Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 222 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 220,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 6 660,00 UAH |
Замовник: | Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області |
ЄДРПОУ: | 39767479 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олег Джума |
Телефон: | +380382723342 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29016, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул. Інститутська, 4/1 |
1 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ Земельно-аграний центр "Карат" (беручи до уваги Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 20 травня 2024 року № 8799-р/пк-пз, оприлюднене в електронній системі закупівель 22 травня 2024 року) виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: • перелік виявлених невідповідностей: 1) Відсутній документ, а саме: Діючий сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018, який виданий учаснику акредитованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму з акредитації (IAF), крім того, орган, що видав сертифікат повинен входити до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. На підтвердження у складі пропозиції надається Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації; (Наданий в складі ТП сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 призупинений – 04.04.2024; Сертифікат анульований – 16.04.2024) 2) Відсутній документ, а саме: Звіт з перевірки системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (Використання звіту з перевірки системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 у разі призупинення або скасування (анулювання) дії сертифікату відповідності, у відповідності до вимог національних та міжнародних стандартів, розцінюється зацікавленими у результатах сертифікації осіб, як некоректне посилання на статус сертифікації або оманливе застосування документів щодо сертифікації з боку сертифікованої організації). • посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 2) п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. • перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1) Учасник має надати: Документи згідно п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 2) Учасник має надати: Документи згідно п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 30.05.2024 року.
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ХМЕЛЬНИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: • перелік виявлених невідповідностей: 1) Відсутні документи щодо наміру учасником процедури закупівлі залучати/не залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; 2) Відсутній документ, а саме: Діючий сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018, який виданий учаснику акредитованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму з акредитації (IAF), крім того, орган, що видав сертифікат повинен входити до переліку органів з сертифікації акредитованих НААУ, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. На підтвердження у складі пропозиції надається Атестат про акредитацію, що виданий органу з сертифікації; 3) Відсутній документ, а саме: Звіт з перевірки системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018; 4) Відсутній документ, а саме: Сертифікат внутрішнього аудитора, виданого на працівника учасника, який підтверджує проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора; 5) Учасником подано документ «Договір № 148 від 19.11.2021 р. з додатками.pdf», в якому відсутні документи (акти виконаних робіт), що підтверджують факт повного виконання договору; 6) Учасником подано документ «Договір ГУ 22 11 21 1.pdf», в якому відсутні документи (акти виконаних робіт), що підтверджують факт повного виконання договору; 7) Учасником подано документ «Договір ГУ сх 22 11 21.pdf», в якому відсутні документи (акти виконаних робіт), що підтверджують факт повного виконання договору. • посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п. 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 2) п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 3) п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 4) п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 5) п. 3.1. Додатку 2 до ТД «Кваліфікаційні критерії» (п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); 6) 3.1. Додатку 2 до ТД «Кваліфікаційні критерії» (п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); 7) п. 3.1. Додатку 2 до ТД «Кваліфікаційні критерії» (п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). • перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1) Учасник має надати: Документи згідно п. 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 2) Учасник має надати: Документи згідно п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 3) Учасник має надати: Документи згідно п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 4) Учасник має надати: Документи згідно п. 9 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції; 5) Учасник має надати: Документи згідно п. 3.1. Додатку 2 до ТД «Кваліфікаційні критерії» (п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); 6) Учасник має надати: Документи згідно п. 3.1. Додатку 2 до ТД «Кваліфікаційні критерії» (п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); 7) Учасник має надати: Документи згідно п. 3.1. Додатку 2 до ТД «Кваліфікаційні критерії» (п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 19.04.2024 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.