Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 85 784,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 857,84 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
ЄДРПОУ: | 03362123 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Пиріг Юлія |
Телефон: | 380442723536 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, вул. Кудрявська, буд. 23 |
6 |
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням пункту 43 Постанови № 1178 Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН "УКРЗЕМКОНСАЛТ" (код ЄДРПОУ 38725815) (далі – учасник) процедури закупівлі «Затвердження проєктів землеустрою (зміна цільового призначення), внесення відомостей про земельні ділянки до Державного земельного кадастру з новим цільовим призначенням (формування електронного документу (формату XML та in.4) в адміністративних межах Дарницького, Печерського, Подільського, Солом’янського, Оболонського та Шевченківського районів міста Києва для експлуатації та обслуговування зелених насаджень загального користування (скверів, парків, зелених зон) відповідно до прийнятих рішень Київської міської ради (за ДК 021:2015, 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)» ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-006804-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Учасником в складі пропозиції надана «Довідка про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору» вих. № 088/24 від 03.04.2024 року (надалі –Довідка) та на підтвердження інформації, що міститься у довідці, надано копію договору №80/4 від 21.04.2021 року. Договори, що зазначені у пункті 2 та 3 Довідки, не є аналогічними в розумінні тендерної документації. При розгляді зазначених вище документів, наданих для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», було встановлено, що на підтвердження внесення даних про земельну ділянку до бази даних Державного земельного кадастру за результатами виконання договору учасником надано Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку за № НВ-8001346822021, дата формування 12.07.2021. Проте, інша копія документу, що підтверджує внесення даних про земельну ділянку до бази даних Державного земельного кадастру, відсутня. 1.2. Учасник надав у складі тендерної пропозиції Лист-гарантію вих. № 097/24 від 03.04.2024 року. Проте, Учасник процедури закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, який містить інформацію щодо дотримання всіх вимог, зазначених у пункті 10 «Інша інформація» Розділу 5 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» Розділу 3 тендерної документації; 2.2. Підпункт 10 пункту 2 «Інша інформація» Розділу 5 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, наведеним у пункті 5 цього Розділу тендерної документації, а саме: інформаційну довідку, в довільній формі, яка містить відомості про виконання аналогічного договору в повному обсязі. копію документу, що підтверджує внесення даних про земельну ділянку до бази даних Державного земельного кадастру. 3.2. Надати гарантійний лист щодо дотримання всіх вимог, зазначених у підпункті 10 пункту 2 «Інша інформація» Розділу 5 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.