Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-02-2024, 00:00
Строк надання послуг: послуги надаються систематично за окремими Заявками Замовника протягом строку дії Договору, але не пізніше ніж до 15.11.2025 року.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 85 061,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 700,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
Контактна особа: | Оксана Божинська |
Телефон: | +380532515489 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника: 1. Учасник ТОВ "НЕО "СТАНДАРТ" з метою виконання вимог підпункту 1.1. пункту 1 частини 1.2. «Інші вимоги до учасників закупівлі» Додатку № 1 до тендерної документації надав файл «5. Лист щодо повноважень посодових осіб.pdf», в якому міститься ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб, який НЕ ВІДПОВІДАЄ ФОРМІ, що передбачена Додатком №1.1 до тендерної документації. 2. Учасник ТОВ "НЕО "СТАНДАРТ" з метою виконання вимог підпункту 2.2. пункту 2 частини 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації надав файл «4. Копії посвідчень експертів технічних.pdf», в якому містяться скановані оригінали підтверджуючих документів (посвідчення, сертифікати), що засвідчують кваліфікацію працівників. Зокрема, відповідно до інформації в наданих документах (посвідчення, сертифікати) на працівника Щербину О.О. зазначена інформація щодо роботодавця ТОВ "Експертний технічний центр "Сфера" та ТОВ "Полтавський експертно-науковий виробничий центр". При цьому, у складі завантажених документів відсутня інформація щодо наміру ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИКІВ/СПІВВИКОНАВЦІВ до надання послуг за договором про закупівлю. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені 1. Вимога підпункту 1.1. пункту 1 частини 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації та Додатку №1.1 до тендерної документації. 2. Вимога Додатку № 2 до тендерної документації (пункти 1 та 2) або вимога Додатку № 2.1 до тендерної документації (пункт 3). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції уточнений (оновлений та відкоригований) ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб за наведеною в Додатку № 1.1. до тендерної документації формою З ІНФОРМАЦІЄЮ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ВИМОГ ФОРМИ ЛИСТА, яку зазначено в тендерній документації. 2. Учаснику необхідно долучити до матеріалів пропозиції уточнюючі документи/інформацію щодо наміру ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИКІВ/СПІВВИКОНАВЦІВ до надання послуг за договором про закупівлю, відповідно до вимог тендерної документації. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.