Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 767 391,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 836,96 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 17 673,00 UAH |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 30885376 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кухар Роман Миколайович |
| Телефон: | 0573367555 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область,Харків, вул. Ахсарова, 2 |
6 |
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Електронну страхову гарантію від 01.03.2024 № 103-181-002401 в якій абз.17,22 пункту 1, пункт 2, абз.7,8 пункту 3, абз.6,7 пункту 4, не відповідають вимогам розділу 2 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» та Додатку № 7 тендерної документації, форма якого затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції». 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ 2 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» та Додаток № 7 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Внести зміни до Електронної страхової гарантії від 01.03.2024 № 103-181-002401, а саме: - у абз.17 пункту 1 після слів "Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4" доповнити наступним "форми, не настане: …."; - у абз.22 пункту 1 після слів " Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія…, страховою організацією… " доповнити наступним "банком, … , фінансовою установою (у разі наявності): ….."; - у пункті 2 після слів "Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції" доповнити наступним "/ пропозиції учасника процедури закупівлі / спрощеної закупівлі"; - абз.7,8 пункту 3, абз.6,7 пункту 4 викласти відповідно до Додатку № 7 тендерної документації. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав підтверджуючі документи щодо наявності страхового полісу до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності провідного інженера-проектувальника в частині забезпечення механічного опору та стійкості Марченко А.М.. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Додатку № 2 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати страховий поліс до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на сертифікованого інженера Марченко А.М., дійсного на період будівництва, з урахуванням рівня кваліфікації, у разі закінчення строку дійсності у період виконання робіт, а також лист- зобов’язання щодо його пролонгації. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Довідку про викання аналогічних договорів від 01.03.2024 № 75, в якій зазначені договори, а саме: від 09.06.2020 р. №09/06-ІП, від 19.07.2021р. №1 ІКП/21, не є аналогічними та не відповідають вимогам п.2 Додатку № 2 тендерної документації. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 Додатку № 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену Довідку про виконання аналогічних договорів яка буде відповідати вимогам тендерної документації. В підтвердження зазначеної інформації в оновленій довідці, надати наступні документи: - копію (ї) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками, що є невід’ємними частинами до договору;- копія (ї) Акту (ів) приймання наданих послуг/виконання робіт, або інших документів що підтверджує (ють) виконання наданого договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.