гарантійний лист в довільній формі, в якому зобов’язується продовжити термін дії дозвільного документу на термін, що не менший за період надання послуг. * - формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації (залежно від часу видачі зазначених документів). Або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, але за умови чинності дозвільного(-их) документів. АБО Надати скан-копію довідки/листа в довільній формі за підписом керівника Учасника/ Уповноваженої особи Учасника з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів, у разі якщо згідно із чинним законодавством паперові ліцензії, дозволи, декларації не видаються/не реєструються. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити або скан-копії (з оригіналу або з копії) з відповідних документів для підтвердження наявності дозвільних документів, які дійсні на весь період надання послуг, виданих на Учасника закупівлі (замість дозволу №657.14.30) АБО надати Гарантійний лист в довільній формі, в якому він зобов’язується продовжити термін дії дозвільного документу на термін, що не менший за період надання послуг. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.