Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Сумська обласна рада |
| ЄДРПОУ: | 23826636 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Биковець Ірина Михайлівна |
| Телефон: | +380542700509 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Сумська область,місто Суми, |
5 |
Шановна пані Юлія. Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме Додаток № 1 до тендерної документації передбачає надання; 1) актів приймання-передачі, що підтверджують факт повного виконання аналогічних договорів, інформація про які зазначена у Довідці. У поданій тендерній документації акти –відсутні, Просимо усунути дану невідповідність протягом 24 годин. 2) листа-відгука від замовника із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. У поданій тендерній документації лист-відгук –відсутній. Просимо усунути дану невідповідність протягом 24 годин. 3) кількість об’єктів (площа земельних ділянок) за аналогічним договором (договорами) по сукупності повинна складати не менше 95% обсягу даної закупівлі, тобто не менше 21590,84га. У поданій тендерній документації площа земельних ділянок становить – 8814.00 – тобто 38.8%. Просимо усунути дану невідповідність протягом 24 годин. 4) передбачається наявність транспортних засобів підвищеної прохідності (для перевезення працівників, обладнання, устаткування) – не менше – 2-х одиниць – вами зазначено договір оренди транспортного засобу BMW X5, 2011 року випуску, ідентифікаційний номер WBAZW61060L567574, власником якого є Бережний Сергій Олександрович, але відповідно до даних Державного реєстру Міністерства внутрішніх справ стосовно зареєстрованих ТЗ вищевказане авто не рахується за Бережним Сергієм Олександровичем, який було ним відчужено 21.12.2023 року. Також в листі-згоді на використання ТЗ у даній закупівлі від 12.02.2024 року гр. Бережним Сергієм Олександровичем було вказано, що він не заперечує на використання ТЗ у закупівлі UA-2024-02-05-006693-a, тим самим подавши неправдиві відомості, оскільки не являється власником транспортного засобу BMW X5, 2011 року випуску, ідентифікаційний номер WBAZW61060L567574. Просимо усунути дану невідповідність протягом 24 годин. 5) п.2.1 передбачено, що Учасник повинен надати «Сканкопії з оригіналів документів, що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку терміни повірки (сертифікації) обладнання, необхідного для надання послуг (для обладнання, що потребує обов’язкової повірки, сертифікації) термін дії яких дійсні на дату подання тендерної пропозиції.». У поданій тендерній документації дані документи відсутні. Просимо усунути дану невідповідність протягом 24 годин. 6) Учасник надає у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності EN ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги» щодо діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах (*у випадку участі об’єднання учасників, такий сертифікат може бути наданий одним із учасників об’єднання). У поданій тендерній документації дані документи відсутні. Просимо усунути дану невідповідність протягом 24 годин. 7) Учасник повинен надати інформацію про наявність у Учасника працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах, а саме: не менше 1-го (одного) фахівця із вищою юридичною освітою, досвід роботи не менше 3-х років. У поданій тендерній документації дані документи відсутні. Просимо усунути дану невідповідність протягом 24 годин. 8) Надані Учасником документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності повинні свідчити про обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 90% - тобто не менше ніж 4 500,0 тис. грн. очікуваної вартості предмета закупівлі даної закупівлі. У поданій тендерній документації чистий дохід становить 1725,2 тис.грн. – тобто 38.3%. Просимо усунути дану невідповідність протягом 24 годин.
Шановна пані Юлія. Дуже вдачні Вам за участь у торгах. За результатами проведеного електронного аукціону Вашу пропозицію визнано найбільш економічно вигідною. Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме Додаток № 1 до тендерної документації передбачає надання - актів приймання-передачі, що підтверджують факт повного виконання аналогічних договорів, інформація про які зазначена у Довідці; - листа-відгука від замовника із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором; - сертифіката відповідності EN ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги» щодо діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах. - інформації про наявність у Учасника працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах, а саме: не менше 1-го (одного) фахівця із вищою юридичною освітою, досвід роботи не менше 3-х років. Враховуючи вищевикладене вимагаємо Вас у визначений Законом термін надати в електронній системі закупівель: 1. Ксерокопії актів приймання-передачі, що підтверджують факт повного виконання аналогічних договорів, інформація про які зазначена у Довідці. 2. Лист-відгук від Замовника із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. 3. Сертифікат відповідності EN ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги» щодо діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах. 4. Інформацію про наявність у Учасника працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах, а саме: не менше 1-го (одного) фахівця із вищою юридичною освітою, досвід роботи не менше 3-х років та сканкопію у кольоровому вигляді з оригіналів документів - трудової книжки у повному обсязі (з першої по останню сторінку включно) або скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів цивільно-правової угоди; кольорові скан-копії документів (дипломів) про вищу освіту усіх працівників, інформація про яких зазначена у довідці, а також згоду працівників на обробку персональних даних
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.