Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
ДК 021:2015 :71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни)меж адміністративно-територіальної одиниці м.Сновськ Корюківського району Чернігівської області)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 195 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 950,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Сновська міська рада Корюківського району Чернігівської області |
ЄДРПОУ: | 04061932 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шило Тетяна Михайлівна |
Телефон: | 380976436640 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 15200, Україна, Чернігівська область,Сновськ, вулиця Незалежності, будинок 19 |
2 |
Відповідно розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції 2. Рекомендовано: Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: - копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом, печаткою учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). Копії документів повинні містити надпис: Згідно з оригіналом, посада, особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її власне ім’я і прізвище, дата засвідчення копії. - оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. - оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). Якщо документи (матеріали та інформація) надані учасником процедури закупівлі у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то засвідчувати такі документи печаткою та підписом уповноваженої особи не потрібно. Всім завантаженим файлам повинна бути присвоєна назва, яка відповідає змісту завантаженого документу. Документ розміщений на декількох сторінках повинен бути завантажений одним файлом. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь – який інший спосіб. Учасником у складі тендерної пропозиції надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель не накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію), тобто всі надані документи учасником закупівлі накладено один кваліфікований електронний підпис на всі подані документи, а не на кожен окремо. Також копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. Копії документів повинні містити надпис: Згідно з оригіналом, посада, особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її власне ім’я і прізвище, дата засвідчення копії. Таким чином всі скановані документи та їх копії подані учасником не завірені належним чином, а саме не містить надпис: Згідно з оригіналом, посада, особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її власне ім’я і прізвище, дата засвідчення копії. Також кожен документ повинен бути завантажений окремим файлом та на нього накладений кваліфікований електронний підпис. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані учасником у складі тендерної пропозиції, учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме ПРИВАТНЕ ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМПРОЕКТ" повинен надати всі скановані документи та їх копії повинні бути завірені належним чином, а саме не містить надпис: Згідно з оригіналом, посада, особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її власне ім’я і прізвище, дата засвідчення копії.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.