Період оскарження умов закупівлі - по 07-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-01-2024, 00:00
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-12-07-006281-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 395 833,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 23 958,33 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 30 000,00 UAH |
Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 42795490 Досьє YouControl |
Сайт: | https://tsoua.com/ |
Контактна особа: | Ажгіреєва Олена Вадимівна |
Телефон: | 380442397815 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
4 |
УЧАСНИК: Акціонерне товариство "Укртрансгаз" (Виробничий центр технічної діагностики "Техдіагаз") ЄДРПОУ 30019801 1.1. Не виконано вимогу п. 2.3.2. п.2.3 Додатку 2 до тендерної документації. А саме: 1.1.1) перелік виявлених невідповідностей: " - Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме пункту 2.3.1 Додатку 2 до тендерної документації, учасником торгів надано копію договору №2004000248 від 17.04.2020 року з додатковими угодами №1 - №5 (файл «2.3.1 Договір 2004000248»). У відповідності до додаткової угоди №5 термін дії договору закінчився 31.12.2023 року. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме пункту 2.3.2 Додатку 2 до тендерної документації, учасником торгів надано: - копію листа відгуку ТОВ «Оператор ГТС України» №ТОВВИХ-21-8915 від 12.08.2021 року (файл «2.3.2 Лист відгук»). Як видно з дати вищенаведеного листа, даний лист не може підтвердити якісне виконання усіх послуг за договором, а тільки підтверджує якісне надання частини послуг на момент підписання листа." " - копію акту приймання послуг №1/248/ЗР/Бб/09 від 28.09.2020р на суму 73180,20 грн (файл «2.3.2. Акт приймання послуг»). Надані документи не підтверджують факт добросовісного виконання договору в повному обсязі та не відповідають вимогам п. 2.3.2 Додатку 2 до тендерної документації." 1.1.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.2.3.2 п.2 р.І Додатку 2 тендерної документації 1.1.3.) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей " Учасник повинен надати ""2.3.2. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія: - листа-відгука/листів-відгуків від підприємства, для якого виконувались роботи/послуги, що підтверджує добросовісне виконання робіт/послуг по договору/договорах наведених на вимогу п. 2.3.1. цього додатку та/або - акту(ів) виконаних робіт/наданних послуг, що підтверджують добросовісне виконання договору/договорів в повному обсязі, наведеного (-их) Учасником на вимогу п. 2.3.1 цього Додатку. Примітки: У відгуку та/або актах виконаних робіт/наданих послуг має бути обов’язково зазначено номер договору і дату його укладання. У разі надання Учасником оригіналів та/або електронних копій та/або сканованих копій більше, ніж одного аналогічного (аналогічних)* договору (договорів), належним виконанням пункту 2.3.2. є надання відгука та/або акту/актів виконаних робіт/надання послуг про виконання хоча б одного із наданих Учасником договорів, що відповідають вимогам пунтку 2.3.1 цього додатку.""."
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.