Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-12-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 731 971,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 659,86 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 21 959,13 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25878206 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Горбатюк Ігор Анатолійович |
| Телефон: | 380673044240 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю "ПОВІРОЧНА ЛАБОРАТОРІЯ" по закупівлі: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань. Послуги з метрологічної повірки систем моніторингу за станом доріг та умовами руху (пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WIM)) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Миколаївської області (UA-2023-12-05-019296-a) 1. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано Довідку про виконання аналогічного договору від 12.12.2023р. № 12 (надалі – Довідка), проте графа 3 довідки не містить достовірної інформації щодо строку надання послуг/виконання робіт за договором. Вимога тендерної документації: підпункт 1.1. пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації: «...Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) згідно нижченаведеної форми: № з/п Найменування, код ЄДРПОУ, адреса, телефон, прізвище, ім’я по батькові керівника замовника Номер та дата укладення договору*, предмет договору та строк надання послуг/виконання робіт за договором (з __ по__) Сума договору та сума виконання договору Виконані функції та завдання згідно з договором 1 2 3 4 5 Примітки: *Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти виконаний договір (договори) на виконання робіт/надання послуг із технічного обслуговування, та/або метрологічної повірки, та/або калібрування, та/або сертифікації систем моніторингу за станом доріг та умовами руху (пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WIM))....». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) відповідно до вимог тендерної документації, яка містить достовірну інформацію щодо строку надання послуг/виконання робіт за договором. 2. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції надано забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії від 13.12.2023 року № G1223/3021, видана АТ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК « ПРИВАТБАНК» (далі – банківська гарантія). При цьому оформлення банківської гарантії не відповідає приписам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628, а саме у формі забезпечення тендерної пропозиції (далі – Форма), що передбачено тендерною документацією та яка наведена у додатку 6 до тендерної документації. Зокрема, зміст пунктів 1, 2, 3, 4 не відповідає Формі, що не відповідає вимогам тендерної документації Вимога тендерної документації: частина 2 Розділу ІІІ тендерної документації: «Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку №6 до тендерної документації), з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах.»..…». Додаток 6 до тендерної документації: …. Примітка: Забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії має обов’язково відповідати Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року N 2628. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - банківська гарантія та/або зміна до банківської гарантії, яка оформлена відповідно до вимог тендерної документації. 3. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції не надано заповнений проект договору про закупівлю, викладений у Додатку 5 до тендерної документації, без зазначення вартості договору та додатків. Вимога тендерної документації: Пункт 3.4. Розділу VІ тендерної документації: «Учасник в складі тендерної пропозиції надає заповнений проект договору, викладений у Додатку 5 до цієї документації, без зазначення вартості договору та додатків». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - заповнений проект договору, викладений у Додатку 5 до тендерної документації, без зазначення вартості договору та додатків. 4. Виявлена невідповідність: під час здійснення перевірки електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що тип носія особистого ключа – незахищений, а тип підпису – удосконалений, а також відсутня посада особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Вимога тендерної документації: Пункт 1.4. розділу ІІІ тендерної документації: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цього розділу документації. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), найменування юридичної особи та посада, тип носія особистого ключа – захищений, тип підпису – кваліфікований, сертифікат – кваліфікований. У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для виправлення вищевикладеної невідповідності Учасник повинен здійснити накладання електронного підпису на тендерну пропозицію з врахуванням вимог пункту 1.4. розділу ІІІ ТД. 5. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» було надано лист - відгук ТОВ «ТЕХІНЖИНІРИНГ К» (вих. № 1/1112 від 11 грудня 2023р.) за договором № 137/ДО/23 від 03.08.2023р., у якому не зазначено ціну Договору. Вимога тендерної документації: 1.1. Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) згідно нижченаведеної форми: № з/п Найменування, код ЄДРПОУ, адреса, телефон, прізвище, ім’я по батькові керівника замовника Номер та дата укладення договору*, предмет договору та строк надання послуг/виконання робіт за договором (з __ по__) Сума договору та сума виконання договору Виконані функції та завдання згідно з договором 1 2 3 4 5 Примітки: *Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти виконаний договір (договори) на виконання робіт/надання послуг із технічного обслуговування, та/або метрологічної повірки, та/або калібрування, та/або сертифікації систем моніторингу за станом доріг та умовами руху (пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WIM)). Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), надається: 1) Аналогічний*1 (аналогічні) виконаний (виконані) договір (договори) (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору, такі додатки до договору, як технічні специфікації та креслення надавати не потрібно). 2) Підписана(і) замовником (контрагентом) Довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма(и) №КБ-3), або інший документ(и), що підтверджує повне виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 3) Підписаний(і) замовником (контрагентом) Акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форма(и) №КБ-2в), або інший документ(и), що підтверджує виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. 4) Позитивний лист - відгук замовника (контрагента) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про належну якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів виконання, відсутності з боку замовника (контрагента) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - позитивний лист – відгук від ТОВ «ТЕХІНЖИНІРИНГ К» за Договором № 137/ДО/23 від 03.08.2023р. із обов’язковим зазначенням у листі ціни договору. 6. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), як того вимагали умови тендерної документації. Вимога тендерної документації: пункт 1.2. Додатку 3 до тендерної документації: 1.2. Статут або інший установчий документ (із змінами у разі наявності) (для учасників – юридичних осіб). Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та за відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) (у випадку наявності на веб-порталі Міністерства юстиції Статуту учасника, у складі його тендерної пропозиції може бути подана тільки довідка у довільній формі без надання копії Статуту). У випадку, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати такий статут та копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. Враховуючи викладене, Замовник вимагає від учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю "ПОВІРОЧНА ЛАБОРАТОРІЯ", усунути невідповідності в інформації та документах, поданих останнім в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань. Послуги з метрологічної повірки систем моніторингу за станом доріг та умовами руху (пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WIM)) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Миколаївської області (UA-2023-12-05-019296-a).
