Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету; Протокол УО № 11 від 09.02.2024; Місцезнаходження замовника: 40009, м. Суми, вул. Садова, 33; Категорія замовника: п.1 ч.4 ст.2 – орган місцевого самоврядування; Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням особливостей (п. 10 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.22); річна сума 370.000,00 грн. (постійний кошторис); Уповноважені особи: з питань організації проведення закупівлі – Середа–Вакулішина Наталія Анатоліївна – головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності; тел. +380501049951, (0542) 700-411; e-mail: [email protected]; з технічних питань - Старинська Олена Олександрівна – заступник начальника управління - начальник відділу земельних ресурсів, тел. (0542) 700-429, e-mail: [email protected]
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 10 062,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 100,62 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕСУРСНИХ ПЛАТЕЖІВ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 40456009 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dresurs.smr.gov.ua/ |
Контактна особа: | Середа-Вакулішина Наталія Анатоліївна |
Телефон: | 380501049951 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40009, Україна, Сумська область,Суми, вулиця Садова, 33 |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (затвердж. ріш.УО № 22 від 07.03.2024) 1) Перелік виявлених невідповідностей Учасником закупівлі надано документи з помилками, а саме: - тендерна пропозиція учасника (вих. № 120 від 04.03.2024), в «шапці» якої зазначено неправильний предмет закупівлі: «Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки», а в тексті самої пропозиції зазначено правильний: «Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у зв’язку зі зміною її цільового призначення»; також в цьому документів неправильно вказаний строк виконання послуги, а саме: замість «30.06.2024 року» вказано «31.05.2024 року». - проєкт договору про надання послуг (вих. № 127 від 04.03.2024), в «шапці» якого зазначено неправильний предмет закупівлі: «Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки», а в тексті самого проєкту договору про надання послуг зазначено правильний: «Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у зв’язку зі зміною її цільового призначення»; також проєкт договору про надання послуг учасником не заповнений та не підписаний (підпис є тільки на останній сторінці договору, не в реквізитах, а нижче). - інформація про технічні, якісні та інші характеристики закупівлі (вих. № 126 від 04.03.2024), в «шапці» якої зазначено неправильний предмет закупівлі: «Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки», а в тексті самої інформації зазначено правильний: «Послуга з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у зв’язку зі зміною її цільового призначення», тож учаснику треба визначити про який саме предмет закупівлі він надає інформацію; учасник не вказав/гарантував у довільній формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим у Додатку 5 до тендерної документації; - лист-згода з проєктом договору (вих. № 116 від 04.03.2024), учасник не гарантував виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі проєкту, а лиш зобов’язався підписати договір (хоча проєкт договору не заповнив і не підписав); - відсутня довідка у довільній формі про використання учасником у своїй діяльності печатки. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1. Додаток № 3 до тендерної документації замовника – тендерна пропозиція; 2. Додаток № 6 до тендерної документації замовника – проєкт договору про надання послуг; 3. Додаток № 5 до тендерної документації замовника – інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація); 4. Пункт 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (тендерна документація): гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що він ознайомився з проєктом договору (Додаток 6 до тендерної документації) та згоден з його істотними умовами, гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проєкту; 5. Пункт 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (тендерна документація): довідка у довільній формі про використання учасником у своїй діяльності печатки. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1) тендерну пропозицію згідно Додатку № 3 до тендерної документації замовника з виправленим предметом закупівлі та строком виконання послуги; 2) проєкт договору, заповнений та підписаний учасником (Додаток 6 до тендерної документації); 3) лист-гарантія у довільній формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 5 до тендерної документації; 4) гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що він ознайомився з проєктом договору (Додаток 6 до тендерної документації) та згоден з його істотними умовами, гарантує виконання своїх зобов’язань у разі підписання з ним договору на основі такого проєкту; 5) довідка у довільній формі про використання учасником у своїй діяльності печатки.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.