Закупівлю оголошено - 03-01-2024, 10:41. Дата останніх змін - 05-03-2024, 14:53

Послуги з технічного огляду та випробувань

Закупівля: UA-2024-01-03-000902-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-01-01-000166-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-01-2024, 10:41
по 09-01-2024, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-01-2024, 10:00
по 12-01-2024, 10:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 15-01-2024, 15:34
по 15-01-2024, 15:57

Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-01-2024, 10:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 11-01-2024, 00:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:2 824 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:28 245,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Київська філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України»
ЄДРПОУ:45385755 Досьє YouControl
Контактна особа:Алла Крикун
Телефон:+380631986928
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
08150, Україна, Київська область,Фастівський р-н, місто Боярка, вул. Шевченка Т., будинок 178
5


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного огляду та випробувань

85000
послуга
08150 , Україна , Київська область , місто Боярка , вулиця Тараса Шевченко, будинок 178 ,
по 31-12-2024
71630000-3
Послуги з технічного огляду та випробовувань


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-01-2024, 11:46:19
Видалено03-01-2024, 11:38:39
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:03-01-2024, 10:44:00
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:03-01-2024, 10:44:00
Експортовано:03-01-2024, 10:44:00
Експортовано:03-01-2024, 10:44:00
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-01-2024, 11:44:50
Видалено03-01-2024, 10:44:00
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Надання послуг
Опис:
Оплата вартості робіт (послуг) по кожному етапу за Договором здійснюється відповідно до вказаної у заявці Замовника номенклатури на умовах повної попередньої оплати протягом 5-ти банківських днів з дня отримання рахунку за надання Послуг.
Тип оплати:
Аванс
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
5
Мінімальний крок аукціону:
28 245,00 UAH
Початок аукціону:
15-01-2024, 15:34
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Січневого прориву, 84, м. Біла Церква, Київської обл, 09113, Зварич Вікторія Іванівна
Остаточна пропозиція:
1 360 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 652 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-01-2024, 09:17

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-01-24, 16:06:48
24

Вимога про усунення невідповідностей Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду Пропозиції переможця закупівлі Послуги з технічного огляду та випробувань за кодом ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань, UA-2024-01-03-000902-a, ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у пропозиції: 1. Відповідно Додатку 2 п. 6 Учасник повинен надати: Заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи або опитувальник контрагента - фізичної особи (Додатки 6, 7), Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). Учасник надав Додаток 6 та Додаток 8 у яких заповнені не всі комірки документу. Відсканований (паперовий) документ Додаток 6 Опитувальник (юр.) не містить підпису, печатки та дати заповнення на першому аркуші. Відсканований (паперовий) документ Додаток 8 Опитувальник (екологія) не заповнена дата і підпис у комірках Інформація про учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, виявлені замовником після розкриття пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-01-24, 16:06:48
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-01-03-000902-a-b1
Номер договору:
01.03.5-24
Дата підписання договору:
01-03-2024, 14:48
Строк дії договору:
з 01-03-2024 по 31-12-2024
1 360 000,00 UAH
Ціна договору
1 133 333,33 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, 03124, місто Київ, б.Гавела Вацлава, будинок 6, корпус 17, 03124, Гавенко Олександр
Остаточна пропозиція:
1 359 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 200 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-01-24, 12:45:05
24

Вимога про усунення невідповідностей Вимога про усунення невідповідностей: Під час розгляду Пропозиції переможця закупівлі Послуги з технічного огляду та випробувань за кодом ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань, UA-2024-01-03-000902-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у пропозиції: 1. Відповідно п. 7 Додатку 3 до Документації – Учасник повинен надати розрахунок вартості послуг (робіт) з проведення повірки, розрахований відповідно до вимог Порядку оплати робіт з проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, та визначення вартості таких робіт (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 865) на підставі норм часу на їх виконання та вартості розрахункової калькуляційної одиниці часу - одного людино-дня (людино-години). Вказаний документ — не надано учасником. 2. Відповідно п. 12 Додатку 3 Учасник повинен надати: - У разі проведення повірки ЗВТ на обладнанні Замовника персонал Виконавця, який проводить повірку, повинен знаходитись в лабораторіях Замовника протягом усього періоду, необхідного для виконання заявки відповідно до методик повірки. На цю вимогу учасник повинен надати гарантійний лист. Вказаний документ — не надано учасником. 3. Відповідно Додатку 2 п. 1 Учасник повинен надати: - На підтвердження відповідності даної кваліфікації працівника, учасник має надати у складі своєї пропозиції копії (-ю) наступних (-ого) документів (-у), які (-ий) видані (-ий) компетентним органом: - спеціальний дозвіл;- сертифікат;- атестат;- посвідченняа/або інше. Вказаний документ - не надано учасником. 4. Відповідно Додатку 2 п. 6 Учасник повинен надати: Заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи або опитувальник контрагента - фізичної особи (Додатки 6, 7), Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8). Учасник надав Додаток 6 та Додаток 8 у яких заповнені не всі комірки документу. Відсканований (паперовий) документ не містить підпису, печатки та дати заповнення. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, виявлені замовником після розкриття пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-01-24, 12:45:05

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 359 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 200 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 360 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 652 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Без субпідрядника
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