Період оскарження умов закупівлі - по 10-04-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 300 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 39 000,00 UAH |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 05482950 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Артем Когут |
| Телефон: | +380534844464 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 39800, Україна, Полтавська область,м. Горішні Плавні, вул. Миру, буд. 24 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника № 3 - КОНСОРЦІУМ "ТГА АЛЬЯНС" (код ЄДРПОУ: 44381194) в процедурі відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-04-009746-a (далі – Пропозиція), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 розділу 6 Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 особливостей і в Документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у Документації, а саме - довідка у довільній формі про використання учасником у своїй діяльності печатки. Але, у складі Пропозиції КОНСОРЦІУМ "ТГА АЛЬЯНС" відсутня довідка про використання саме учасником у своїй діяльності печатки. 2. Відповідно до пункту 1 розділу 6 Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 особливостей і в Документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у Документації, а саме: - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону (Додаток 1 до тендерної документації). Скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, підпису та ін. Відповідно до пункту 6 розділу 6 Документації згідно зі статтею 16 Закону Замовником визначено кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким критеріям (Додаток 1 до Документації). Відповідно до пункту 2 розділу 8 Документації при виготовленні сканованих копій документів, які подаються учасником, повинно бути відтворено 100% інформації, що містить паперовий носій цього документу, з якого було виготовлено відповідну скановану копію документу. Додаток 1 Документації містить Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують відповідність учасників цим критеріям та передбачає, зокрема: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.1. Інформація, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 5.1. до тендерної документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами надання послуг(и), що є аналогічним(и) предмету даної процедури закупівлі, зокрема - Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту/ меж території об’єднаної територіальної громади (Код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії) – не менше 2-х – за 2022-2023 рр. 3.2. Копії аналогічних договорів щодо виконання зобов’язань за аналогічним(ими) предметом(ами) закупівлі, визначеному даною тендерною документацією. Копії договорів надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.3.1 тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів) та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. 3.3. Додатково для підтвердження виконання аналогічного договору надати сканкопію актів виконаних робіт та витяг з Державного земельного кадастру, який видається в підтвердження внесених відомостей про встановлену межу. У разі відсутності договору(ів), вкладених у письмовому вигляді, як виключення, може надаватись копія первинного(их) документу(ів), акт виконання робіт та платіжна інструкція, яким підтверджується виконання господарської операції. Але, у складі Пропозиції КОНСОРЦІУМ "ТГА АЛЬЯНС" відсутній Додаток № 2 "Календарний план" (зі змінами на підставі додаткової угоди № 2 до договору про закупівлю від 02.06.2023 №21), що є невід'ємною частиною договору про закупівлю від 02.06.2023 №21. Отже договір про закупівлю від 02.06.2023 №21 не наданий (в повному обсязі). 3. Відповідно до абзацу 3 підпункту 1.4. пункту 1 Розділу 6 Тендерної документації передбачає, що у разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. Згідно із інформацією, розміщеною на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Міністерство цифрової трансформації України (https://czo.gov.ua/faq): «Документ, на який накладено підпис, може завантажуватись у форматі .p7s (формат збереження даних та підпису CAdES) або ZIP-архіві (формат збереження даних та підпису ASiC-S чи ASiC-Е). Ці файли містять оригінальний документ та файл підпису.» Натомість, у тендерній пропозиції КОНСОРЦІУМ «ТГА АЛЬЯНС» (код ЄДРПОУ: 44381194) подані електронний документи, кожен з яких не посвідчений/підписаний кваліфікованим електронним підписом учасника, відсутній зазначений вище відповідний формат документу із накладеним підписом, а саме: «1.1. Договір оренди №112 від 24.06.2019 року.pdf», «1.2 оборотно сальдова (2).pdf», «1.3 повірки копія.pdf», «1.4 Видаткова накладна №89 від 20.01.2017 року.pdf», «1.5 Договір купівлі-продажу товарів №01 03-18 від 01.03.2018 року.pdf», «1.6 Договір купівлі-продажу №1 від 17.01.2020 року.pdf», «1.6 Договір оренди №2 М від 09.07.2018 року.pdf», «1.7 Видаткова накладна № 1819 від 31.10.2017 р..pdf», «1.6 Договір оренди №2 М від 09.07.2018 року.pdf», «1.9. Договір оренди комп’ютерів-моноблоків та операційних систем Microsoft Windows 8 бн від 10.11.2021 року..pdf», «1.10. Ліцензія на право легального використання програмного забезпечення DeltaDigitals..pdf», «1.11. Довідка №15-06-2020 01 від 15.06.2020 року..pdf», «1.12. Видаткова накладна №213 від 27.08.2019 року.pdf», «1.13. Накладна № 610 від 17.09.2018 року.pdf», «1.14. Накладна №63 від 27.03.2019 року.pdf», «1.15. Накладна №413 від 26.01.2018 року.pdf», «1.16 Накладна №312 від 10.10.2017 року.pdf», «1.17.. Накладна №142 від 28.04.2017 року.pdf», «1.18. Видаткова накладна №125 від 12.04.2020 року.pdf», «1.19. