Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 55 139,77 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 551,40 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
ЄДРПОУ: | 31570412 Досьє YouControl |
Сайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Контактна особа: | Юлія Чорнобривка |
Телефон: | +380442015750 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, м. Київ,Київ, вул. Князів Острозьких, будинок 32/2 |
0 |
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в складі своєї пропозиції надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вих. №300424 від 30.04.2024р., в якій ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ про: - стан МТБ; - перелік мінімально-необхідних програмних комплексів (програмного забезпечення), які будуть використовуватись при наданні послуг; - інформацію про залучення Лабораторії: найменування, право власності та/або право користування, наявність договірних відносин з Учасником (реквізити договорів оренди/надання послуг), наявність гарантійного листа в Учасника у випадку відсутності договірних відносин з Лабораторією. 1.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Вимога пп. 1.1, пп. 1.2 п.1 Таблиці 1 Додатку 6 до Тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати Довідку на власному бланку про наявність МТБ, програмних комплексів (програмного забезпечення), Лабораторії, необхідних для надання Послуг, що містить наступну інформацію: - перелік МТБ та інформацію щодо кожної позиції МТБ, зокрема: найменування, тип, марка, СТАН, право власності та/або право користування разом з реквізитами договорів оренди/надання послуг. - найменування програмного(-их) комплексу(-ів) (програмного забезпечення), який (-і) буде (-уть) використовуватись при надання послуг (з урахуванням п.1.2.); - залучення Лабораторії та інформацію: найменування, право власності та/або право користування, наявність договірних відносин з Учасником (реквізити договорів оренди/надання послуг), наявність гарантійного листа в Учасника у випадку відсутності договірних відносин з Лабораторією. - Перелік мінімально-необхідних програмних комплексів (програмного забезпечення), які будуть використовуватись при наданні послуг**: - Текстовий редактор «Microsoft Word» офісного пакету «Microsoft Ofice» формат файлу *.doc, або еквівалентне програмне забезпечення в якому передбачено можливість роботи з файлами формату *.dос; - Редактор «Adobe Acrobat Reader» для роботи з файлами формату *.pdf (Adobe Portable Document Format), або еквівалентне програмне забезпечення в якому передбачено можливість роботи з файлами формату *.pdf. **Програмне забезпечення, яке буде використовуватись при наданні послуг, не обмежується вищенаведеним, мінімально необхідним переліком, і визначається Учасником відповідно до технічних вимог, вказаних у Додатку 1 до тендерної документації. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в складі своєї пропозиції НЕ НАДАВ наступні документи: - скан-копію (-ї) ліцензії (-й) програмного (-их) комплексу (-ів) (програмного забезпечення), в якому (-их) проводитиметься надання Послуг або інший аналогічний документ, що підтверджує володіння програмним (-и) комплексом (-ами) (програмним забезпеченням); - скан-копію чинного атестату про акредитацію /або свідоцтва про атестацію /або сертифікату визнання вимірювальних можливостей Лабораторії. У разі залучення Лабораторії на договірних умовах, надати скан-копії чинних документів, які засвідчують підстави користування (договір оренди, договір надання послуг, тощо), та скан-копію чинного атестату про акредитацію /або свідоцтва про атестацію /або сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії, залученої на договірних умовах; - скан-копії протоколів (або інших документів) повірки засобів вимірювання і контролю, які будуть використовуватись при наданні послуг відповідно до вимог тендерної документації. 2.2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Вимога пп. 1.3, пп. 1.4, пп. 1.5 п.1 Таблиці 1 Додатку 6 до Тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати: - скан-копію (-ї) ліцензії (-й) програмного (-их) комплексу (-ів) (програмного забезпечення), в якому (-их) проводитиметься надання Послуг або інший аналогічний документ, що підтверджує володіння програмним (-и) комплексом (-ами) (програмним забезпеченням). - скан-копію чинного атестату про акредитацію/або свідоцтва про атестацію/або сертифікату визнання вимірювальних можливостей Лабораторії. У разі залучення Лабораторії на договірних умовах, надати скан-копії чинних документів, які засвідчують підстави користування (договір оренди, договір надання послуг, тощо), та скан-копію чинного атестату про акредитацію/або свідоцтва про атестацію/або сертифікату визнання вимірювальних можливостей лабораторії, залученої на договірних умовах. - скан-копії протоколів (або інших документів) повірки засобів вимірювання і контролю, які будуть використовуватись при наданні послуг відповідно до вимог цієї документації. У разі залучення МТБ, програмних комплексів (програмного забезпечення), Лабораторії субпідрядника, Учасник надає усі необхідні документи, згадані у пп. 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 Таблиці 1 Додатку 6 до Тендерної документації, на МТБ, програмні комплекси (програмне забезпечення), лабораторію субпідрядника. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав «Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» вих. №250424 від 25.04.2024р., в якій відсутня наступна інформація: - в п.1 НЕ ЗАЗНАЧЕНО номер телефону контактної особи контрагента за аналогічним договором; - в п. 1 та п. 2 ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ щодо: строку дії аналогічних договорів, наявності претензійної роботи, роль учасника (генеральний підрядник, підрядник, виконавець, субпідрядник / співвиконавець). 3.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Вимога пп. 3.1 п. 3 Таблиці 1 Додатку 6 до Тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен оновити Довідку з урахуванням встановлених невідповідностей, що містить інформацію щодо виконання аналогічних договорів. У довідці вказати всю необхідну інформацію, зокрема: - Найменування, ЄДРПОУ, адреса контрагента, контактна особа із зазначенням НОМЕРУ ТЕЛЕФОНУ; - Предмет договору; - Номер та дата укладання договору; - СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ; - Статус виконання; - НАЯВНІСТЬ ПРЕТЕНЗІЙНОЇ РОБОТИ; - РОЛЬ УЧАСНИКА (генеральний виконавець, співвиконавець). 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції Учасника, в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, надано скан-копію договору №04-07-23-ТЗ/159 від 11.07.2023р., де в додатках 1 та 2 до договору, і в акті приймання-здавання виконаних робіт від 17.07.2023р, доданого на підтвердження повного виконання договору, НЕ ВІРНО ВКАЗАНО номер договору та ВІДСУТНЯ дата укладання договору. 4.2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Вимога пп. 3.2 а) та пп. 3.2. б) п. 3 Таблиці 1 Додатку 6 до Тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, Учасник повинен надати скан-копію не менше, ніж одного повністю виконаного договору (з додатками до нього) та скан-копію акту здачі-приймання робіт за цим Договором, що підтверджує його повне виконання, або іншого (-их) документу (-ів), що підтверджує (-ють) виконання Договору, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.