Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-03-2024, 00:00
Код послуг згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: 71319000-7 — Експертні послуги.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 346 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 460,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 43316386 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кордас Ольга |
| Телефон: | 380312617624 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11 |
3 |
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У Додатку 3 до Тендерної документації зазначена інформація про кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям. Так, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасником має бути надано: - довідку, що містить інформацію про повне виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. При цьому необхідно зазначити інформацію щодо наявності досвіду (не менше 1 договору) з надання послуг незалежної оцінки по кожному з типів майна (номенклатурного найменування) щодо яких проводиться закупівля, - копії договорів, зазначених у довідці, з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, - копії документів на підтвердження повного виконання договорів зазначених в наданій Учасником довідці (актів наданих послуг, видаткових накладних, актів приймання-передачі та/або позитивний лист-відгук від організації). Учасником надано довідку від 08.03.2024 №115 в якій зазначено інформацію про укладення 4 договорів, а також надано копії відповідних договорів з специфікаціями та укладеними додатковими угодами, актами наданих послуг. Проте, Учасником не надано документів на підтвердження повного виконання договору №343 від 26.05.2020 (з врахуванням змін внесених додатковими угодами). Також, зазначена у довідці від 08.03.2024 №115 загальна суму договору №199 від 22.04.2021 та договору №200 від 22.04.2021 не відповідає сумі відповідних договорів з врахуванням змін внесених додатковими угодами. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи відповідно до вимог Тендерної документації, про що зазначено вище.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.