Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 592 939,83 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 929,40 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕНІЙСЬКИЙ МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ" |
ЄДРПОУ: | 01125809 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лілія Дорожан |
Телефон: | +380671783024 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68800, Україна, Одеська область,Ренійський р-н, місто Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188 |
3 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (далі - ТД): 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано один чинний сертифікат фахівця з неруйнівного контролю другого рівня кваліфікації з візуально-оптичного методу контролю у виробничому секторі «Вантажопідіймальні споруди», що не відповідає вимогам ТД. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасником надано свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO10012:2005, натомість у Додатку 1 ТД для підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям передбачено надання копії документу, що підтверджує наявність у Учасника власної випробувальної та (або) діагностичної лабораторії. 1.3. У складі пропозиції Учасником надано копію атестату акредитації органу з інспектування в сфері інспектування: експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва; технічний огляд технологічних транспортних засобів відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 (EN ISO/IEC 1720;2012, IDT; ISO/IES 1720;2012, IDT), що не відповідає вимогам ТД. 1.4 Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії дозвільних документів чинних на момент подання тендерної пропозиції з обмеженим строком дії, але не надано документальне підтвердження - зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих документів. 1.5 Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку, яка не містить інформацію про службових осіб, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису документів, що стосуються тендерної пропозиції (ПІБ, посада, контактний телефон); інформацію про службових осіб, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису договору (ПІБ, посада, контактний телефон) у разі його укладання, що не відповідає вимогам ТД. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пунктом 3 Додатку 1 ТД передбачено в якості документального підтвердження наявності працівників та відповідності кваліфікації необхідно надати: копії (не менше двох) - чинних кваліфікаційних посвідчень або сертифікатів фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з візуально-оптичного методу контролю у виробничому секторі 13 «Вантажопідіймальні споруди». 2.2 Пунктом 2.2 Додатку 1 ТД передбачено надання копії документу, що підтверджує наявність у Учасника власної випробувальної та (або) діагностичної лабораторії. 2.3. Додаток 3 ТД передбачає надання учасником у складі пропозиції копію атестату акредитації органу з інспектування в сфері інспектування вантажопідіймальних кранів і машин, підйомників для підіймання працівників, технологічних транспортних засобів відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 (EN ISO/IEC 1720;2012, IDT; ISO/IES 1720;2012, IDT). 2.4 Пунктом 13 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції в обов’язковому порядку має надати копії дозвільних документів чинних на момент подання тендерної пропозиції (ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності)) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Ліцензія та/або інший документ дозвільного характеру надаються замовнику в складі тендерної пропозиції шляхом сканування та засвідчення копії відповідного документа, що існує у паперовому вигляді, або надання довідки в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання права на провадження відповідного виду діяльності із зазначенням посилання на відкритий загальнодоступний офіційний реєстр відповідного органу ліцензування. Якщо дія дозвільних документів, з обмеженим строком дії, наданих в складі тендерної пропозиції, закінчується у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі до моменту закінчення надання послуг, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження - зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих документів. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка (лист) з інформацією про наявність дозвільних документів безпосереднього виконавця (субпідрядника/співвиконавця) в частині послуг (робіт), що стосується даного виконавця (субпідрядника/ співвиконавця), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих дозвільних документів. 2.5 Пунктом 5 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну (Ціна зазначається без урахування ПДВ), інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження: Довідки, складеної у довільній формі яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження (юридична та фактична адреси), телефон, факс); б) ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) або РНОКПП (для фізичної особи) в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові)*: - інформацію про службових осіб, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису документів, що стосуються тендерної пропозиції (ПІБ, посада, контактний телефон) - інформацію про службових осіб, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису договору (ПІБ, посада, контактний телефон) у разі його укладання. г) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту; 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Копії (не менше двох) чинних кваліфікаційних посвідчень або сертифікатів фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з візуально-оптичного методу контролю у виробничому секторі 13 «Вантажопідіймальні споруди». 3.2. Копії документу, що підтверджує наявність у Учасника власної випробувальної та (або) діагностичної лабораторії. 3.3. Копію атестату акредитації органу з інспектування в сфері інспектування вантажопідіймальних кранів і машин, підйомників для підіймання працівників, технологічних транспортних засобів відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 (EN ISO/IEC 1720;2012, IDT; ISO/IES 1720;2012, IDT). 3.4 Якщо дія дозвільних документів, з обмеженим строком дії, наданих в складі тендерної пропозиції, закінчується у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі до моменту закінчення надання послуг, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження - зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих документів. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка (лист) з інформацією про наявність дозвільних документів безпосереднього виконавця (субпідрядника/співвиконавця) в частині послуг (робіт), що стосується даного виконавця (субпідрядника/ співвиконавця), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих дозвільних документів. 3.5 Довідка, складена у довільній формі яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження (юридична та фактична адреси), телефон, факс); б) ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) або РНОКПП (для фізичної особи) в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові)*: - інформацію про службових осіб, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису документів, що стосуються тендерної пропозиції (ПІБ, посада, контактний телефон) - інформацію про службових осіб, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису договору (ПІБ, посада, контактний телефон) у разі його укладання. г) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту; ВИРІШИЛА: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.