Період оскарження умов закупівлі - по 23-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-12-2023, 00:00
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 998 240,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 49 982,40 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 149 947,00 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
ЄДРПОУ: | 39932654 Досьє YouControl |
Сайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Контактна особа: | Олександр Анатолійович Ткачук |
Телефон: | +380412420784 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
5 |
Після розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. У графі «Термін виконання договору, (початок, завершення)» пункту 2 поданої Довідки № 150 від 20.12.2023р. про досвід виконання аналогічного договору Учасником зазначається «Вересень 2020 р. – квітень 2021 р.», що не відповідає інформації згідно наданого на підтвердження копії Договору № 2020/0004 від 03.03.2020р.; 2. У графі «ПІБ особи (осіб) контрагента, що була (були) уповноважені на супровід договору» пункту 2 та 3 наданої Довідки № 150 від 20.12.2023р. про досвід виконання аналогічного договору Учасником не зазначено ім'я по-батькові уповноваженої на супровід договору особи. 3. На підтвердження інформації, викладеної у п. 3 наданої Довідки № 150 від 20.12.2023р. про досвід виконання аналогічного договору Учасником надано скан-копію Договору № 2020/0086 від 27.07.2020р., проте у складі пропозиції відсутні Додатки передбачені Розділом F вказаного договору, що не відповідає вимогам пункту 3.1.2. Додатку № 1 до тендерної документації. 4. У графі «Предмет, номер, дата договору, площа, га» п. 6 Довідки № 150 від 20.12.2023р. Учасником зазначається дата договору (від 16.10.2021р.), яка не відповідає наданим підтверджуючим документам. 5. На підтвердження наявності забезпечення тендерної пропозиції, Учасником надано Гарантію СКК-221223/206-76 від 22.12.2023. Проте, на порушення вимог п. 2. Розділу ІІІ тендерної документації, абз. 9 п. 3 вказаної Гарантії не відповідає формі встановленій наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628. Окрім того, п. 3.9 наданого у складі пропозиції Договору СКК-221223/206-76 про надання банківської гарантії від 22.12.2023 містить вимоги надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є Додатком 8 до тендерної документації), що суперечить умовам п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації. 6. У Довідці № 151 про наявність працівників відповідної кваліфікації від 20.12.2023р., а саме графі «Освіта/ найменування учбового закладу/ спеціальність/ кваліфікація» п. 12 щодо працівника Ковтун А. В. Учасником зазначено найменування кваліфікації не у повному обсязі згідно наданої скан-копії диплому КВ № 28085028, 2005р. Відповідно до п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.