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-СЕРВІС» по закупівлі: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань. Послуги з метрологічної повірки систем моніторингу за станом доріг та умовами руху (пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WIM)) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Миколаївської області (UA-2023-12-05-019296-a) 1. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано Довідку про досвід виконання аналогічного договору від 11.12.2023р. № 394/ДО/23 (надалі – Довідка), проте графи 3 і 4 довідки не містять повної інформації відповідно до вимог тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 1.1. пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації: «...Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) згідно нижченаведеної форми: № з/п Найменування, код ЄДРПОУ, адреса, телефон, прізвище, ім’я по батькові керівника замовника Номер та дата укладення договору*, предмет договору та строк надання послуг/виконання робіт за договором (з __ по__) Сума договору та сума виконання договору Виконані функції та завдання згідно з договором 1 2 3 4 5 Примітки: *Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти виконаний договір (договори) на виконання робіт/надання послуг із технічного обслуговування, та/або метрологічної повірки, та/або калібрування, та/або сертифікації систем моніторингу за станом доріг та умовами руху (пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WIM))....». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) відповідно до вимог тендерної документації. 2. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано Договір №17454/ЗЕ-23 від 23.02.2023р., який не є аналогічним відповідно до вимог тендерної документації. Вимога тендерної документації: підпункт 1.1. пункту 1 розділу 1 тендерної документації: «... Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) згідно нижченаведеної форми: № з/п Найменування, код ЄДРПОУ, адреса, телефон, прізвище, ім’я по батькові керівника замовника Номер та дата укладення договору*, предмет договору та строк надання послуг/виконання робіт за договором (з __ по__) Сума договору та сума виконання договору Виконані функції та завдання згідно з договором 1 2 3 4 5 Примітки: *Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти виконаний договір (договори) на виконання робіт/надання послуг із технічного обслуговування, та/або метрологічної повірки, та/або калібрування, та/або сертифікації систем моніторингу за станом доріг та умовами руху (пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WIM)). Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), надається: 1) Аналогічний*1 (аналогічні) виконаний (виконані) договір (договори) (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору, такі додатки до договору, як технічні специфікації та креслення надавати не потрібно); 2) Підписана(і) замовником (контрагентом) Довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма(и) №КБ-3), або інший документ(и), що підтверджує повне виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору; 3) Підписаний(і) замовником (контрагентом) Акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форма(и) №КБ-2в), або інший документ(и), що підтверджує виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору; 4) Позитивний лист - відгук замовника (контрагента) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про належну якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів виконання, відсутності з боку замовника (контрагента) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору….». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) відповідно до вимог тендерної документації; - Аналогічний*1 (аналогічні) виконаний (виконані) договір (договори) (з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації. -Підписана(і) замовником (контрагентом) Довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма(и) №КБ-3), або інший документ(и), що підтверджує повне виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. -Підписаний(і) замовником (контрагентом) Акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форма(и) №КБ-2в), або інший документ(и), що підтверджує виконання робіт (надання послуг) за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. -Позитивний лист - відгук замовника (контрагента) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про належну якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів виконання, відсутності з боку замовника (контрагента) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору….». 3. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції, на виконання вимог тендерної документації надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді Банківської Гарантії №G1223/3010 від 12.12.2023 р., в тексті якої відсутня дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, що не відповідає вимогам тендерної документації та Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року N 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Вимога тендерної документації: частина 2 Розділу ІІІ тендерної документації: «Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку №6 до тендерної документації), з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах.»..…». Додаток 6 до тендерної документації: …. Примітка: Забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії має обов’язково відповідати Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року N 2628. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - банківська гарантія та/або зміна до банківської гарантії, яка оформлена відповідно до вимог тендерної документації. Враховуючи викладене, Замовник вимагає від учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-СЕРВІС», усунути невідповідності в інформації та документах, поданих останнім в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань. Послуги з метрологічної повірки систем моніторингу за станом доріг та умовами руху (пунктів габаритно-вагового контролю у русі (WIM)) на автомобільних дорогах загального користування державного значення у Миколаївської області (UA-2023-12-05-019296-a).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.