Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 25 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 250,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління міського господарства Мукачівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03344510 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валентина Мищук |
| Телефон: | +380666332053 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 89600, Україна, Закарпатська область,м. Мукачево, площа Духновича, 2 |
1 |
Повідомлення про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Шиц Е.В. (ІПН 3329605380) виявлено наступні невідповідності в документах, що подані учасником закупівлі в тендерній пропозиції та надання яких передбачалося тендерною документацією. У порушення п.1 Додатку № 1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій1» Наявність у учасника процедури закупівлі на балансі: - геодезичного обладнання; - програмне забезпечення для обробки геодезичних, картографічних та землевпорядних робіт. У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено лише геодезичне обладнання. У порушення п.3 Додатку № 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не надано копію договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. З врахуванням вищенаведеного, керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 (із змінами), просимо учасника ФОП Шиц Е.В. (ІПН 3329605380) усунути виявлені невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: На підтвердження п.1 Додаток № 1 до тендерної документації Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій1» Наявність у учасника процедури закупівлі на балансі: - геодезичного обладнання; - програмне забезпечення для обробки геодезичних, картографічних та землевпорядних робіт. Надати довідку про наявне програмне забезпечення для обробки геодезичних, картографічних та землевпорядних робіт. А підтвердження п.3 Додатку № 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надати копію договору, зазначеного в довідці в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.