Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2024, 00:00
Загальний строк надання усіх послуг за договором: до 31.12.2024 р.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 258 985,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 200,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Олена Нос |
Телефон: | +380532515489 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
4 |
Пункт 1: 1.Перелік виявлених невідповідностей: В наданому Учасником Статуті ПрАТ «ПРОМЕТЕЙ» (нова редакція) затверджений загальними зборами акціонерів ПрАТ «ПРОМЕТЕЙ», Протокол №2 від 11.12.2019р. (назва файлу «Статут АТ Прометей 2019 р.pdf»), в Розділі 6.Органи управління Товариства п.6.2.8 п.п.27 зазначено, що до виключної компетенції загальних зборів належить: прийняття рішення про надання згоди на вчинення значного правочину або про попереднє надання згоди на вчинення такого правочину у випадках, передбачених статтею 70 Закону України «Про акціонерні товариства», та про вчинення правочинів із заінтересованістю у випадках, передбачених статтею 71 Закону України «Про акціонерні товариства». При цьому не надано такого рішення Загальних зборів. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 1 частини 2. «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку №1 до ТД:: У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності). 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. Пункт 2: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано дозвіл №657.14.30 (назва файлу «Дозвіл _657 подовжений.pdf») термін дії якого закінчується 15.06.2024р., відповідно який не дійсний на весь період надання послуг (до 31.12.2024 р.) 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Пункт 2 частини 2 «Інші вимоги до Учасників закупівель» Додатку №1 до ТД: 1.Надати скан-копії (з оригіналу або з копії) з документів для підтвердження наявності дозвільних документів, які дійсні на весь період надання послуг, виданих на Учасника закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: - Дозволу виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці)), та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: технічного огляду, випробування, експертного обстеження (технічне діагностування), устатковання підвищеної небезпеки, а саме: - Устатковання, пов’язане з використанням, переробкою, зберіганням, вибухопожежонебезпечних речовин або - Устатковання нафтогазопереробної промисловості та/або виробництв. - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - Газонебезпечні роботи; - Роботи в замкнутому просторі (ємностях). У випадку, коли надані дозвільні документи не дійсні на весь період надання послуг, то Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Гарантійний лист в довільній формі, в якому зобов’язується продовжити термін дії дозвільного документу на термін, що не менший за період надання послуг. У разі якщо згідно із чинним законодавством паперові ліцензії, дозволи, декларації, тощо не видаються, надати довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів та посиланням на відповідні норми чинного законодавства згідно з яким дані документи можуть надаватись в електронному вигляді. Формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації залежно від часу видачі зазначених документів або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, але за умови чинності дозвільного(-их) документів). 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити або скан-копії (з оригіналу або з копії) з відповідних документів для підтвердження наявності дозвільних документів, які дійсні на весь період надання послуг, виданих на Учасника закупівлі (замість дозволу №657.14.30) АБО надати Гарантійний лист в довільній формі, в якому зобов’язується продовжити термін дії дозвільного документу на термін, що не менший за період надання послуг. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Пункт 1: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» завантажено ВІДОМОСТІ ПРО ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ щодо предмету закупівлі: «ДК 021:2015–71630000-3-Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з експертного обстеження (технічного діагностування) та випробувань резервуарів ПММ)» (назва файлу «Довідка аналог.дог.pdf»), в якій інформація зазначена в колонці «Предмет договору» щодо договору №УНГЕ/УНБ10/02/20 від 10.02.2020 р. не відповідає даним, зазначеним в Розділі 1 цього ж договору, завантаженого учасником в складі пропозиції. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пп. 1 п. 1 Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівель» додатку №1 до ТД: 1. Надати довідку/лист у формі визначеною тендерною документацією (Таблиця №1) за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). *Аналогічний договір – це договір предметом якого є надання послуг з експертного обстеження резервуарів. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати довідку/лист у формі визначеною тендерною документацією про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору, що відповідає предмету закупівлі та вважається аналогічним(-ми), яка/який буде відповідати вимогам ТД. Пункт 2: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» завантажено: - Договір №УНГЕ/УНБ10/02/20 від 10.02.2020 р. (назва файлу «ДоговірУНГЕ-УНБ-10-02-20 від10.02.20.pdf»); - Лист №425 від 11.02.2021 р. (назва файлу «Лист-відгук на ТОВ УНГЕ №425 від 11.02.2021 р..pdf»). Згідно вищевказаного Листа, до Договору №УНГЕ/УНБ10/02/20 від 10.02.2020 р. було укладено, як мінімум, Додаткову угоду №3 від 05.05.2020 р., яка однак не була надана в складі пропозиції. Відповідно вищевказаний договір завантажений не з усіма додатками. Також предмет договору згідно Розділу 1 Договору №УНГЕ/УНБ10/02/20 від 10.02.2020 р. не відповідає предмету договору, який зазначений в наданій Учасником довідці про виконання аналогічного договору. Даний договір згідно вимог ТД (Аналогічний договір – це договір предметом якого є надання послуг з експертного обстеження резервуарів) в наданому вигляді не може вважатися аналогічним. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пп. 2 п. 1 Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівель» додатку №1 до ТД: 2. Надати скан-копію виконаного(их) договору(-ів) із додатками (якщо є такі додатки), зазначених в Таблиці №1 (з оригіналу або з копії) (достатньо однієї скан-копії договору). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати скан-копію виконаного(их) договору(-ів) із додатками (якщо є такі додатки), зазначених в Таблиці №1, який відповідає вимогам ТД. Пункт 3: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» завантажено Лист №425 від 11.02.2021 р. (назва файлу «Лист-відгук на ТОВ УНГЕ №425 від 11.02.2021 р..pdf»), у якому зазначений предмет договору, який не відповідає предмету договору №УНГЕ/УНБ10/02/20 від 10.02.2020 р., вказаному в його Розділі 1. