Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 135 035,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 350,35 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Оноківська сільська рада |
ЄДРПОУ: | 04350168 Досьє YouControl |
Сайт: | https://onokivska-gromada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Володимир Неймет |
Телефон: | +380312739844 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 89412, Україна, Закарпатська область,с. Оноківці, вул. Головна, буд. 59 |
0 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою «15» квітня 2024р. № 09/04 с.Оноківці Порядок денний: Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРНОПІЛЬКОМУНІНВЕСТ» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об'єкті «Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти в с.Невицьке, вул.Садова, 124, Оноківська територіальна громада, Ужгородського району, Закарпатської області» Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-04-02-006520-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. У додатку 3 «Технічне завдання» пункт 9 Основні кваліфікаційні вимоги встановлено вимогу: технічний нагляд повинні здійснювати працівники (особи), що мають виданий відповідно до законодавства уповноваженим органом діючий кваліфікаційний сертифікат Інженера технічного нагляду ІІ категорії та вище, отримали свідоцтво щодо підвищення кваліфікації не рідше ніж один раз на 5 років та мають чинний страховий поліс відповідального виконавця. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду І категорії серія АТ № 008884 від 02.07.2021року виданий Гаврилюку Василю Івановичу, що є вищим за встановлений мінімум (ІІ категорія). Також Учасник надав Свідоцтво про підвищення кваліфікації №3994 від 09.04.2021р видане Гаврилюку Василю Івановичу про те, що він пройшов підвищення кваліфікації за програмою «Технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг». Однак вказана програма є відмінною від програми «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд» і на вказані програми видаються різні види кваліфікаційних сертифікатів. При перевірці чинності кваліфікаційного сертифікату на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, у розділі «Відомості щодо підвищення кваліфікації за фахом (дата останнього підвищення)» зазначено, що Гаврилюк Василь Іванович пройшов підвищення кваліфікації 30.04.2021року. Щодо наявності чинного страхового полісу відповідального виконавця, то Учасником надано документ Сертифікат Інженера Тех. нагляду Гаврилюка у якому на зворотній стороні сертифікату стоїть відмітка «Професійна діяльність застрахована. Страховий поліс діє з 13.07.2021року по 12.07.2022року». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями діюче Свідоцтво про підвищення кваліфікації за програмою «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд» та чинний страховий поліс відповідального виконавця. 2. У додатку 3 «Технічне завдання» пункт 8 «Вимоги до Виконавця» встановлено вимогу в разі необхідності обов’язково мати можливість виїзду на об’єкт впродовж однієї години (надати гарантійний лист). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ №22 від 08.04.2024року «Лист-гарантія» щодо можливості прибуття впродовж однієї години. З огляду на те, що Учасник зареєстрований та знаходиться у м. Тернопіль, інформації щодо наявності філії у Закарпатській області не надано та такої не знадиться у відомостях ЄДР, а у поясненні до аномально низької ціни зазначив інформацію про здійснення технічного нагляду на об’єктах у Львівській, Тернопільській, Рівненській, Волинській та Хмельницькій областях. Інформаційно: орієнтовна відстань від об’єкта Замовника наприклад до м.Львів становить до 300км, що при доїзді автомобільним транспортом буде становити понад 4години. Потягом буде ще довше, а авіасполучення відсутнє. З огляду на вищезазначене доїзд інженером на об’єкт Замовника протягом однієї години неможливий. З метою забезпечення якісного виконання робіт та усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати детальне пояснення яким чином буде здійснюватись доїзд інженером технічного нагляду на об’єкт Замовникау відповідності до Гарантійного листа Учасника. 3. Розділом «Інші документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної 1.1. пропозиції» Додатку 1 Тендерної документації, зокрема пунктом 1.2. надати Статут зі змінами до нього (при наявності) чи статут в новій редакції або інший установчий документ або лист довільної форми із зазначенням коду доступу до Статуту, який можна знайти на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch(для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на основі модельного статуту то такий Учасник подає довідку довільної форми з відповідною інформацією (учасник-нерезидент повинен надати цей документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документа, легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документа учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документа він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документа учасник-нерезидент повинен надати замість такого документа лист із зазначенням причин відсутності такого документа). Для учасника – фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: - Сканована копія паспорту чи іншого документу (чинного на момент подання пропозиції), виданого уповноваженим органом України або іноземної держави, що посвідчує особу учасника; - Сканована копія довідки про надання ідентифікаційного коду* (у разі відсутності з релігійних переконань - копія сторінки паспорту з відповідною відміткою), або обґрунтовані пояснення у довільній формі щодо неможливості надання зазначеного документу. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано файли: «паспорт, код.pdf» та «паспорт, код.pdf.p7s». При спробі їх відкрити з’являється повідомлення «Файл пошкоджений». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати зазначені файли які можливо буде відкрити та перевірити їх зміст на відповідність. 4. Додатком 1 Тендерної документації встановлено вимогу надання інформації у формі Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також у пункті 1.1.1. зазначено: У даній довідці зазначається інформація про інженерно-технічних працівників, які будуть залучені до виконання робіт. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання робіт учасник надає копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво та/або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. У пункті 1.1.2 зазначено: Учасник повинен підтвердити наявність інженера (-ів) технічного нагляду з профільною вищою освітою та відповідно кваліфікацію зазначених інженерів про право виконання технічного нагляду. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, учасник надає діючі кваліфікаційні сертифікати інженерів технічного нагляду, які зазначені у довідці та копії дипломів про фахову будівельну вищу освіту. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано файли «Довідка працівники.pdf» та «Довідка працівники.pdf.p7s» з інформацією про наявність двох інженерів технічного нагляду. На виконання вимог пункту 1.1.1. Учасником у складі пропозиції надано файли, зокрема: «Наказ.pdf» та «Наказ.pdf.p7s», «Наказ про прийняття інженера Прика.pdf» та «Наказ про прийняття інженера Прика.pdf.p7s». У документі «Наказ.pdf» підписантом наказу зазначено директор КП «Тернопількомуненерго» Олена ЧУМАК, а у документі «Наказ про прийняття інженера Прика.pdf» зазначено в.о. директора КП «Тернопількомуненерго» Власюк В.М.. При перевірці змісту зазначених документів виявлено однакові підписи на обох документах при тому, що підписанти різні, що може свідчити про нікчемність одного із документів. На виконання вимог пункту 1.1.2. Учасником надано файли: «Диплом Гаврилюк.pdf», «Диплом Гаврилюк.pdf.p7s», «Диплом Прика.pdf» та «Диплом Прика.pdf.p7s». Згідно з вимогами пункту 1.1.2 інженери технічного нагляду повинні мати фахову будівельну вищу освіту. При перевірці змісту документу «Диплом Прика.pdf» виявлено невідповідність зазначеному критерію тендерної документації, яка полягає в тому, що диплом виданий технікумом, а технікуми за рівнями акредитації не надавали вищу освіту. Кваліфікація за фаховою вищою освітою є інженер – будівельник, а отримана кваліфікація технік – будівельник, це кваліфікація молодшого спеціаліста (неповна вища освіта). З Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями привести у відповідність та надати документи згідно вимог пунктів 1.1, 1.1.1, 1.1.2 Додатку 1 Тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій протягом 24годин ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа ________________ підпис Володимир НЕЙМЕТ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.