Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 51 793,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 258,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01280527 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Компанієць |
| Телефон: | +380639681130 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49102, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
2 |
Шановний Учасник! У додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У складі вашої пропозиції наданий файл «сертификат тн 0001.pdf.p7s», в якому міститься лише один документ, а саме кваліфікаційний сертифікат інженера з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС1, СС2, СС3. Вимагаємо надати документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, що містяться у додатку 1 тендерної документації Замовника. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається від учасників процедури закупівлі надання інформації про його наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей, а також відповідних документів: « 4.проект договору про закупівлю, підготовлений у відповідності з Додатком 4, який повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи додатки та специфікацію до нього. 5. копію свідоцтва платника ПДВ (або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ); 6. копію свідоцтва про сплату єдиного податку (або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку); 7. для Учасників – юридичних осіб: копія/оригінал Статуту (положення, іншого установчого документу в залежності від організаційно-правової форми). 8.копію, засвідчену учасником, або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання пропозиції керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника (у разі потреби) та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) - у разі підписання документів пропозиції іншою особою; 9. лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних стосовно уповноважених осіб, які підписують тендерну пропозицію та договір (згідно Додатку 7 до цієї тендерної документації)». Ваша пропозиція не містить жодного документу, який вказаний в даному розділі тендерної документації. Вимагаємо надати документи згідно вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.