Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 150 760,81 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 753,80 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44308884 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Франчук Василь Миколайович |
Телефон: | 380637573560 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 20300, Україна, Черкаська область,Умань, Площа Соборності буд.1 |
1 |
«3.2.1. Тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним пункті 47 Особливостей (розділ 2 Додатку №1); - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до підпункту 3 Розділу 3 та Додатку 2 тендерної документації; - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Документи подаються, відповідно до розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації; - заповненою формою “ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №4 до тендерної документації;» 1) В розділі 1 Додатку №1 вимагається: 1. Довідка (лист) довільної форми про наявність обладнання/матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. 1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надає Довідку про наявність обладнання № 128 від 14 березня 2024 року, в якій в тому числі на підтвердження наявності обладнання/ матеріально-технічної бази та технологій надає таблицю з переліком обладнання. На підтвердження права володіння зазначеим майном Учасник в тому числі надає Обігову відомість запасів та МШП з 28.02.2024 р. по 28.02.2024 р. Під час розгляду пропозиції Замовником виявлено невідповідність, а саме: інвентарні номери позицій 90 та 91 в таблиці («штатив подіпропилен П-10 d-18 ПЕ» та «штатив подіпропилен П-20») не відповідають інвентарним номерам зазначеним у обіговій відомості запасів. 2) В розділі 1 Додатку №1 вимагається: 2. Довідка (лист) довільної форми про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов даної закупівлі. В складі пропозиції Учасник подає документи, або їх сканкопії, що підтверджують відповідну кваліфікацію працівників та наявність трудових відносин, між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці. 2. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надає Довідку про наявність персоналу № 129 від 14 березня 2024 року, в якій в тому числі на підтвердження кваліфікації працівників надає Відомості про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки працівників, а саме: Заросінської Л.А. та Мукоїд О.А. Однак документ надано не в повному обсязі, що не дає можливості ідентифікувати осіб, що проходили підвищення кваліфікації та перепідготовки працівників. 3) В розділі 3 Додатку №1 вимагається: 4. Довідку в довільній формі з інформацією про кінцевого(-их) бенефіціарного(-их) власника(-ів), зокрема країну походження. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції не надав зазначену довідку. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Підрозділ 3.2. «Зміст тендерної пропозиції»; Додаток № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідка (лист) довільної форми про наявність обладнання/матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі із зазначеними вірними інвентарними номерами обладнання. 2). Довідка (лист) довільної форми про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов даної закупівлі. В складі пропозиції Учасник подає документи, або їх сканкопії, що підтверджують відповідну кваліфікацію працівників та наявність трудових відносин, між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці з усунутими невідповідностями у відомостями про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки працівників. 3). Довідку в довільній формі з інформацією про кінцевого(-их) бенефіціарного(-их) власника(-ів), зокрема країну походження, або зазначити причини неподання такої довідки.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.