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СТР №129892 від 07.12.2022 року..pdf», «1.20. Договір №5053 від 23.04.2020 року..pdf», «1.21. Ліцензія №3303 від 06.07.2016 року.pdf», «1.21. 1.22. Договір №3303 від 06.07.2016 року.pdf», «1.23. Довідка бн від 23.04.2020 року.pdf», «1.24 Тех.паспорт Прадо (1).pdf», «10.1 Документи працівника Показанець Катерина.pdf», «10.2. Документи працівника Завальний.pdf», «10.3 Документи працівника Дзеблюк Марина.pdf», «10.4 Документи працівника Русєва Валерія.pdf», «10.5 Витяги сертифікованих.pdf», «10.6 Повідомлення працівники.pdf», «10.7. Наказа відповідальні за законодавства.PDF». Це додатково було підтверджено замовником при перевірці окремо кожного поданого електронного документу учасником на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Міністерство цифрової трансформації України (https://czo.gov.ua/verify). 4. Відповідно до абзацу 2 підпункту 1.4. пункту 1 Розділу 6 Тендерної документації скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, підпису та ін. Скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, підпису та ін. Якщо завантажені в електронну систему закупівель документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації, мають неповне, нечітке зображення, містять частково сканований документ, не містять додатків, на які є посилання в документі або не доступні до перегляду, та не можуть бути виправлені відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, розцінюються як такі, що не відповідають умовам тендерної документації. Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, яку потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції. Документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством для учасників юридичних осіб, фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такі учасники повинні зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи законодавчо-обґрунтуванні причини неподання документів та інформації. Також, абзацом 6 пункту 2 Розділу 8 Тендерної документації встановлено, що при виготовленні сканованих копій документів, які подаються учасником, повинно бути відтворено 100% інформації, що містить паперовий носій цього документу, з якого було виготовлено відповідну скановану копію документу. Але, КОНСОРЦІУМ "ТГА АЛЬЯНС"у складі Пропозиції подано сканкопії документів, які не відповідають зазначеним умовам, а саме: - не можливо розпізнати при перегляді печатку та/або підписи у наступних документах: «1.1. Договір оренди №112 від 24.06.2019 року.pdf», «1.4 Видаткова накладна №89 від 20.01.2017 року.pdf», «1.6 Договір оренди №2 М від 09.07.2018 року.pdf», «1.9. Договір оренди комп’ютерів-моноблоків та операційних систем Microsoft Windows 8 бн від 10.11.2021 року..pdf», «1.10. Ліцензія на право легального використання програмного забезпечення DeltaDigitals..pdf», «1.11. Довідка №15-06-2020 01 від 15.06.2020 року..pdf», тобто викладені не у повному обсязі, а саме не мають чіткий вигляд повного (завершеного) документу, підпису та печатки. - відсутні дати складання первинних документів, які є обов’язковими реквізитами, відповідно до вимог ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», у Договорі про закупівлю № 21 від 02.06.2023 (файл «11.1 аналогічний 21.pdf»), а саме у: Додатковій угоді №1 до Договору про закупівлю № 21 від 02.06.2023 (відсутня дата укладення), завданнях на виконання робіт (відсутня дата затвердження), Акті приймання-передачі наданих послуг №2 до Договору про закупівлю № 21 від 02.06.2023 (відсутня дата складання), Акті приймання-передачі наданих послуг №3 до Договору про закупівлю № 21 від 02.06.2023 (відсутня дата складання), Акті приймання-передачі наданих послуг №4 до Договору про закупівлю № 21 від 02.06.2023 (відсутня дата складання), Акті приймання-передачі наданих послуг №5 до Договору про закупівлю № 21 від 02.06.2023 (відсутня дата складання), Акті приймання-передачі наданих послуг №6 до Договору про закупівлю № 21 від 02.06.2023 (відсутня дата складання), Акті приймання-передачі наданих послуг №7 до Договору про закупівлю № 21 від 02.06.2023 (відсутня дата складання), Акті приймання-передачі наданих послуг №8 до Договору про закупівлю № 21 від 02.06.2023 (відсутня дата складання), Акті приймання-передачі наданих послуг №9 до Договору про закупівлю № 21 від 02.06.2023 (відсутня дата складання), Акті приймання-передачі наданих послуг №10 до Договору про закупівлю № 21 від 02.06.2023 (відсутня дата складання), Акті приймання-передачі наданих послуг №11 до Договору про закупівлю № 21 від 02.06.2023 (відсутня дата складання). Просимо усунути вказані невідповідність.
Виконати у повному обсязі умови пунктів 1, 3, 5 Розділу 6 Тендерної документації та умови Додатку 1 до Тендерної документації.
Виконати у повному обсязі умови пункту 1 Розділу 6 Тендерної документації та умови Додатку 1 до Тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.