Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-02-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 656 552,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 282,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 16 565,00 UAH |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 30885376 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кухар Роман Миколайович |
| Телефон: | 0573367555 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область,Харків, вул. Ахсарова, 2 |
5 |
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Електронну страхову гарантію від 05.02.2024 № 103-181-002347 в якій пункт 2, абз.6,7,8 пункту 3, абз.7 пункту 4, абз.5,6,7,8,10,15,16,17,18 пункту 7 не відповідають вимогам розділу 2 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» та Додатку № 7 тендерної документації, форма якого затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції». 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ 2 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» та Додаток № 7 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Внести зміни до Електронної страхової гарантії від 05.02.2024 № 103-181-002347, а саме: - пункт 2 зазначити відповідно до Додатку № 7 тендерної документації доповнити "з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022р. № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості)"; - у пункті 2 видалити «пропозиції учасника процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; - абз.6 пункту 3 додати «принципиалом» та викласти відповідно до Додатку № 7 тендерної документації; - у абз.7 пункту 3 видалити «…/спрощеної закупівлі»; - у абз.8 пункту 3 видалити «…/спрощеної закупівлі»; - у абз.7 пункту 4 додати «принципиалом» та викласти відповідно Додатку № 7 тендерної документації; - абз.5,6,7,8,10,15,16,17,18 пункту 7 - видалити. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Лист від ПАТ СК «Престиж» з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі в якому невірно зазначено номер платіжного доручення. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Додаток № 7 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі з відповідним номером платіжного доручення). 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: В Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 13.02.2024 № 24 наявна інформацію, що не відповідає наданим документам, а саме: - у графі 6 посада П’ятківського В.М. не відповідає наданим в підтвердження документам, а саме «провідний»; - у графі 7 інформація стосовно провідного інженера-консультанта ТОВ «В.С. Інжиніринг», Шандрик В.І. не підтверджена документально; - у графі 9 інформація стосовно дати видачі кваліфікаційного сертифікату СІ-00426 не відповідає інформації яка міститься у сертифікаті; 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Додатку № 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка буде відповідати вимогам тендерної документації, а також надати копію наказу про призначення на посаду інженера-консультанта ТВ «В.С. Інжиніринг», Шандрик В.І. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав підтверджуючі документи щодо наявності сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії – не менше 1 особи та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Додатку № 2 тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи що підтверджують наявність сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії – не менше 1 особи та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Довідку «Інформація про виконання аналогічних договорів», від 13.02.2024 № 27, в якій зазначені договори, а саме: від 24.03.2020 р. №06/16/20, від 19.07.2021р. №1 ІКП/21, не є аналогічними та не відповідають вимогам п.2 Додатку № 2 тендерної документації. 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 Додатку № 2 тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену довідку про «ІНФОРМАЦІЯ про виконання аналогічного (них) договору (рів)» яка буде відповідати вимогам тендерної документації, а саме що аналогічний договір є з інженерного консультування (супроводження) будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту мостового переходу (штучної споруди) та/або автомобільної дороги (за умови наявності у складі мостового переходу (штучної споруди)) класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3. Для підтвердження інформації, Учасник надає наступні документи: - копію (ї) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками, що є невід’ємними частинами до договору;- копія (ї) Акту (ів) приймання наданих послуг/виконання робіт, або інших документів що підтверджує (ють) виконання наданого договору. Сума виконання робіт (надання послуг) за наданим аналогічним договором на дату подання тендерної пропозицій має становити не менше 50% від вартості аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.