Період оскарження умов закупівлі - по 15-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-01-2024, 00:00
Строк виконання робіт: Строки виконання робіт по кожній проектно-кошторисній документації 65 календарних днів з дня отримання Заявки від Замовника з Завданням на проектування по конкретній свердловині*, але не пізніше 31.07.2025р.** *Даний строк виконання робіт буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата виконання робіт є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 342 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 66 900,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Олександра Капітоненко |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
9 |
Пункт 1: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено до системи не в повному обсязі заповнений Опитувальник Контрагента-юридичної особи (файл «Опитувальник.pdf»), наявність якого передбачена додатком № 5 до тендерної документації, а саме: пунктом 8.3. Опитувальника передбачено надання структури власності для усіх Контрагентів. Учасником не завантажено структури власності. 2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: П. 1 додатку №2.1 до тендерної документації: 1. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). У разі некоректного заповнення або заповнення не в повному обсязі Опитувальника Контрагента - юридичної особи (для учасників-юридичних осіб) відповідно до додатку №5 до тендерної документації, це не є підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників відповідно до п. 44 Особливостей. Додаток № 5 до тендерної документації: 8.3. Інформація щодо структури власності* надається у додатку до Опитувальника (надання структури власності є обов'язковим для усіх Контрагентів). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити структуру власності відповідно до додатку до Опитувальника. Пункт 2: 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено скан-копію листа №137 від 16.01.2024 р. (файл «Субпідряд.pdf») про те, що роботи та послуги, що є предметом закупівлі будуть виконані без залучення субпідрядних організацій та співвиконавців в обсязі, що перевищив би 20% від вартості договору про закупівлю (що потенційно може свідчити про намір залучення субпідрядників в обсязі, що НЕ перевищив би 20% від вартості договору про закупівлю). Враховуючи даний факт в даній довідці відсутня інформація про повне найменування, місцезнаходження та ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця за договором про закупівлю в обсязі не більше 20 відсотків від вартості та не зазначено обсяг залучення кожного з таких субпідрядників/співвиконавців. 2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: П. 3 додатку №2.1. до ТД: 3. У разі закупівлі робіт або послуг згідно умов цієї тендерної документації учасники надають довідку у довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження та ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця за договором про закупівлю в обсязі не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням в довідці обсягу залучення кожного з таких субпідрядників/співвиконавців, а саме – не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (довідка надається у разі наміру залучення таких субпідрядників/співвиконавців до надання послуг/виконання робіт за договором про закупівлю). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити Довідку у довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження та ЄДРПОУ щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця за договором про закупівлю в обсязі не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням в довідці обсягу залучення кожного з таких субпідрядників/співвиконавців, а саме – не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (довідка надається у разі наміру залучення таких субпідрядників/співвиконавців до надання послуг/виконання робіт за договором про закупівлю). До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.