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пп. 3 п. 1 Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівель» додатку №1 до ТД: 3. Надати скан-копію відгуку(-ів)/рекомендації (з оригіналу або з копії) від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами) скан-копія якого(-их) надається для підтвердження виконання *аналогічного (-их) договору (-ів), зазначених в Таблиці №1 (достатньо однієї скан-копії відгуку/рекомендації). 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати скан-копію відгуку(-ів)/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами) скан-копія якого(-их) надається для підтвердження виконання аналогічного (-их) договору (-ів), зазначених в Таблиці №1, який би відповідав вимогам ТД. Пункт 4: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД (назва файлу «Довідка щодо працівників.pdf»), яка заповнена не відповідно до форми визначеної тендерною документацією (Таблиця №2), а саме: у четвертому стовпчику Довідки згідно визначеної тендерною документацією форми, Учасник має зазначити одне із допустимих значень «штатний/ цивільно правова угода». 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пп. 1 п. 2 Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівель» додатку №1 до ТД: 1. Надати довідку/лист у формі визначеною тендерною документацією (Таблиця №2) за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням переліку фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків по договору. Мінімальні вимоги : 1.Експерт (в частині: технічне обстеження будівель і споруд та/або експертиза та обстеження у будівництві)- 1 особа. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлену ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД, яка б відповідала вимогам ТД. Пункт 5: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано скан-копію чинного кваліфікаційного сертифікату, що підтверджує інформацію щодо кваліфікації фахівця, який буде залучений для виконання обов’язків по договору. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пп. 2 п. 2 Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до Учасників закупівель» додатку №1 до ТД: 2. Надати скан-копії чинного(-их) кваліфікаційного(-их) сертифікату(-ів), що підтверджують інформацію щодо кваліфікації фахівця (-ів), які будуть залучені для виконання обов’язків по договору згідно п.1. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати скан-копії чинного(-их) кваліфікаційного(-их) сертифікату(-ів), що підтверджують інформацію щодо кваліфікації фахівця (-ів), які будуть залучені для виконання обов’язків по договору згідно п.1. Пункт 6: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено Лист щодо повноважень посадових осіб (назва файлу «Лист про уповноважену особу.pdf»), який складений не у відповідності до наданої Замовником форми. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пп. 1 пункту 1 Розділу 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку №1 до ТД: 1. Надати лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю... 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлений лист по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Пункт 7: 1.Перелік виявлених невідповідностей: В наданому Учасником Листі щодо повноважень посадових осіб (назва файлу «Лист про уповноважену особу.pdf» ) в переліку документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю серед інших документів вказано «Наказ про призначення №2 від 26.01.2016 р.», проте цей наказ не надано в складі пропозиції. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пп. 2 пункту 1 Розділу 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку №1 до ТД: 2. Надати у складі тендерної пропозиції скановані копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції скановану копію Наказу про призначення №2 від 26.01.2016 р. Пункт 8: 1.Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності дозвільних документів, які дійсні на весь період надання послуг, виданих на Учасника закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства Учасником не надано дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пп. 1 пункту 2 Розділу 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку №1 до ТД: 1.Надати скан-копії (з оригіналу або з копії) з документів для підтвердження наявності дозвільних документів, які дійсні на весь період надання послуг, виданих на Учасника закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: - Дозволу виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці)), та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: технічного огляду, випробування, експертного обстеження (технічне діагностування), устатковання підвищеної небезпеки, а саме: - Устатковання, пов’язане з використанням, переробкою, зберіганням, вибухопожежонебезпечних речовин або - Устатковання нафтогазопереробної промисловості та/або виробництв. - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - Газонебезпечні роботи; - Роботи в замкнутому просторі (ємностях). У випадку, коли надані дозвільні документи не дійсні на весь період надання послуг, то Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Гарантійний лист в довільній формі, в якому зобов’язується продовжити термін дії дозвільного документу на термін, що не менший за період надання послуг. У разі якщо згідно із чинним законодавством паперові ліцензії, дозволи, декларації, тощо не видаються, надати довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів та посиланням на відповідні норми чинного законодавства згідно з яким дані документи можуть надаватись в електронному вигляді. Формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації залежно від часу видачі зазначених документів або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, але за умови чинності дозвільного(-их) документів). 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності дозвільних документів, які дійсні на весь період надання послуг, виданих на Учасника закупівлі, відповідно до вимог Тендерної документації. Пункт 9: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не завантажено довідку/листа у довільній формі або гарантійний лист за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 3 Розділу 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку №1 до ТД: 1. Надати довідку/лист у довільній формі або гарантійний лист за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно відповідно до вимог ТД надати довідку/лист у довільній формі або гарантійний лист за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів. Пункт 10: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено скан-копію некоректно заповненого Опитувальника Контрагента-юридичної особи (назва файлу «Ц_24П-050_Додаток 5.pdf»), а саме: у п. 12 не зазначено «Так» або «Ні» у відповіді на питання. 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: П.1 Додатку №2.1 «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» до ТД: 1. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). П. 12 Додатку №5 до ТД: 12. Чи призначено у Контрагента особа, відповідальна за реалізацію антикорупційної програми (Уповноважений)? 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити оновлений Опитувальник Контрагента-юридичної особи заповнений відповідно до вимог ТД. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.