Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 750,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" |
| ЄДРПОУ: | 03328406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковдриш Л.В. |
| Телефон: | 380322377779 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, Сахарова,2 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: при формуванні закупівлі було некоректно сформовано предмет закупівлі, його кількісні характеристики.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-02-2024, 00:02
Період оскарження:
з 15-02-2024, 16:48 по 26-02-2024, 00:00
Документи:
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Згідно постанови № 1178 КМУ від 12 жовтня 2022 р «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах п.43 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» 1.1. Перелік невідповідностей: - Прошу оформити довідку Додатку 1 п.1.1 згідно взірця «Інформація (довідка або лист) за підписом уповноваженої особи Учасника на фірмовому бланку (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у вигляді наступної таблиці: № п/п Найменування обладнання та матеріально-технічної бази Кількість Власне чи залучене* 1 2 3 4 *якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір позички, договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг або в інший спосіб, визначений законодавством України). - прошу завантажити чинну довідку про наявність ліцензійного програмного забезпечення на 2024 рік - прошу надати підтверджуючі документи дії сертифікатів №014022, 014364
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.