Період оскарження умов закупівлі - по 16-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-12-2023, 00:00
"Науково-технічні послуги в галузі інженерії " за кодом ДК 021:2015- 71350000-6 (Послуги з виконання сезонних докладних промірів глибин в акваторії Одеського морського порту)
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 983 368,33 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 833,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 29 500,00 UAH |
| Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
| Телефон: | 0487293544 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
11.12.2023 р. Уповноваженою особою Одеської філії ДП «АМПУ» Карабановим С.О. була оголошена процедура закупівлі послуг: : "Науково-технічні послуги в галузі інженерії " за кодом ДК 021:2015- 71350000-6 (Послуги з виконання сезонних докладних промірів глибин в акваторії Одеського морського порту). 19.12.2023 після закінчення строку для подання Тендерних пропозицій на закупівлю, в електронну систему закупівель надійшла одна Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС". На етапі розгляду пропозиції Учасника, Замовником 25.12.2023 р. було завантажено в електронну систему закупівель повідомлення про продовження строку розгляду пропозиції Учасника та згодом 28.12.2033 р. було завантажено повідомлення про усунення виявлених невідповідностей до вимог Тендерної документації під час розгляду Замовником пропозиції Учасника ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС". Разом з тим, на етапі кваліфікації Учасника ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС", Замовником на рівні апарату управління ДП «АМПУ», було прийняте рішення про проведення сезонних докладних промірів глибин власними силами, з використанням потужностей філій ДП «АМПУ», задля оптимізації витрат та забезпеченням раціонального використання фінансових ресурсів ДП «АМПУ» в умовах правового режиму воєнного стану в Україні. Таким чином, у Замовника відсутня подальша потреба у закупівлі послуг: "Науково-технічні послуги в галузі інженерії " за кодом ДК 021:2015- 71350000-6 (Послуги з виконання сезонних докладних промірів глибин в акваторії Одеського морського порту) за оголошеною процедурою закупівлі в електронній системі закупівель. В зв’язку з вищевикладеним, Замовником було прийняте рішення про відміну даної процедури закупівлі на підставі відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг: "Науково-технічні послуги в галузі інженерії " за кодом ДК 021:2015- 71350000-6 (Послуги з виконання сезонних докладних промірів глибин в акваторії Одеського морського порту), відповідно до пп.1 п. 50 Особливостей та п.1 ч.1 ст.32 Закону.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-01-2024, 00:04
Період оскарження:
з 03-01-2024, 14:57 по 14-01-2024, 00:00
Документи:
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп.1.1. п.1 Додатка № 1 до Тендерної документації, Учасником наданий документ «Лист інформація» Вих. № 2-374 від 13.12.2023 р. (надалі – Лист) Відповідно до вимоги пп.1.1. п.1 - Учасником надається інформація про наявність ліцензованого програмного забезпечення, необхідного для виконання промірних робіт та копія відповідного ліцензійного сертифікату або іншого документу, що підтверджує використання учасником ліцензованого програмного забезпечення. Так, Учасником у Листі вказана наявність ліцензованого програмного забезпечення, а саме ZWCad, графічний редактор. Але, до вищенаведеного програмного забезпечення, Учасником надана копія Сертифікату користувача ZWCAD Professional № ZWLTW 0222963 з назвою програми Upgrade ZWCAD 2012 to ZWCAD 2018 Professional. Також, у наведеному Листі Вих. № 2-374 від 13.12.2023 р. Учасником вказана наявність Ехолоту-картплоттеру LOWRANCE ELITE FS ™ 7, коли Замовником вимагається наявність – ехолоту гідроакустичного. У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, Учасником наданий документ «Бухгалтерська виписка» Вих. № 3-374 від 13.12.2023 р. (надалі- Бухгалтерська виписка). В п. 9 переліку обладнання Бухгалтерської виписки № 3-374 від 13.12.2023 р. Учасником зазначено наявність в нього ехолоту LOWRANCE ELITE FS™ 7. Однак у Листі Вих. № 2-374 від 13.12.2023 р. вказана наявність Ехолоту-картплоттеру LOWRANCE ELITE FS ™ 7, що також не відповідає вимогам Замовника, а саме наявність у Учасника - ехолоту гідроакустичного. У