Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-02-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 120 948,37 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 628,45 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 3 500,00 UAH |
Замовник: | Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 36220643 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Калман Сергій Олександрович |
Телефон: | +380564920072 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, , ПЛОЩА МОЛОДІЖНА, будинок 1 |
1 |
Шановний учаснику ФОП "Бихно Марина Володимирівна"! Повідомляємо, що при розгляді Вашої тендерної пропозиції по закупівлі робіт: Послуги з технічного нагляду під час демонтажу за об'єктом «Виконання заходів з усунення аварій в житловому фонді, що сталися внаслідок збройної агресії Російської Федерації, шляхом часткового демонтажу житлового будинку за адресою: вул. Українська, 55, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.» (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-01-29-010456-a, згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) виявлено наступні невідповідності: 1. На вимогу пункту 13 Додатку 2 тендерної документації не надану довідку в довільній формі про те, що між учасником і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Враховуючи вище викладене, ФОП "Бихно Марина Володимирівна", протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою усунення виявлених невідповідностей, необхідно надати шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1. довідку в довільній формі про те, що між учасником і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
Шановний учаснику, ФОП «ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ»! Повідомляємо, що при розгляді Вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг: Послуги з технічного нагляду під час демонтажу за об'єктом «Виконання заходів з усунення аварій в житловому фонді, що сталися внаслідок збройної агресії Російської Федерації, шляхом часткового демонтажу житлового будинку за адресою: вул. Українська, 55, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.» (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-01-29-010456-a, згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) виявлено наступні невідповідності: 1. На вимогу пункту 1 частини першої Додатку 1 до тендерної документації надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 01.02.2024 №0102/5, в якій зазначена інформація про наявність/залучення вимірювальної лабораторії (Договір №FOP 01/08/-23-ОР від 01.02.2024). Зазначений договір в тендерній пропозиції відсутній. 2. Тендерною пропозицією надано договір від 01.02.2024 № FOP 01/02-24-ОР, укладений між ФОП «ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ» та ФОП «СІНІЦИН ВАДИМ ВЛАДИСЛАВОВИЧ», про надання послуг вимірювальної лабораторії. Відповідно довідки від 01.02.2024 №0102/7 Учасник не буде залучати субпідрядника, що суперечить наданому договору та призводить до порушення вимог пункту 2 частини першої Додатку 1 до тендерної документації: до довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/ співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). 3. На вимогу пункту 3 частини першої Додатку 1 до тендерної документації надано документи для підтвердження виконання Учасником аналогічного договору. Невідповідність: в листі відгуку зазначений договір відмінний наданому. Враховуючи вище викладене, ФОП «ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ», протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою усунення виявлених невідповідностей , необхідно надати шляхом розміщення в електронній системі закупівель: 1. Договір №FOP 01/08/-23-ОР від 01.02.2024 або довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника. 2. Довідку про залучення субпідрядника. 3. Довідку відповідно пункту 2 частини першої Додатку 1 до тендерної документації із зазначенням ФОП «СІНІЦИН ВАДИМ ВЛАДИСЛАВОВИЧ», а також до довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/ співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). 4. Лист відгук на наданий аналогічний договір.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.