Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2024, 00:00
Кількість: 1 послуга, згідно обсягів Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 373 960,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 869,80 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" |
ЄДРПОУ: | 20761103 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Костенко |
Телефон: | +380322591953 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79032, Україна, Львівська область,м.Львів, ВУЛ.ДЖ.ВАШИНГТОНА, будинок 6 |
2 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до ч.3.8 розділу 3 тендерної документації передбачено, що «Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.». На підтвердження вимоги учасником не надано інформації про залучення чи не залучення співвиконавця в обсязі менше 20% 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.