п. 11 Бухгалтерської виписки відсутня повна назва ліцензованого програмного забезпечення - Upgrade ZWCAD 2012 to ZWCAD 2018 Professional, відповідно до наданого Сертифікату користувача ZWCAD Professional № ZWLTW 0222963 та у п. 13 зазначена наявність водолазного спорядження, а саме: - СВУ, до 60 м - гідрокостюм Safaga men - гідрокомбінезон D6Pro Dry - балон 15л Spiro, яка не міститься у Листі Вих. № 2-374 від 13.12.2023 р. 1.2. На виконання вимог пп.1.2. п.1 Додатка № 1 до Тендерної документації, Учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (лист від 13.12.2023 № 4-374), в якій зазначено двох працівників, зокрема, інженера-гідротехніка Коновалова І.М. та зазначено інформацію про освіту – гідротехнічне будівництво водних шляхів та портів, інженер-гідротехнік, диплом КВ № 270948 від 03.01.1985 Ленінградського ордену трудового Красного знамені інституту водного транспорту. До відповідної Довідки учасником надано сканкопію диплому КВ № 270948, який оформлено російською мовою, та нотаріальний переклад відповідного диплому, в якому зазначено – «Ленінградського ордена Трудового Червоного Прапора інституту водного транспорту». 1.3.На виконання вимог пп.1.3. п.1 Додатка № 1 до Тендерної документації, Учасником наданий документ «Довідка про досвід виконання (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі» Вих. № 7-374 від 13.12.2023 р. (надалі – Довідка), у якому зазначена інформація щодо виконання Договору № 30-05-18 від 30.05.2018 р. з Акціонерним товариством «УКРТРАНСНАФТА» в особі філії «Південні магістральні нафтопроводи», код ЄДРПОУ 35393340, місцезнаходження вул. Князів Острозьких буд.32/2. Але, відповідно до знайденої інформації на сайті https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=8200324#express-universal-file, виявлено що місцезнаходження вул. Князів Острозьких буд.32/2 відповідає юридичній особі Акціонерне товариство «УКРТРАНСНАФТА» та зазначено з помилкою, замість вул. Острозьких Князів буд.32/2. Також, співставленням викладеної інформації в Довідці Вих. № 7-374 від 13.12.2023 р. та Договору № 30-05-18 від 30.05.2018 р. виявлено, що Договір № 30-05-18 від 30.05.2018 р. укладався з Акціонерним товариством «УКРТРАНСНАФТА», відповідно до преамбули Договору № 30-05-18 від 30.05.2018 р., «що не відповідає зазначеної інформації у Довідці Вих. № 7-374 від 13.12.2023 р. - в особі філії «Південні магістральні нафтопроводи». Отже, у Довідці не вказано ЄДРПОУ Акціонерного товариства «УКРТРАНСНАФТА» - 31570412, з яким був укладений Договір № 30-05-18 від 30.05.2018 р. та не вказано вірне місцезнаходження акціонерного товариства, а саме вул. Острозьких Князів буд.32/2. 1.4. На виконання вимог пп.3.5. п.3 Додатка № 1 до Тендерної документації, Учасником надано Сертифікат відповідності системи управління якістю за № 41-877-23 від 30.01.2023 року, виданого Регістром Судноплавства України на відповідність стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015). Термін дії сертифікації – 20.04.2024 року. Разом з тим, перевіркою чинності відповідного сертифікату на сайті Регістра судноплавства України встановлено, що Сертифікат за № 41-877-23 має термін дії до 29.01.2026 року. Тобто, надана інформація Учасника не співпадає з офіційною інформацією, яка міститься на сайті Регістра судноплавства України. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців використання/не використання власних/залучених технологій). У листі обов’язково зазначити інформацію про наявність: - плавзасобу для виконання промірних робіт - 1 од. або більше; - ехолоту гідроакустичного - 1 од. або більше. Учасником надається інформація про наявність ліцензованого програмного забезпечення, необхідного для виконання промірних робіт та копія відповідного ліцензійного сертифікату або іншого документу, що підтверджує використання учасником ліцензованого програмного забезпечення. У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди /надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із субпідрядниками/співвиконавцями.). 2.2. Лист в довільній формі за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи (в роках), інформація про освіту, інформація чи є фахівець працівником учасника або субпідрядника/співвиконавця). У листі також зазначити інформацію про наявного в учасника спеціаліста інженер - гідротехнік або інженер - гідрограф (1 особа або більше). Для підтвердження вказаних в листі вищезазначених даних учасником надається диплом або інший документ про освіту/кваліфікацію інженера-гідротехніка або інженера-гідрографа. Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. У такому випадку складають окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника в розрізі субпідрядників стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його субпідрядником (в усіх інших випадках). 2.3. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Увага!!! У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. Звертаємо Вашу увагу що для підтвердження даного кваліфікаційного критерію достатньо 1–го аналогічного договору. При цьому пропозиція Учасника, який надасть більше одного договору буде розглянуто відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 2.4. Учасником надаються копії діючих документів на кінцеву дату подання пропозиції та протягом строку дії договору: - чинний сертифікат системи управління якістю, виданий учаснику на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015); - чинне на дату подання пропозиції Свідоцтво про визнання Регістром судноплавства України, видане учаснику або іншому суб’єкту господарювання, якого учасник планує залучити, як субпідрядника/ співвиконавця для виконання робіт/надання послуг з додатком до Свідоцтва з найменуванням робіт, а саме: • Промірні роботи (або з аналогічними найменуванням). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "ДАЙВІНГ МАРІН СЕРВІС", надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців використання/не використання власних/залучених технологій). У листі обов’язково зазначити інформацію про наявність: - плавзасобу для виконання промірних робіт - 1 од. або більше; - ехолоту гідроакустичного - 1 од. або більше. Учасником надається інформація про наявність ліцензованого програмного забезпечення, необхідного для виконання промірних робіт та копія відповідного ліцензійного сертифікату або іншого документу, що підтверджує використання учасником ліцензованого програмного забезпечення. У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди /надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із субпідрядниками/співвиконавцями.). 3.2. Лист в довільній формі за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи (в роках), інформація про освіту, інформація чи є фахівець працівником учасника або субпідрядника/співвиконавця). У листі також зазначити інформацію про наявного в учасника спеціаліста інженер - гідротехнік або інженер - гідрограф (1 особа або більше). Для підтвердження вказаних в листі вищезазначених даних учасником надається диплом або інший документ про освіту/кваліфікацію інженера-гідротехніка або інженера-гідрографа. Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. У такому випадку складають окрему довідку в довільній формі за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника в розрізі субпідрядників стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених потужностей із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, посади, досвіду роботи, інформації про освіту, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його субпідрядником (в усіх інших випадках). 3.3. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Увага!!! У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. Звертаємо Вашу увагу що для підтвердження даного кваліфікаційного критерію достатньо 1–го аналогічного договору. При цьому пропозиція Учасника, який надасть більше одного договору буде розглянуто відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 3.4. Учасником надаються копії діючих документів на кінцеву дату подання пропозиції та протягом строку дії договору: - чинний сертифікат системи управління якістю, виданий учаснику на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015); - чинне на дату подання пропозиції Свідоцтво про визнання Регістром судноплавства України, видане учаснику або іншому суб’єкту господарювання, якого учасник планує залучити, як субпідрядника/ співвиконавця для виконання робіт/надання послуг з додатком до Свідоцтва з найменуванням робіт, а саме: • Промірні роботи (або з аналогічними найменуванням). Вирішено: Розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дня до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до вимог пункту 40 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.